godmorgon :D

Hellooo babes! jag vaknade för inte så länge sedan och trodde de var sommar.. sen insåg jag att de inte var de och min dag blev min dag förstööörd-.- hah jaja idag ska jag inte göra någonting tror jag jag menar lovet har ju bara börjat ;) men imorrn är jag supertaggad för att göra nått då vi får se. Just nu sitter jag och kollar på UGG's till min syrra som fyller år snart :D jag menar om man köper dom från USA så blir de jättebilligt för $ står i 6 kronor!? men sen är de ju tullen och annan skit som kostar... 2 bad :/


840;- skulle dom kosta... utan frakt och tull då men iaf ^^

Anonym //

frakten och tullen kostar typ över 500 kr men det är ändå biligare än att köpa dom i sverige! :) jag beställde mina från usa och dom kom på bara 3 dar!

Skrivet 2011-02-26 kl. 12:57:06
moises martinez //

You can start your day by watching this long video of 7min: Dr. Dre - I Need A Doctor (Explicit) ft. Eminem, Skylar Grey



http://www.youtube.com/watch?v=VA770wpLX-Q



Skrivet 2011-02-26 kl. 13:30:19
URL: http://sweden :)
Linnea:) //

Varför var inte du med på tjej-kvällen hos shenie??;)

Skrivet 2011-02-26 kl. 13:37:58
Anonym //

Hallå köper du uggs för typ 2000 kr till din syrra i föfelsedagspresent? var kmr dom pengarna ifrån liksom?

Skrivet 2011-02-26 kl. 15:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0