hos palli

hello there! jag kom hem till palli för inte så länge sen :) vi bor ju nära så de är luuuungt ;) nu ska vi typ lägga oss snart för alla är supertrötta efter att vi var uppe supersent igår. Asså vi satt och snacka och sen ba shit pommes klockan är *.30 jag gör en * för att mamma läser fortfarande min blogg och det blev väldigt sent :P haha men jag har klarat av dagen bra idag!! jag skulle ju typ sitta barvakt åt min syrra (snark) och det gick sådääär :/ vi började bråka för att hon hade tappat bort remotekontrollen och vägrade leta efter den och då så blev jag skitsur för du kunde vi inte kolla på tv, för man är ju tvungen att sätta på boxen ;) aja vi blev sams sen och då drog jag hit :)

nu ska vi typ sleepa puss på er babes!! <3


vacker :D

Engla //

Hur gör du egentligen? asså jag vet att jag har dåligt självförtroende menjag ser inte bra ut. men du kan ju göra vilken pose du vill och blir ändå bra på bild. riktigt orättvist.hehe:)

Skrivet 2011-03-05 kl. 13:59:23
URL: http://www.designannie.blogspot.com
Vera //

Kostar det mycket att mms blogga! Ä?

Skrivet 2011-06-27 kl. 02:06:59
URL: http://Ver

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0