om min design...

... den här designen är bara tillfälligt för alla som undrade de!! jag ska ha mig på headern såklart men jag tröttnade bara så mycket på den andra! :) och Palli bara gästbloggade så det är fortfarande jag som bloggar haha^^ men kolla hennes blogg btw ;) fast jag har kommit på att jag kan inte länka de blir ju bara fail så någon får lära mig de haha men hon heter

paulinne.blogg.se

dom andra heter:

shenie.blogg.se (shenie)

lillaringmar.blogg.se
(alva)

brunettselma.blogg.se (selma)


Nu ska jag gå och bada på eriksdalsbadet med Nallen, Palli, Sinead och Andrea sen ska vi kaaaanske sova hos Sinead, eller dom andra ska men jag kanske ska sleepa hos en annan kompis som jag inte sätt på sååå läänge, ellen!!! så vi får se hur vi gör ;) bilder kommer senara oxå från Pallis snygga system kamera :D


Ida ELLEN och moa :D

amanda //

Om du vill så kan jag fixa header åt dig :)

Jag har gjort designer til lganska många, brukar sälja men jag kan fixa en gratis till dig som undantag, om du vill:) isf kan du kontakta min email eller min blogg.

Skrivet 2011-03-21 kl. 12:53:13
URL: http://itsmenotyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0