Godmorgon!

Hej bloggisen!

Jag vaknade för inte så länge sen av att Malva, som redan hade vaknat för länge sen, tände lampan i mitt run och drog av mig täcket! Usch jag haaatar när folk gör så!! Men nu är jag i alla fall uppe och vi står och gör toasts nomnom. Igår var det jättekul och det fick mig att tänka på hur mycket jag vill ha feeest!
Idag händer inte så mycket tror jag. Jag är inte så värst taggad för någonting. Även om det är min födelsedagshelg så känner jag bara för att sitta inne med några sköna kompisar, Gud vad mysigt det hade vart! Jaja vi får se vad som händer. Neee nu ska jag ta upp min toast puuuusssss


ellen //

va fula ni är då! hahah ta inte illa upp :D

Skrivet 2011-12-17 kl. 13:49:36
Emma //

Jag tror att bloggaren jalinn.blogg.se har på den skolan du ska börja på :) men du kanske redan känner henne :p

Skrivet 2011-12-17 kl. 14:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0