oplanerad tjejmiddag

Helloooo bloggisen!
Vad gör ni? Jaaag sitter i Malvas knä och vi trixar med min MacBook Prooo, soooft! Idag har jag haft tjejmiddag med mina bäästizzaaarr! Vi blev runt 20 pers, Ytterst trevligt var det må jag säga. Vi satt i mitt vardagsrum och käkade pizza haha alltså det hela var jättespåntant och jag bestääämde mig för att ha det i i morse typ (?) haha men det var jättekul!

Nu ska jag och @Malviz (följ på INSTAGRAM!) sätta oss i min säng och äta chips och dricka Coca Cola samtidigt som vi kollar på det nyaste avsnittet av Desperate Housewives som finns online. Hoppas ni har haft en lika rolig kväll som jag har haft, så skriver jag imorgon! Pusssss
Mer bilder kommer imorgon!!

Anonym //

dricker du? isf, hur reagerar dina föräldrar på det?

Skrivet 2011-12-16 kl. 23:46:40
Isabelle //

kan du inte visa din macbook pro på din blogg ?? plus din blogg äger och du är en duktig bloggerska och sångerska :) lycka till med allt kram från en av dina läsare :)

Skrivet 2011-12-17 kl. 00:01:46
URL: http:// bellalindeman.blogg.se/
Anonym //

herregud, du är ju typ värsta kändisen?! :o det är typ en maaaassa youtubers som gör värsta videos med en massa bilder på dig, herregud! najs/bajs? ;) du är gryyyymmm på att sjunga förresten! och så är du grrrrrrrrrrrryyyyyyyyyym på balett.. oj vad jag är avundsjuk på ditt liv ehhehe, du är gaaalet snygg ska du veta! men vrf ska du byta skola? ska du flytta? kmr du fortfarande träffa dina kompisar å så?

Skrivet 2011-12-17 kl. 00:24:01
me //

OMG ANGIE VAZQUES (from mexico) cover- Adele-Rolling in the deep OMG. Angie Vazques

Skrivet 2011-12-17 kl. 05:19:13
Olivia //

Hej! Har också en macbook och om du vill ta bilder utan "blixt" (att skärmen blir vit..) så trycker du på shift samtidigt som du trycker ner foto knappen (på photobooth) :D

Skrivet 2011-12-17 kl. 07:53:49
URL: http://oliviastener.devote.se
Anonymen //

Är det sant att du heter Superspeshal på gosupermodel?

Skrivet 2011-12-17 kl. 08:44:34
anonym //

VAD HETER HEMSIDAN NI SÅG AVSNITTET PÅ?? JAG BRUKAR ALLTID KOLLA PÅ DET SENASTE PÅ EN HEMSIDA MEN DET HAR INTE KOMMIT UPP DÄR ÄN!! SNÄLLA SVARA ÄR DESPERATE... ;)

Skrivet 2011-12-17 kl. 10:34:00
Jenny //

Åååh jag vill också ha en macbook.. hur stor är din, alltså i tum?? har du den största på 17.3?? den vill jag ha, men det är för dyr tyvärr..

Skrivet 2011-12-17 kl. 10:35:46
Anonym //

Ka n du va vän mef 99 eller jo det kan du väl eller glöm det spelar väl ingen vad man ärdet är väl Hur man är nej glöm det

Skrivet 2011-12-17 kl. 11:13:27
Victoria //

var gärna med i veckans blogg hos mig: http://vickevictoria.blogg.se/2011/december/veckans-blogg-1.html

Skrivet 2011-12-17 kl. 12:22:27
URL: http://vickevictoria.blogg.se/
Anonym //

erkänn vad heter hemsidan som ni såg desperate housewifes på???!!!

Skrivet 2011-12-17 kl. 13:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0