Hej alla!!! Idag tänkte jag svara på alla ...

Hej alla!!! Idag tänkte jag svara på alla frågor som jag hinner svara på ;) fan vilka bra frågor! Idag ska jag dansa JÄTTEMYCKET... först 5 timmar i skolan sen åker jag till Base i 3 timmar och dansar där. 8 timmar... Men jaja det är ju kul :D igår så jag Alex och Erik runt i stan och chilla ;) jag skulle egentligen hem och träffa en kompis men det blev inte så, så jag var kvar i stan. Haha ni anar inte hur mycket jag snackar! När man hänger med mig blir det ALDRIG "pinsam tystnad" men vi gjorde såhär att när vi satt på burger king så sa vi att -ok men zara var tyst i 5 minuter så får vi se hur mycket det låter utan dig. Och jag var tyst i 5 min och det var heeelt tyst hahah ^^ men jag bloggar efter dansen sen ;) ciao babes!!


annie //

asså jag har två till frågor till frågestunden:

vem är din bästavän/er?

och vad är de bästa du vet? :D

Skrivet 2011-04-30 kl. 11:01:27
URL: http://aannienikrin.devote.se
smilla //

1.Vad gjorde du med pengarna från Talang ?



2.Hur gammal var du när du fick mens ?



Du behöver såklart inte svara men dt vore kul :)

Skrivet 2011-04-30 kl. 11:55:15
Anonym //

jag har en fråga hur var det i usa när du var 11 år?

Skrivet 2011-04-30 kl. 12:19:54
Anonym //

Vad är base för nått?:)<3

Skrivet 2011-04-30 kl. 13:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0