white

Godmorgon bloggisen!
.
Jag börjar 11 idag så jag har gott om tid. När mamma kom in för att väcka mig drog hon upp gardinerna och allt blev VITT. Det har ju snöat hur mycket som helst under natten! Jag blev, och är fortfarande, skitglaaaad! Och nu kommer kvällarna bli mycket ljusare och Niinen och Niina (mina kaniner) Älskar snö. Hoppas bara att snön håller sig till Jul.
Varför kommer bilden uppochner? Fan..

Tobias //

Hejsan



Ser att du har en väldigt populär blogg.

Jag kan erbjuda dig ett nytt utseende och blogg med .se domän.



Om du vill kan du kontakta mig för mer information.



Mvh Tobias

Skrivet 2011-12-19 kl. 09:55:17
Engla //

Åh vad fuskigt att ni har snö uppe i Stockholm;) då hoppas jag att vi här nere o Skåne också får lite snö som man kan åka skridsko och skidor:p

Skrivet 2011-12-19 kl. 10:12:52
Emilia //

har du tagit den här bilden med din iphone? väldigt bra kvalité i alla fall. Har funderat att köpa iphone, det är varför jag frågade det :D och jag förstår att du kanske inte har tid att svåra sådana frågor. men men..

Enjoy your day!

Skrivet 2011-12-19 kl. 12:22:25
klara h //

fint!

Skrivet 2011-12-19 kl. 14:00:11
URL: http://klarassnapshots.devote.se
EMMIE //

Uh, det suuger att bo i Skåne ibland.. hheh :(

Typ två droppar snö har det kommit här. Max.



Fiin blogg duhar! :)

Skrivet 2011-12-19 kl. 21:56:24
URL: http://nioosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0