teenagerposts

Något som jag går in på minst 10 gånger om dagen är Teenagerposts. Det är en tumblr sida med massa citat, quotes och tankar från tonåringar och allt stämmer så bra in på än själv, eftersom jag (och dom flesta som läser min blogg) är tonåringar! Jag hittade den sidan via WeheartIt och jag blev helt käääär haha. Man kan verkligen relatera till ALLT.
.

 

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR hittar ni sidan!


Johanna //

tack för tipset! haha, allt stämmer fan!!

Skrivet 2011-12-18 kl. 13:09:17
TRM //

"You laugh at your own jokes before you tell them, and when everyone else laugh at it, don't you think it's funny anymore, and it get's awkward...



But! After 5 minutes you start to laugh again, and everyone looks at you like you where dumb, and it get's even more awkward..."

Skrivet 2011-12-18 kl. 15:15:09
cjmhvb //

känner igen mig!!

Skrivet 2011-12-18 kl. 17:57:38
Rebecka //

gick in och läste 200 st och typ alla stämmer!!!

Skrivet 2011-12-18 kl. 22:35:27
URL: http://rebbisen.blogg.se/
vickan //

HAHAHAHA, jag är kompisen som går in i mina vänners hem som jag bor där. Fast det är ju bara bra! De vill väl att deras kompisar ska trivas hemma hos dem? ;)

Skrivet 2012-01-03 kl. 00:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0