Men ååååååhhhhh!!!

Snacka just med mamma hon sa att det inte går att så många sover här... URSÄKTA?! nu var de såhär att du lovade de? För det gick inte igår och då ba amen jag lovar att det går imorgon (idag) och nu säger hon att det inte går... Åhh jag blir så trött -.- ja, man får faktiskt vara sur ibland!


Anonym //

Varför får du inte? :/ Eller asså, jag förstår om du inte får, ibland vill föräldrarna bara ha det lite lugnt hemma, men din mamma sa ju att du skulle få idag, så jag undrar bara om det fanns någon speciell anledning ;) <3



Det verkar som om ni har rätt stränga regler hemma ibland men ändå verkar du rätt självständig och vågar skriva om nästan vad som helst! :) Jag gillar din personlighet men jag förstår ändå din mamma <3



Och du är sjukt söt Zara! Gör gärna mer videoinlägg för det är jättekul att titta på!



Och jag har frågat det här förut, men snälla, kan du inte sjunga You raise me up i ett videoinlägg! ;) <3



Det skulle vara jättefint! <3

Skrivet 2011-04-17 kl. 18:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0