Godmorgon!

Jag vaknade och kollade på klockan- 12.50 HERREGUUD!! Jag har ju typ missat halva dagen känns det som.. Fail. Jaja egentligen är det ju ingen biggy, det jag var mest rädd för var ju att jag hade sovit till 3 (som jag brukar göra hähä) för du hade jag ju missat att träffa Astrid idag och det hade ju vart lite pinsamt och bara ''Tjaaaa alltså jag vaknade för 1 minut sen så vi kan tyvärr inte fika dag he-he..'' Men nu ska jag äta frulle så höörs vi seeeen!

Anonym //

hade du skola ? o.O

Skrivet 2011-12-20 kl. 16:41:08
Nån //

GAAARV! ful asso

Skrivet 2011-12-21 kl. 18:54:01
Lina //

Du e sjukt fin :)

Skrivet 2011-12-21 kl. 20:23:09
URL: http://liinaapeterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0