Lalalalala

ÅH VAD AWESOME!

På den uppdaterade iPhonen eller 4s kan man blogga direkt från safari (internet) sidan blogg.se! Då slipper man skicka sms. Fast en dålig sak är att man inte kan lägga upp bilder.. Men jaja det här är bara lite test för jag skulle kolla om blogg.se sidan var lika konstig på mobilen som den var på datorn, för skapa-sidan på datorn är helt saaiik. Jag har aldrig kunnat det med min iPhone och trust me, jag har försökt!

Filippa //

Haha man har alltid kunnat det;)

Blogga direkt från Safari..

Skrivet 2011-12-07 kl. 17:34:37
URL: http://www.xellaworld.blogspot.com
Anonym //

man har alltid kunnat blogga direkt från safari, fast inte lägga upp bilder :)

Skrivet 2011-12-07 kl. 17:40:15
Anonym //

Jag har alltid kunnat bloggadirekt från safari utan har uppdaterat min iphone. Men blogg appen är jätte bra jag andvänder den hela tiden. Tycker du ska ladda ner den för den är jätte bra. Älskar dig blogg ;)<3

Skrivet 2011-12-07 kl. 17:41:47
E //

Du kan väl bara ladda ner appen blogg.se om du nu har en iPhone? Jävla idiot haha! ;) förrästen, eftersom att du lovar saker och inte håller dem så suger din blogg. Vad hände med frågestunden liksom? Besviken..

Skrivet 2011-12-07 kl. 17:48:57
Vickie //

Det går att blogga med vanlig iPhone också, fast utan bilder. Använd bara html-redigeraren! :D

Skrivet 2011-12-07 kl. 17:49:50
URL: http://viickiiee.blogspot.com
Emilia //

haha eb?♥

Skrivet 2011-12-07 kl. 17:59:53
Olivia //

Svar till E ovanför: Så omoget att säga att Zaras blogg suger! Du vågar ju inte ens skriva ditt namn och om du inte gillar hennes blogg så behöver du ju inte säga det till henne, behåll det för dig själv!



Kan du lägga ut en video när du sjunger? :D

Skrivet 2011-12-07 kl. 18:13:51
URL: http://oliviastener.devote.se
felicia (: //

haha det har jag alltid kunnat och jag har iphone 3 :p

Skrivet 2011-12-07 kl. 18:47:45
URL: http://barafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0