frågor och svar del 3

helllooooo snyggingar! nu ska jag ta och svar på några frågor :D

1. Såg du en tjej som var läskigt smal på Eriksdalsbadet? Såna fall såg jag henne också och hennes kompis som också var en pinne.. då såg jag dig?

svar: jag ser läskigt smala tjejer varje dag i omklädningsrummet i skolan. eftersom alla är små ballerinor^^ det är ingen i min klass som äter dåligt iallafall, för det är ju skillnad på att vara smal och vältränad än att  ha ätstörningar. jag tycker de är skittöntigt ärligt talat när kissie ska hålla på med sin ''barnmatsdiet'' man ba men hålla är du helt crazy eller?! man klarar sig inte på det hon äter per dag. Kroppen behöver liksom 1000 kalorier minst för att man ska orka jobba och träna, annars fungerar inte organen bra!! omg... hur mycket lyssnade hon i skolan igentligen? MAN SKA ÄTA ÄTA ÄTA!


2. när började du använda smink?

svar: jag vet inte... kanske 6an eller nått... men jag har typ inge smink på mig. som jag har sagt tidigare är jag lyckligt lottad och har jättefin hy, så jag behöver inte kleta på massa geggamojja! desutom så vem ska jag vara fin för? mina klasskompisar är som mina syskon ju ;) men dom senaste dagarna har jag inte haft smink alls och de är jätteskööönt!


3. hur blir man så vig som du är?

svar: men stretchar ;) haha bra svar va? nemen jag kan göra ett videoinlägg om de... när jag lär mig hur man gör vidoeinlägg.. :/ haha!


4. förut skrev du att du inte ville ha en kille, varför?

svar: jadu... för de första har jag inte tid med en kille, sen så är de ju såhär att jag är inte flygrädd men ju högre man flyger desto hårdare blir fallet, och jag vill inte falla och göra illa mig. eller att någon annan ska de. därför vill jag vara säker på att de inte kommer hända på ettt tag. Sen kan ju inte bestämma sig att JAG VILL INTE BLIR KÄR!! men man kan försöka ;P när de händer händer de :) <3


5. gör du något speciellt med ditt hår? är det din riktiga hårfärg?

svar: hahah neeej!! jag borstar de inte ens ibland ^^ japp, det är min riktiga hårfärg ;)


6. har du ärligt hånglat?

svar: hahah ja? det är väl inte så konstigt? jag går ju faktiskt i 7:an :D


7. går du personligheten eller utseendet?

svar: personligheten såklart!! men första intycket eller vad man säger hänger ju faktiskt på utseendet, de kan man inte ljuga om, jag menar om jag ser en snygg och en ful kille så börjar man någ snacka med den snygga ;) men efter ett tag när man har snackat har man fattat hur personen är... om han inte är skitpackad hahah men man går någ inte fram till honom då.. anyway så om de inte är någon som är suupersnygg så blir den personen snyggare och sötatare ju mer man lär känna varandra om man har en skön personlighet :D eller hur?


8. På en intervju efter semifinalen i talang sa du att du skulle sjunga en rocklåt i finalen..hahah hur tänkte du där?´
svar: haha jadu? nemen grejen var den att jag skulle faktiskt sjunga en rock eller r'n'b låt men så bestämde vi oss för My heart will go on som jag vet är en ballad :D


9. tycker du att hästar är söta?

svar: Jaaa!! dom är jättesöta! jag älskar alla djur faktiskt, jag red förut ;)


10. har du köpt din Juicy grejer i usa eller sverige?

svar: I usa i år så köpte jag två väskor och två tracksuits tröjor, men jag har aldrig köpt något från Juicy Couture i Sverige :)


Gwen //

Har du en iphone? Och om du har det är det en 3G eller 4?

Skrivet 2011-02-14 kl. 21:59:32
URL: http://Swedish-AmericanGirl.blogspot.com
ida //

nu ska jag förklara hur du kan göra en video.

Först spelar du in med en vanlig kamera som du kanske fattar? :) haha, sen så laddar du in videon på datorn och sparar videosarna där du vill ha dom=)

sen om du ska fixa videon lite rolig går du in på moviemaker men de får du ta reda på själv hur man ja.. och.

Iaf så om du har en youtube användare laddar du in den där. Du trycker på ''ladda upp video'' sen så tar du fram videon där du sparade den och klickar på ladda upp elr vad det står.

Sen väntar du sen så ska den vara uppe om de inte är hänt ngt cp.



hoppas du fatta, haha :)

Skrivet 2011-02-14 kl. 22:58:34
j //

jag går i 6:an

och de är inge konstigt

alls att har hånglat,

för jag känner många som gjorde

det typ närom va 7 år ^^...



du är finast zara..

btw, tror knappast zara

hade ljugit om hon hade hånglat

klart hon gjort det om hon säger

det=)=)=)!!

Skrivet 2011-02-15 kl. 07:58:01
URL: http://jessicasliiv.blogg.se/
... //

Din dåliga hy kommer, tro mig!!! Min hy var ganska lik din när jag gick i 7:an...

Skrivet 2011-02-15 kl. 09:04:12
sanna //

hej

jag har blogg.se



jag undrar hur man lägger in en header på bloggen?

och ändrar de dära,

vart trycker man , jag fattar inget :]

tacksam för svar !

Skrivet 2011-02-15 kl. 16:23:16
josefin //

gör video inlägg så snabbt som möjligt hade varit jätte roligt:)

Skrivet 2011-02-15 kl. 16:45:04
moises martinez //

video in english please ;P if it's okay.

Skrivet 2011-02-16 kl. 06:27:00
URL: http://hello, :)
Amanda:) //

När kommer den nya headern?;)

Skrivet 2011-02-16 kl. 09:45:52
Mana^^ //

snygg tröja, ja har en sånn.

Skrivet 2011-02-17 kl. 21:46:04
URL: http://manalicious.blogg.se/
Alice //

Zara, om du gå in på denna länken: http://www.videofy.me/ och så klickar du på "Gå med Gratis" (den rosa knappen) sen fyller du bara i de fält som behövs! Videofy-adressen som man ska fylla i i den sista rutan är inte så viktig! Jag kommer knappt ihåg min!

Sen är det bara att ladda upp filmen på videofy.me eller spela in ett videoinlägg direkt där! Det är helt gratis!

När du är klar med att ha laddat upp eller spelat in, så måste videon bara ladda lite. Sen kan du bara kopiera koden, du kommer att fatta! :)

Sen klistrar du in koden i HTLM när du gör ett inlägg!

Lycka till! <3

PS: Om du har youtube så kan du också lägga upp filmen där först och sen bädda in den, men då kan nog inte jag hjälpa dig!



Hoppas att du gör ett videoinlägg snart!

Och du är jättesöt och du sjunger jättebra!

Skrivet 2011-02-22 kl. 14:08:03
Linn //

moises martinez: If she makes a video in Swedish so can I translate in the comments later!(sorry for my bad english) ;)

Skrivet 2011-02-22 kl. 14:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0