wazz up wazz up?

Hej bloggisen!

Nu har jag köpt julklapp till nästan alla mina kompisar
jag ska köpa present till! Ni anar inte hur skönt det är! Jag är en sån person som typ går ut på självaste julafton för att köpa någonting, så springer jag runt helt sjukt stressad! Usch, det är jättejobbigt men nu har jag nästan allt färdigtoch det är otroligt avslappnade att jag inte behöver gå runt och tänka på det.

Annars så ligger jag och lyssnar på Another one bites the dust ft Wyclef Jean, sooooooft! Så jävla härlig låt! här kommer lite random bilder från idag.




Elin //

Ta kort på dem innan du slår in så vi kan få se vad du köpte, efter julafton kan du väl visa?!

Skrivet 2011-12-04 kl. 19:39:47
Alva //

Vad har ni nu gjort? Kvinnan där bakom ser lite sur ut!!

Skrivet 2011-12-09 kl. 17:55:40
URL: http://alvaringmars.blogg.se/
elsa //

vad heter hennes blogg på bild nummer 2... ? :)

Skrivet 2011-12-10 kl. 11:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0