fula bilder

Alice har typ misshandlat mig hela kvällen men vad har man kompisar till liksom ;) vi har just kollat klart på The turist (jag har ingen aning om hur de stavas) den var ju ganska bra faktiskt!! och så har vi tagit massa fula bilder :P <---- omg p-smileyn igen








jag leker top model ^^


hahaha snyggingar ;)


Alice var lätt hetast på den här bilden, right?






den här bjuder jag på.... omg vad gräslig...

Ha en bra fortsatt löördaaag!!! om en timme är det söndag :D omg jag har typ aldrig varit uppe så här länge!! det är ju jättesent! hahah ne jag skoja jag är superpigg :D just nu sitter vi och lyssnar på massa låtar på Spotify


kysssssssss

Lo-iza //

Zara, du behöver inte leka, du är en top model. <3 Kan man bli finare och sötare än dig?

Skrivet 2011-03-01 kl. 20:49:52
Engla //

Ja, det stämmer dt går inte att bli finnare eller sötare som du.puuzzzz<3

Skrivet 2011-03-05 kl. 13:54:07
URL: http://www.designannie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0