jkbsdfjkfsjkf

Kom inte på någon rubrik haha :P Just nu sitter jag och väntar på att engelskan ska börja :D jag är ledsen att jag inte uppdatera igår... men jag kom hem skitsent och pallade inte :/ shame on me. Vi skulle åka ut till Anders Bagge och göra lite grejer men jag kom hem så sent, ¨så det blev ingenting. Vi får ta de näste helg eller nått ;)







Hahah på alla bilder gör jag den minen som jag typ gör på ALLA kort ;P haha så det blir väl ''zara-minen'' det låter ju bra? Korten är iallafall tagna från helgen :) Juste! jag har fått ganska många frågor om vad jag gör med mitt hår... haha jag gör nada! jag borstar det inte ens på morgonen typ! Men tack för att ni tycker de var fint ^^ jag tänkte spela in ett video inlägg sen när jag kommer hem :D

nu börjar jag typ, ciao babes!<3


j //

jag brukar borsta det ibland,

men absolut inte ofta jag orkar

inte :] ahah...

Skrivet 2011-02-16 kl. 15:10:03
URL: http://jessicasliiv.blogg.se/
Jenny //

Hej Zara! :D

Ville bara säga att jag tycker att du är helt fantastisk! Jag är snart 20 och trots att jag sjungit sedan jag var 8 är jag inte ens i närheten av din talang! Kul att du jobbar med Anders Bagge, han verkar helt klart vara en riktigt go typ! ;) Haha



Fortsätt precis som du gör, så kommer du nå the stars and beyond, jag lovar dig! :D

Kramar!! :)



Ps. jag måste säga att "zara-minen" klär dig! ;D

Ds.

Skrivet 2011-02-16 kl. 15:24:32
URL: http://kaffeochlakrits.blogspot.com
Anonym //

OJ DIN SOLBRÄNNA ÄR JU TYP BORTA!!!

Skrivet 2011-02-16 kl. 18:03:09
emma ;) //

hur ofta uppträder du nu?

för jag kollar på youtube nästan varje dag efter nya videor på dig men där finns aldrig några. kan du lägga up videor när du sjunger här på bloggen eller på youtube? :D du sjunger asbra o jag vill jättegärna höra dig sjunga fler gånger ^^

Skrivet 2011-02-24 kl. 17:41:04
Mana //

HAHAHA!!!

checka in min blogg!!

hur mår du ?

har du haft en bra dag?

kraaaam

Skrivet 2011-02-25 kl. 22:15:47
URL: http://manalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0