10 dagar framöver

Hej bloggen :) Varje dag i tio dagar ska jag svara/berätta om varje punkt som står nedan: Tre styrkor Tre svagheter Tre saker jag måste göra idag Tre favorit rätter Tre saker jag gör varje dag Tre saker jag har i min väska Tre saker ingen vet om mig Tre favorit filmer Tre låtar jag skulle kunna ställa in på repeat i flera timmar Tre av dina favorit färger Nu måste jag blogga varje dag :) Jag tänker Utmana några av mina kompisar som har bloggar att göra det här, men alla får självklart göra det här! :D Shenie utmanar: Paulinne.blogg.se daytoday.devote.se zarish.blogg.se brunettselma.blogg.se beccajansson.blogg.se love ya! ;) xoxo- shenie Så skrev Shenie :D så det är väl bara att anta utmaningen och skriva mina 3 styrkor ;) lägger in mina styrkor sen, haha bad kul det låter ^^ men ni fattar! Vad tror ni mina 3 styrkor är?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0