Stan med Pauliz och Malviz

img_7136 (MMS)

Hejsan bloggisen! Nu sitter vi och myser och snackar om livet i PKhuset! Jag har gått och köpt lite julklappar till min syrra Hanna och mamma. Jag har ärligt talat lite present-panik. Jag vet liksom inte vad jag ska köpa till folk! Till min familj är jag ganska säker på, men kompisarna? Ååhhh vad jobbigt! Det kan ju inte kosta 700 per person för jag har ganska många jag ska köpa till. Har mina kära läsare några tips? Det ska ju vara fint och personligt. Jag vill helst ha en tanke bakom.


Frida //

Kan du snälla lägga upp en video på när du sjunger? Du är gryyym! :)

Skrivet 2011-12-03 kl. 18:46:06
Anonym //

Fina doftljus

värmetofflor eller värmefilt som man lägger in i mikron

morgonrock

godis

almenacka

parfym

skönhetsprodukter

-nagellack

-ansikskrämer

-bodylotions osv

iphone skal

smycken

böcker

filmer

presentkort på någon rolig butik

almenacka/kalender med framsida som man kan designa själv som du har gjort till personen

en kul växt typ "köttätarväxten" som äter flugor

en upplevelse

mysig filt/kudde

gossedjur man kan ha som maskot haha

accesoarer

-tofsar

-hårgrejer



Haha det var det jag kom på. Kram Lycka till ♥

Skrivet 2011-12-03 kl. 18:52:01
Emmi //

Glömde namn hehe

Skrivet 2011-12-03 kl. 18:52:50
Liv //

Koppar där det står saker på, typ "världens bästa kompis"

Nån rolig/söt mössa

Bjuda den på bio/ restaurang besök

Foto kalender med bilder på dig och kompisen

Ett tjej spel



Skrivet 2011-12-03 kl. 19:11:46
SoFFilito :D //

du kan köpa:



-en snygg tröja

-en bok som heter: till min älskling . där kan man fylla i om kompisen och ge bort! du kan köpa den på bluebox.se

-smycken

-parfym

-söta muffinsformar

-mysig filt/kudde

-doftljus

-julgodis (eller annat) som du bakat själv i en söt ask.

-badkulor :D

- anstsiktsmasker / spaprodukter

- smycketräd

- benvärmare eller mysiga tofflor

- godis

- nyckelring

- öronmuffar ^^

- tvålar

- Chokladte eller annat te

- mugg

- väska

- iphone case eller mobil fodral :)



hoppas att du fick lite insperation ! :) lycka till ! <3

Skrivet 2011-12-03 kl. 19:18:44
Ebba //

Krämer och saker från "The body shop"!! Dem har jättemycket fint nu! Kramis

Skrivet 2011-12-03 kl. 19:25:42
Hanna Berglund ;) //

Det beror ju lite på vilken budget du har men här är några tips:

10-50 kr:

Ansiktsmask

nagellack

hårband

hemmagjort fotoalbum (det ända du behöver köpa är ju själva albumet och så behöver du ju biilder!)

Söt nyckelring

Godis

50-100 kr:

Schampo (självklart med kompisens favoritlukt)

Bodylotion

Halsband, örhängen, armband (Kanske med kompisens första bokstav)

Foto på er (Då behöver du en tavelram som kostar olika beroende på storleken)

100-200 kr:

Presentkort

Söt T-shirt

Underkläder

Smink

200-500 kr

Biobesök (Hon får självklart välja film)

Resturangmiddag för er båda (Ta reda på vilken mat hon gillar bäst, kanske italienskt?)

Skor

Ett spakit från "The body shop" (Dyrt men skitbra kvalité)



Kram Zara och hoppas att du fått lite inspiration!



Skrivet 2011-12-03 kl. 20:00:51
Jennü //

Till min bästis gjorde jag förra året ett album med random bilder och lite "pyssel"(scrapbooking) från saker vi gjort, sedan hade jag skrivit 'Minns du när...' och sedan gjort sidor med bilder från speciella tillfällen, hon blev skitglad och sa att det var den bästa julklappen hon någonsin fått. Så det är ett tips om du vill lägga ner lite mer tid på en present till en extra fin vän!

Skrivet 2011-12-03 kl. 20:11:46
URL: http://jennuslife.blogg.se/
Kira<333 //

Jag gillar att göra egna saker när jag har present-panik!

Oftast smycken. Gå till Pärlshopen, ett tips (om du ska göra ett smycke!) eller så kan du göra ett iPhoneskal (mobilskal). Mina kompisar brukar gå till Panduro! <333



Kram Kira <3

Skrivet 2011-12-03 kl. 20:51:33
Alva //

Till nån kan du ju köpa ett foto album och pryda

Det med Kort på er, jätte fint!

Du kan ju skriva några rader

Också till varje bild!

Annars så kan du ju köpa nåt smycke eller nåt?:)

Skrivet 2011-12-03 kl. 21:45:02
URL: http://Lovebyalva.devote.se
Anonym //

Choklad och acessoarer

Skrivet 2011-12-03 kl. 23:01:33
isabella //

700kr?? :OO skitmycket om du frågar mig! Jag köper för typ 100kr till varje person..:s



Gör något själv.. det är alltid roligast att få av en kompis!:)



/ISabella



Skrivet 2011-12-04 kl. 00:25:31
URL: http://bloggenisabellaalskar.blogg.se/
Nadine //

Berlcok armband , de blir typ som vänskapsarmband. Men välj ut berlockerna själv så blir det personligt:D

Skrivet 2011-12-04 kl. 08:11:09
Fanny //

Hejj,, En digital fotoram, tror dom heter så. Fick själv en av en kompis. Riktigt personligt eftersom man kan fylla den med typ gamla bilder osv. Jag blev iaf jätte glad så det är ett tips;)

Skrivet 2011-12-04 kl. 13:28:30
URL: http://fannyskott.blogspot.com
Fanny //

Hejj, en digital fotoram, tror dom heter så. Fick en själv av en kompis. Riktigt personligt eftersom man kan fylla den med typ gamla bilder osv. Jag tyckte iaf det var jätte kul, så det är ett tips;)

Skrivet 2011-12-04 kl. 13:30:42
URL: http://fannyskott.blogspot.com
Märta //

Här kanske du kan hitta något kul!?

http://www.coolstuff.se/

http://www.presenttips.com/



Mycket av sakerna finns att köpa på andra butiker me (alltså inte bara online)!

Hoppas det kan hjälpa! Kram <3

Skrivet 2011-12-04 kl. 16:25:48
URL: http://lovemarta.wordpress.com
Bella //

heej Zara

jag var också i stan igår och handlade julklappar och jag såg dig du var helt inne i din mobil och samtidigt hade du hörlurarna på dig.Jag blev överraskad när jag såg dig och blev mest chockad för du bara dök upp från ingenstans men vill bara säga att jag älskar din blogg och att jag gärna skulle vilja ha lite fler mode tips kanska för en fest eller nåt!!!!

Skrivet 2011-12-04 kl. 21:57:48
Celine //

du kanske kan köpa smycken eller nåt personligt,

skulle va kul om du kunna lotta ut nån present på bloggen :)



puss !

Skrivet 2011-12-05 kl. 18:00:53
URL: http://celineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0