Chatta på bloggen?

img_1771 (MMS)

Vet ni vad jag stör mig jätte mycket på? När folk chattar på varandras bloggar! Hah jag vet inte varför men i cant stand it. Typ såhär: jag går in på paulinnes blogg och skriver "hej! Vad gör du?" och så går hon in och svarar på min "sv, (svar) typ inget själv<3" så svarar jag tillbaka "jag städar mitt rum" sen svarar hon på min blogg "jaha vad tråkigt" osv osv. Det är bara för att man ska komma upp på den aktiva listan. Man blir aktiv ju fler kommentarer man får, ju fler inlägg man gör och ju fler kommentarer man lägger på Andras bloggar! Det är därför d typ chattar på bloggarna. Gå in på blogg.se så ser man 'den aktiva' listan direkt och det har egentligen  ingenting med hur många läsare man har. Men såklart jag ÄLSKAR att få kommentarer men när Man chattar om världelösa saker så ba jaha... Haha men nu menar jag inte att ni inte ska kommentera för jag blir superglad då!! Jag var bara tvungen att skriva de ^^


Ville Niskanen //

What? Kan man chatta på bloggen? Hade ingen aning.. coolt haha =)



Ha en fin helg!

Skrivet 2011-04-16 kl. 13:20:25
URL: http://williamniskanen.blogspot.com
Anonym //

Nej det kan Man inte men man går in på varandras bloggar och har värsta konversationerna för att man ska komma upp på aktiva listan ;)

Skrivet 2011-04-16 kl. 13:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0