hejsan svejsan:)

hej alla,
nu är jag i stockholm igen:) sjönt! jag vaknade nyss. ska snart ringa min kompis mona:) vi träffades när jag var med i sound of music... saknar verkligen d:(  jag saknar det veeeeerkligen<3 jag kan skriva lite mer om vad vi kmr göra när vi kmr hem till henne

tja tja //zara<3

(
hahaha, asså jag kan inte slute säga tja tja efter jag har hört cha cha låten :P det är om krille booi och den låten är bland dom sämsta i världen men hettegud vad den sätter sig på hjärnan.. sök på cha cha på youtube kmr den fram. obs, inte så bra om man inte vill gå runt och sjunga cha cha all the time!)






Agnes <3 //

du är sååå duktig på att sjunga kolla gärna min blogg=)

Skrivet 2010-01-06 kl. 17:04:06
URL: http://sesscarlsson.blogg.se/
Anonym //

Hej Zara. Jag ska också vara med i Talang och jag vill gärna att du ska kolla :)

Skrivet 2010-01-27 kl. 20:18:19
Anonym //

Skrivet 2010-03-01 kl. 19:53:40
Anonym //

jävla bitch! Du tror att du är typ kändast bara för att du varit med i Talang, det finns dom som är mycket bättre än du som är yngre. Du skriker ju fan. Du suger ditt dryga ärsle! Ta och väx upp! ;o

Skrivet 2010-06-03 kl. 19:57:02
Anonym //

Hej Zara! Du är jätte duktig! JAg skulle också vilja sjunga sådär bra som du och vara med i talang! <3 =D Hon som hade den där andra kommentaren -skit i henne säger jag!

Skrivet 2010-12-02 kl. 12:22:27
Jenny //

Hej Zara :) Hoppas det är bra med dig ! Du är så fantastisk :) Love your voice :D



Kram

Skrivet 2010-12-31 kl. 12:14:59
Anonym //

Vad hade talang med det här inlägget att göra?

Skrivet 2012-05-11 kl. 20:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0