next- nyår

Hellooooooo bloggisen!
Nu är dte inte längre jul.. Jag är inte direkt jätteledsen över det, tyckte julen var mycket roligare när man var liten. Anyway.. Snart är det ju nyår något som bara blir roligare ju äldre man blir (i alla fall för ungdomar). Först ska jag äta middag med familjen och ett par familjekompisar, sedan drar jag ut och ba kööööör!! Åhh jag längtarrr. Kvällen kommer säkert bli awesome med massa awesome folk men då kommer vi till den stora frågan; Vad ska man ha på sig? Ingen aning men det blir säkert något jävla sista minuten val som brukar bli bra. Eller så har man bara ett par sjukt snygga skor...


Inte direkt världens bästa exempel haha men ja, ni fattar!


Anonym //

Kan du itne visa vad du fick i present? <3

Skrivet 2011-12-25 kl. 18:52:58
Anonym //

Vad fick du i julklapp

Skrivet 2011-12-25 kl. 18:53:48
Victoria //

Kan tipsa att nelly.com har startat mellandags rean. Fast det är bara vissa som har koden. Som te.x jag :P

Skrivet 2011-12-25 kl. 20:06:40
URL: http://bygushi.blogg.se/
Maria //

Kan du inte visa vad du fick i julklapp?!

Skrivet 2011-12-25 kl. 20:13:21
URL: http://Mariablevnamnet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0