good/bad

- När man säger att man hör av sig fast man inte gör det.

- När folk inte använder deo.

- tråkiga böcker.

- När folk nätmobbar.

- Folk som säger vita lögner hit och dit. Det blir ganska jobbigt efter ett tag.

- När vissa överdriver helt sjuuukt mycket!

- Människor som tror dom är bättre än andra.
 
- När man missar tunnelbanan/bussen.




- Generösa personer!

- När det blir favoriträtten till middag.

- Äta Ben&Jerry's och kolla på Desperate Housewives när man är sjuk.

- Victoria's sectret body mist.

- När man älskar någon och hon/han älskar än tillbaka, det är världens bästa känsla!

- Träffa nya, roliga kompisar.

- Doft ljus.

- När man känner någon så bra så man har 100000 interna skämt, haha.

- Eller att man känner någon så pass väl att man typ kan prata genom ansiktsutryck.

- När folk förstår om man har problem.




Idén fick jag från Lotties blogg! Den ääägerrr! Hon är hur söt som helst och har en sjukt bra blogg med fina bilder och bra uppdatering! Kollar den flera gånger om dagen! Check it out HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR


Maja //

Hej :) Visst är det du som vann Talang för några år sen? Eller? Haha :D För jag har inte läst din blogg så länge,men du kanske har skrivit om det i tidigare inlägg....:) Men iallafall så var du så sjuuukt bra i Talang (om det nu är du) :) Hoppas du fortfarande sjunger,för du kommer komma riktigt långt med en sån sångröst :-) Jag sjunger också väldigt mycket,jag hoppas på att bli en berömd sångerska när jag blir stor,haha =D....Din blogg är jättebra iaf! Från Maja =)

Skrivet 2011-12-07 kl. 20:51:36
Kira //

Maja: Det var Zara som vann.



Zara: nääär ska du har din frågestunds-svar del 4?

Min kom inte med bland svaren så det måste finnas hundratals fler....?!?!?!

<333333

Skrivet 2011-12-08 kl. 07:43:52
URL: http://bykira.webblogg.se/
Emma...:) //

Älskar också doftljus!:)

Skrivet 2011-12-08 kl. 15:27:50
URL: http://esela.blogg.se/
sara //

hörru du e skitlik tjejen som är med i dum och ännu dummare när harry mötte lloyd. Tjejen heter jessica i filmen.

http://www.hotfreckles.net/rachel_nichols_freckles.htm nån sida jag hitta lite bilder. Du kanske inte är så lik på dom men kolla filmen så, haha.

Va tvungen att säga bara, haha :) bra blogg! tjatja

Skrivet 2011-12-08 kl. 16:57:40
Johanna //

haha, u read my minds. Precis saker som hänt idag som är på Bad

Skrivet 2011-12-08 kl. 18:11:02
Klara //

Så sjukt skönt att få veta att man inte är den enda som kollar på Desperate housewives längre, haha! ;) ♥

Skrivet 2011-12-08 kl. 21:35:06
URL: http://klarastenqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0