smart may have the brain but stupid has the balls

Har ni sett den reklamen? haha störtsköön ju! och lite sant ;) visst är de lite sant? eller är de bara jag som tycker de? haha jag har i varjefall aldrig sett dom här bilderna som kommer från en reklam Diesel gjorde. vad tycker ni om reklamen? JAG GILLAR DEN SKARPT!


(SMARTA SER VAD DET ÄR. DUMMA SER VAD DE KAN VARA)


haha bästa ju!


(OM DU ALDRIG GJORT NÅGOT DUMT HAR DU ALDRIG GJORT NÅGOT)


(DUMMA KANSKE FAILAR. SMARTA FÖRSÖKER INTE ENS.)

det finns jätteånga sådana här bilder! check 'em out!!
och glöm inte....
BE STUPID haha nemen lite stupid får man vara ibland!!


moises martinez //

haha at the last picture, very stupid :P

Skrivet 2011-02-14 kl. 07:24:57
jess //

hej zara♥ jag skriver från en annans dator ^^



JAG ÄLSKAR DIG<3!!!

//JESSICA

Skrivet 2011-02-18 kl. 19:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0