zzzzzzz

Waazzaaahhh bloggen?
Nu har vi raaaazt och zitter och gööör iiingentttiiing! Kult på rezurangen. Haha nej men Jag, Erik och Mella zatt ju kvar längzt zom vanligt och hade allmänt az kult. Hahah vilket az tråkigt och ozammanhängande inlägg men men! Znart är det helg, woap woap! Vad zka ni göra? Zjälv blir det nog häng med Pauliz och Malvzor ååhhh I mizz ma girlzz.


LOL haha alltså sorry, men vam fan hittar inte till maten i matsalen!? hahaha


Sebastian j williams //

Haha jag.. Nice

Skrivet 2011-12-01 kl. 14:30:15
Emma //

Haha<33

Men kan du kommentera min blogg??

www.emmisengregorius.bloggplatsen.se??

Snälla zara!!

Skrivet 2011-12-01 kl. 17:54:13
URL: http://emmisengregorius.bloggplatsen.se
Anonym //

haha du skrev, '' men vem fan hittar inte till maten i matsalen '' Du menar väll '' vem fan hittar inte vägen till matsalen ^^ <3

Skrivet 2011-12-01 kl. 18:12:27
Johanna //

du över: nej, skylten visar att man står typ i dörren till matsalen och vart man kan hitta maten nånstans ;)

Skrivet 2011-12-01 kl. 19:48:57
Michelle //

Zarish länkis!!!!

Pusss

ps. vi börjar kl.8 med luciarep på schenen imorgon ;)

Skrivet 2011-12-01 kl. 20:51:09
URL: http://michelleoliviashion.blogg.se/
Anonym //

Jag tror att dom menar att där tassarna eller vad det är det är den vägen man ska gå för att ta mat och den andra vägen ut, där det inte är tassar liksom! Fast jag vet ju inte, haha.. :D

Skrivet 2011-12-01 kl. 20:57:32
FOTO ELIN.M //

HAHAHAHA! Jag älskar verkligen sånnnadär helt totalt random grejor. Typ saker som beskriver som om hela världen var pensionärer?! HAHAHA! xD

Skrivet 2011-12-05 kl. 15:14:28
URL: http://fotoelinm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0