rubriker

men äääääärligt! här går man på stan och ser den här tidningen och tänker oh fan! Vickan är med barn! Men nej nej, då är det ''enligt statistik'' ska dom få en pojke. Okeeeej? vadå enligt statistik? Typ att dom flesta i kungafamiljen har fått en pojke. Så kan man ju inte göra -.- eller Prinsessan Madde och Jonas- Lyckliga igen! ahhaa är dom back together nu eller? NEJ! då är dom kära i nån annan osv. Jag ni förstår.. Jag hatar lurifax-rubriker haha det är jätteirriterande! Men det lockar ju folk att köpa tidningen såklart..



Ska dom få en pojke!? nope, bara enligt statestik ...

Olivia //

Hej Zarah! Gillar verkligen din blogg jätte mycket läser den varje dag! Men jag har en fråga! Jag ska få ett par Uggs snart och jag har ingen aning om vilka jag ska välja

Men vilka Uggs tycker du är snyggast?

Kram

Skrivet 2011-08-07 kl. 14:26:39
isabella //

haha erkänn! Fast jag läser aldrig sådana tidningar förutom typ aftonbladet xDD



Om du fortfarande vill ha en design till din och hannas blogg så kan jag ställa upp :) Jag gör så som ni önskar och ger ingen stor reklam till min blogg eller sådant. Det är bara irriterande. Så om ni är intresserade så skriv en kommentar på bloggen :))



TAck o HEJ! :D<3

Skrivet 2011-08-07 kl. 14:28:34
URL: http://bloggenisabellaalskar.blogg.se/
Elsa //

Hur går det med hannas blogg?

Skrivet 2011-08-07 kl. 18:59:31
My //

Håller helt med dig!!

vad heter din systers blogg?

Skrivet 2011-08-07 kl. 22:06:53
Smilla //

Hej Zara , jag såg dig med i talang och ville bara säga att du sjunger as bra! önskar att jag hade lika stort mod som du och att våga sjunga på scen :(

Men jag älskar din blogg också! och du är jätte lik lindsey lohan !! :D

Skrivet 2011-08-08 kl. 10:25:36
URL: http://tinkersmilla.blogg.se/
Emma //

Hej Zara! Förstår vad du menar. Jobbigt med sådana rubrikenr. Men du vet om att du är med i exakt den där tidnigen. Där är en bild på dig och Chloé.. Antar att du redan viste det :P hehe :)

Skrivet 2011-08-09 kl. 18:30:22
URL: http://emmaskaniner.devote.se
My //

Sånt där är så irriterande! kram

Skrivet 2011-08-13 kl. 00:51:23
URL: http://mmylove.com
Galaxy Online 3 Cheats //

I am extremely inspired together with your writing talents
and also with the layout to your blog. Is this a paid
topic or did yyou customize it your self? Anyway stay up the nice quality writing, it is uncommon to peer a great blog like this one these days..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0