12/25 2011

Helloooo bloggisen!
-
Idag har jag inte alls mått något vidare. Vaknade typ 11 genom att mamma kom in och tjatade på mig att det var frukost men jag mådde inte alls bra, jag hade inte sovit något på hela natten typ för jag hade haft konstiga drömmar och jätte ont i magen. Men nu har det blivit lite bättre så jag har precis tagit en dusch och satt på mig myspys kläder. Många frågade vad jag fick i julklapp och jag lägger någ upp bild på det imorgon! Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på en prinsessas dagbok hihi PUSS


Tack för all hjälp med photo booth men inget av det fungerar...

Anonym //

Krya på dig, gillar filmen <3

Skrivet 2011-12-25 kl. 19:16:59
angelina //

Hejsan! du har en grym röst! ;)

jätte fin blogg och du är FIN! <3

kolla in och ta en titt! <3

www.angelinadance.bloggplatsen.se

Skrivet 2011-12-25 kl. 20:11:02
URL: http://www.angelinadance.bloggplatsen.se
Klara //

Alltså snälla, sluta sär skriv. F å r l i t e d a m p

Skrivet 2011-12-25 kl. 21:31:28
Maja //

Fiiiin blogg :D :D <3

Skrivet 2011-12-25 kl. 21:32:45
URL: http://msveriin.blogg.se/
Jossan //

Hej har själv macbook och kan hjälpa dig men behöver en bättre förklaring på vad som hänt!

Skrivet 2011-12-25 kl. 22:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0