Standard

Hola bloggisen! Är som vanligt på väg till Östermalmstorg för att träffa Paula hehe. Hon är med Stella och en annan tjej som jag aldrig träffat, Amanda heter hon har jag för mig! Treeeeeevligt! Jag ville bara säga att det inte blir så bra uppdatering idag, kanske något halvkasst mobilinlägg (som nu) men jag lovar att ta mycket bilder som jag lägger ut senare ikväll eller imorgon!! PUSS


~Isabella 15år~ //

Hej Zara!



Jag har en fråga, som säkert många andra har också! Men jag undrar om jag kan få gästblogga på din blogg? Det skulle vara kul och samtidigt spännande. Då kan få blogga på min blogg också om du vill. Hör gärna av dig, vad du tycker o så. :)

/isabella

/isabella

Skrivet 2011-12-28 kl. 17:05:11
URL: http://bloggenisabellaalskar.blogg.se/
Maja //

Hej Zara! Skit söt du ä och bra blogg!



Jag har en fråga vart kommer mössan med bollen ifrån och hur mycket kosta den?

Skrivet 2011-12-28 kl. 17:27:28
URL: http://majiis.se
Sofia! //

Hej Zara! Jättefin blogg du har, läser den varje dag.

Men en sak jag undrar är om du kan skriva lite mer om mode, vad du inspireras av och vilka som är dina favorit butiker. Kanske du kan visa några plagg från din garderob och några snygga outfits?

Diggar verkligen din stil!

Kram Sofia! :)

Skrivet 2011-12-28 kl. 17:37:26
Sofia! //

Hej Zara! Jättefin blogg du har, läser den varje dag.

Men en sak jag undrar är om du kan skriva lite mer om mode, vad du inspireras av och vilka som är dina favorit butiker. Kanske du kan visa några plagg från din garderob och några snygga outfits?

Diggar verkligen din stil!

Kram Sofia! :)

Skrivet 2011-12-28 kl. 17:38:17
Nadine //

Hej Zara , jag bor i Malmö och undrar var du har köpt din pälsbollsmössan ifrån ,för att alla har den här och jag skulle så gärna vilja veta var den kommer ifrån.

Jag fucking älskar din blogg btw , hahaha skit rolig!!!

Skrivet 2011-12-28 kl. 19:17:16
evelina //

härligt <3

Skrivet 2011-12-28 kl. 20:08:35
URL: http://evelinich.blogg.se/
Petra //

Hej Zara!

Måste bara få säga att jag tycker att det är otroligt roligt att läsa din blogg, även om jag är 24 år gammal. Den får mig att tänka på hur det var när jag själv var i din ålder. Måste även få berömma dig! Du är så OTROLIGT duktig på att sjunga, det måste verkligen vara underbart att bara kunna stå och öppna munnen också kommer ljuva toner ut i luften:)



Jag tänkte be dig om en sak, men bara om du känner att du vill, förstår om du HATAR "reklam" och liknande i kommentarer. Men min brorson (10år) har gjort en parodi på en känd video på youtube, och jag har lagt upp filmen på min blogg, samt på youtube. Skulle vara roligt för både han och oss som redigerat filmen om du ville ta dig en titt på videon. Om du tycker att den är nog bra får du självklart hemskt gärna lägga upp den på din blogg också:) Skulle vara schysst om du kollade på den och skrev vad du tyckte åtminstone.



Gå in på bloggen för att se videon, eller på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=Cx5QlwdFVRg



Om du vill se alla parodi-musikvideor vi gjort också, av bl.a. en del backstreet boys-låtar och "love the way you lie" m.m., så kan du kolla gärna in på vår kanal.

Kanalen: http://www.youtube.com/user/ZumoSistas

Skrivet 2011-12-28 kl. 23:42:02
URL: http://pivii.devote.se
Anonym //

Skrivet 2011-12-29 kl. 10:24:32
Andrea //

Hej, grym blogg.

Det skulle vara kul om du orkar och vill om du lägger ut mer covers för du är grym på att sjunga det är som ängla ljud i öronen. Tack i förväg :)

Skrivet 2011-12-29 kl. 12:21:04
Lina //

Snälla läg ut flera videos när du sjunger! du är gryyym, värkligen!<3

Skrivet 2011-12-29 kl. 13:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0