o l l e h

... hello baklänges! :D nu sitter Palli, jag och Nallen på rast och chillaxar ;) Nalle är en person bara så ni vet haha! en gång skrev jag på min status på facebook ''jag och nallen sitter på idol och tardar oss!! hahaha vi har så jävla kuul'' då vare typ 30 pers som trodde att jag satt med min nalle hahahaha ^^ men nej, hon heter faktiskt Nelly och är en livs levande och existerande varelse :D 

hahaha btw så har jag fastnat på den här videon! den är ganska gammal men aja kul som faen!!
Det här är orginal videon

och här är den autotunade songen hahahaha

Ett stort fan so är helt ärlig! //

ville bara säga att din gamla design var mycket finare. den nuvarande suuuger...sorry men nån måste ju säga de

Skrivet 2011-02-12 kl. 13:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0