dadadadaaa da? dadada!

Ingen har väl missat Com Hems senaste reklam? haha jag dööööööööör!



                                             HÄR ÄR DEN RIKTIGA HAHA:


(det här är ju dock inte den riktiga men aja dom gör ju samma sak bara att den
här har dom visat på Ellen show så allt skratt finns ju inte med i ''orginalet'')

Visst är ComHem helt sjukt bra på att göra roliga reklamer!!!

Filippa //

Haha, sjukt kul! ;D

titta gärna in på min blogg :)

Skrivet 2011-08-24 kl. 18:34:19
URL: http://filippajoonsson.blogspot.com
frista //

kolla in maffia babies. den är bäääst

Skrivet 2011-08-24 kl. 20:18:22
URL: http://fristaroules.blogg.se/
Anonym //

dom är såå jävla söta<3!

Skrivet 2011-08-24 kl. 22:17:27
Emmizz //

Jaaa comhem reklamen äääääger ju!!!! xD

Skrivet 2013-03-04 kl. 18:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0