Mobilblögg

Helooooo bloggisen! Jag sitter just nu på tunnelbanan påväg till kära Paulas mysiga källare. Först ska jag nog möta upp Malva men vi får se hur det blir med deeeet... Innan jag gick hemifrån satte jag på mig mina Timberlandskor så det set ut som jag ska ut och vandra i fjällen hähä. Imorgon är jag ledig! Ååhh vad skönt! Då ska träffa Snygg-Azztaa och snygg-Nelzor, skönt häng bror. Haha mina mobilbloggar blir alltid så random! Btw så var det ett jävla tjat om hur mycket Hollister jeansen kostade och dom låg på 500 svenska riksdaler prick! Puss


Maud //

Hey Zara! Jeg er Norsk, fra Norge, mehe, men jeg elsker bloggen din!(hvis du skjønner hva jeg skriver). Men, jeg skjønte ikke.... Hvorfor er det dim siste dag i klassen din? Anyway, du er kjempe pen! Xxx Maud

Skrivet 2011-12-19 kl. 16:37:58
Anonym //

Haha!! Tack!! :P

Skrivet 2011-12-19 kl. 17:09:34
Anonym //

köpte du dem på hollister i sthlm?

Skrivet 2011-12-19 kl. 17:10:22
sannawall //

äääälskar din personlighet !!! blir så glad att gå in på din blogg när du skriver om dina åskiter och grejer för konstigt nog håller jag alltid med dig till hundra procent!

kram ♥

Skrivet 2011-12-19 kl. 19:19:45
URL: http://sannawall.blogg.se/
Sandra //

jag villl bara säga aatt du har verkligen tagit tag i blogen nu känns det som! Asså ända sen du fick din macbook så har du ägt på att blogga!! Keep up the GOOD work!!!

Skrivet 2011-12-20 kl. 11:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0