12/12 2011

Tjaaa bloggisen!

Snart ska jag åka iväg och kolla på min syster när hon uppträder. Hon går på BASE 23 så dom ska ha sin Julshow! Det är faktiskt jättemysigt att kolla på den för alla är så duktiga. Idag slutade jag väldigt tidigt för att egentligen skulle vi ha rep till klockan 6, men det var bara lag 1. Och som ni kanske förstår så var jag i lag 2 och därför var det bara att knalla hem för min del! Trevlansssssss.

Oooch nu är min farmor här! Jaaaa! Hon är jättegullig! Min syrra kommer säkert bli pist off på mig när hon kommer hem efter föreställningen eftersom jag typ sitter här och trycker i mig hela hennes burk med mini oreos, haha. Dom kändes mycket godare än vanliga, stora.


Petra //

Kan du inte filma lite när hon dansar??:) Vill se!

Skrivet 2011-12-12 kl. 17:22:17
evelina //

ååh va gott

Skrivet 2011-12-13 kl. 02:12:12
URL: http://evelinich.blogg.se/
Filippa //

Skit fin blogg!

Skrivet 2011-12-14 kl. 18:24:12
URL: http://companyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0