Trevlans

img_0671 (MMS)

Hejsan bloggisen! Nu är jag på väg hem från Clorris morris. Vi var på ett litet event på Nathalie Schuterman. Det var en releasefest för en bok som Martina Bonnier har skrivit. Chloes pappa är med i den, eller i alla fall på dom helt fantastiskt fina bilderna som finns i boken! Den heter Obsession och verkar otroligt inspirerande. Ska lätt läsa den. Jag och Chloé fick gå runt i olika dö-snygga outfits och mingla största delen av kvällen, är så grymmt dålig på att mingla men det var trevligt! Sen efter det så gick vi och åt på världens mysigaste thai-lestulang son heter Lice (Rice egentligen, tänkte bara låta lite thai höhö). När jag kommer hem ska jag slänga mig i sängen och sova sönder mig för jag är så jäävla trött! Peace alla människor där ute.


Jonna //

Du lever ett toppenliv du, zara. Du är ett år äldre än mig, och redan en av mina största idoler. Men ah, du är toppen :)

Skrivet 2011-12-01 kl. 23:17:33
Jonna //

Du lever ett toppenliv du, zara. Du är ett år äldre än mig, och redan en av mina största idoler. Men ah, du är toppen :)

Skrivet 2011-12-01 kl. 23:18:03
Madeleine Blom - //

Thailändskor kan ju knappt uttala r, dom flesta i alla fall hehe. Är halv thailändsk så vet ju en hel del :P

Btw, älskar din blogg sjukt mycket, läser den så fort jag kommer in på internet ;)

Kramar!

Skrivet 2011-12-02 kl. 04:27:24
URL: http://missnock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0