bio, skola, sjuk, skola, skola .....

Hej alla,
Hemskt ledsen för en dålig uppdatering men jag har bara inte orkat blogga. Men jag har faktiskt inte gjort så mkt dom senaste dagarna. Förutom att ha gått på bio och sett planet 51, det är alltid så himla kul att få gå på premiärer då man får så mkt gratis gotta :P efter bion så gick vi på Mc Donalds, och då kände jag bara att jag inte mådde bra. när vi kom hem orkade jag inte ta tempen  så jag gick och la mig ( kl var 5 !!) inte så typiskt mig, om man säger så så jag gick till skolan dagen efter :p men när jag kom hem från skolan så hade jag 38,5. ni kanske undrar vrf jag inte sa nått men jag brukar inte säga till när jag mår dåligt elr har ont.. <3

Jag lovar att ladda upp bilder från filmen imorrn,
puss everyone // zara <3

Nora //

krya på dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3...

Skrivet 2013-04-02 kl. 19:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0