Alva gästbloggar

Hej hej, Alva här! Tänkte att jag skulle göra ett litet gästinlägg, här på Zaras blogg. Gud va dålig hon har blivit på att upptadera, ellerhur? Nedå, sötnosen har väl annat att tänka på! Men då är det ju bra att jag kan underhålla er lite ellerhur..? ;)
Ja nu kankse ni undrar varför jag bloggar så här mitt på dagen, är jag inte i skolan liksom. Nej det är jag inte för jag är tyvärr sjuk. Men Nelly är också sjuk, och vi var med varandra på lovet, så vi kanske har smittat varandra. Jaja who knows..?
Så vad har jag gjort idag..? Jo jag har varit på vårdcentralen och tagit ett sånt där halsprov. Inte något vidare mysigt.. Sen fick jag träffa en doktor. Och skit det var nog den snyggast doktorn jag har sätt, haha. Så som han såg ut ska min man jag gifter mig med se ut, haha ;)
Prutt att man var tvungen att bli sjuk såhär till Valborg och allt. Jag som hade så mycket planer:( Får väll sitta hemma och uggla med familjen istället, buhu. Vad ska ni gör på valborg då??
Neej nu måste jag gå och dricka lite hostmedicin (eller vad man säger). Puss på er <3
Checka gärna in min blogg http://daytoday.devote.se/  Daytoday.devote.se (Vet inte hur man länkar :S)


Anonym //

Du är assnygg!!

Skrivet 2011-04-28 kl. 19:35:09
Anonym //

...elr inte! UT ME ALVA O IN ME ZARA!

Skrivet 2011-05-01 kl. 17:54:45
alice //

alva är visst snygg :o

Skrivet 2011-05-01 kl. 17:59:12
Anonym //

men zara är snyggare! <3

Skrivet 2011-05-12 kl. 16:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0