laila nu

hello babes! jag sitter här och är jättestressad och ska iväg med laila bagge till en studio och spela in lite grejer :D bara så ni vet s mår jag inte ''dåligt'' jag är bara sur och arg!! aja anyway så får ni ha det braa!




 
2 biler från idag ^^ jag har satt på folie på tänderna som en ''grill'' haha ni ver vad de e vah? en sån som typ alla rappare har :P haha fast min var köpt på ica <3 kände mig lite gaaangstaaahh....

kyssssss


Wera //

ÅÅH VA FIN DU ÄR!!;)Var det Alexandra på den sista bilden med dig?;)

Skrivet 2011-02-21 kl. 19:12:26
maja //

Är laila bagge snäll ? :)

hur gör du när du sjunger !? JAG BARA ÄLSKAR DEJ! DU ÄR MIN FÖREBILD ZARA! Fast du är 1 år äldre är tolv nu , fyldde år i december :D

kram maja <3

Skrivet 2011-02-21 kl. 21:16:53
Siri //

Åhh, vad kul att du ska spela in med Laila Bagge Zara! :D

Det var roligt att se på tv(Jag ska bli stjärna) när du spelade in i studio med Laila!

Har du släppt någon mer skiva än My heart will go on?

Skrivet 2011-02-22 kl. 13:50:40
Ida //

Hur är det att vara med Laila´. Jag skulle verkligen vilja räffa henne sjukt avundsjuk;(

Skrivet 2011-06-20 kl. 20:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0