svar på frågor del 2

några frågor har jag redan fått förut :) svaren på dom frågorna kan ni läsa i kategorin ''fråger och svar'' :D

1. vilket shampoo och balsam använder du?

svar: Jag använder tréseme healthy volyme :D


2. ska du köpa converse i vår?

svar: Jaaaa!! såklart :D


3. vart hade du köpt byxdressen som du hade i thalind när Hanna och Alice var med?

svar: Nu blev jag förvirrad... för Alice var inte med i thailand haha men den köpte jag i Thailand.


4. hur mycket brukar du shoppa för per månad?

svar: inte så mycket, jag köper inte så mycket i Sverige faktiskt men det är sååå lätt att om jag har pengar att jag går och köper något svindyrt som impulsköp :P haha det är typiskt mig..


5. Hur ser din framtid ut om du fick bestämma?

svar: jag skulle vilja bli artist och sjunga för folk, typ att leva på musiken om ni förstår :D skulle vilja att alla skulle veta vem jag var, att folk gillade min musik och röst och dan vad coolt att vara en levande legend! typ som EMINEM är nu.


6. Hur tror du att ditt liv skulle sett ut om du inte vart med i Talang?

svar: Absolut inte som det gör nu! Laila hade inte vetat vem jag var och då hade jag inte fått åka till usa och träffa alla personer och ni skulle väl inte veta vem jag var :D?


7. Tycker du om lakrits?

svar: lakrits är det bästa som finns!!!


8. kan du göra flickis och sånt, asså gympa grejer?

svar: jajamensan!


9. dansar du ? isf, vad ?

svar: HAHAHAHAH omg har du missat det? då  var det på tiden att du fick reda på att jag dansar 28 timmar i veckan nu när vi har repetitioner :) jag går på kungliga svenska balettskolan och gör min ''hobby'' i skolan, så det är därför jag slutar så sent :D


10. favvo färg?

svar: hmmm... typ rosa ^^ eller röd är fint :)


11. Kan du inte göra ett videoinlägg när du sjunger?

svra: jo jag hade faktiskt tänkt att göra det.. men i helgen kommer jag att uppträda så då kan jag filma oh lägga ut :D


12. gillar du Justin bieber?

svar: Grejen är att ja, han är duktig och söt...  MEN jag är inget jättefan och har tapetserat hela rummet med JB posters haha ^^ jag har ingen av låtarna på min ipod heller, men gud vad coolt att få träffa honom för han ÄR duktig, no matter what!!


13. kan du Fota ditt skrivbord?

svar: jag har inget skrivbord än haha, för jag gör ju om mitt rum och ska köpa ett nytt eller jag har aldrig haft något så jag ska köpa mitt först skrivbort snart :)


14. Vart ligger din skola?

svar: Mariatorget :)


15. Hur en vanlig dag ser ut för dig ifall de är en musikstudio dag?

svar: kommer dit, snackar, sjunger upp, står i studion hela dagen och sjunger, åker hem :) hhahaha det lät jättetråkigt! men det är superkul :D


nu ska jag plugga spanska och kolla på Desperate Housewives snart :D

Sara //

Det kommer väll en del 3? :)

Skrivet 2011-04-05 kl. 21:13:31
Teo //

Heya. Oh, I saw u have been asked to my question about ur favourite colour, that's great.

If I had some question lately I will ask u again. Okay then, bye for now. ;)

Skrivet 2011-04-05 kl. 21:30:12
Anonym //

Ska du träffa Justin? :o

Skrivet 2011-04-05 kl. 21:33:22
Anonym //

Ska du träffa Justin? :o

Skrivet 2011-04-05 kl. 21:33:44
Teo //

Heya. Oh I saw u have replied to my question about ur favourite colour. That's great.

So, if I had some questions lately I'll ask u again, it's kinda fun ;D okay then, bye for now. (:

Skrivet 2011-04-05 kl. 21:34:32
Anonym //

vafan nej det är klart att hon inte ska? va får dig att tro att hon ska träffa Justin?

Skrivet 2011-04-05 kl. 22:16:33
Anonym //

Naaaaw hittade en bild på en sida där du pussar en kompis!!;) Ååå va gulligt!!;)

Skrivet 2011-04-06 kl. 17:39:38
Anonym //

vilken sida? :)

Skrivet 2011-04-06 kl. 18:13:20
Alice //

Snälla, berätta hur det går till på baletten! Såg på Paulinnes blogg att ni också typ dansade "karaktär". Hur går det till?

Och du sa att du kunde göra gympa grejer. Får ni lära er det också När då? Hur delar ni upp det? Har ni typ en timmas balett och sen en timmas typ gymnastik?

Kan du göra flickis på vanligt golv eller har ni luftgolv/tumblinggolv?

Berätta! :)



PS: Kan du filma när du gör typ handvolt eller flickis? Och jag har frågat det förut, men kan du göra ett videoinlägg när du stretchar?

Skrivet 2011-04-06 kl. 18:19:39
Alice //

Alltså när du VISAR oss hur man stretchar ;) <3

Skrivet 2011-04-06 kl. 18:20:52
Emilia //

Varför svarar du aldrig på min fråga? :(

Skrivet 2011-04-06 kl. 18:56:52
Anonym //

går det en rasmus i din klass????

Skrivet 2011-04-06 kl. 19:02:29
Anonym //

Det var ju någon som undra vilken sida jag hittade en bild på när zara pussar en kompis,det var www.fotolog.com/zaralarsson1. Den 19 januari 2011;) Super sött!!;)

Skrivet 2011-04-07 kl. 10:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0