Gästbloggare här :D

Hello sunshines !

Jag heter Paulinne och är Zaras klasskompis! Jag har ju tjatat på zara i århundraden på att hon ska blogga,men hon har inte velat så då frågade jag om jag kunde få blogga lite åt henne och det gick ju strålande! :D 

Idag så var vi ju såklart i skolan och det gick super fort! Vi hade sovmorgon till halv elva!! Helt otroligt ovanligt för Kungliga balettskolan :P Så det var ju riktigt skönt med tanke på att vi bara hade 2 st lektioner! Efter teori lektionerna så var det dags för balett och det kändes som om vi typ dansade i ett dygn! Eller..för mig i alla fall :) Jag och Zara går i två olika grupper för att vi är så många i klassen. Så ibland börjar och slutar vi lite olika,men inte så stor skillnad :D Jah och sen var det bara att dra sig hemåt. Vi bor ju på samma station också,himlans bra!  Byebye ♥

This is me


Ps. Om ni vill checka in min blogg så är det bara att  ---> klicka här <---



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0