hej...

hej alla,
jag är ledsen att jag inte har skrivit så mycket, elr inget alls ju:P men jag hade faktiskt glömt att jag hade en blogg, haha. Snart ska jag ta och kolla på let's dance. Jag hejar mest på Molly fast det finns ju faktiskt många som är duktiga. annars så tvingar min lillasyrra Hanna mig att spela på hennes gubbe på GoSupermodel-.- men men vad gör man inte för sina syskon, hahah :P så snäll är jag faktiskt inte men hon försöker muta mig med massa grejer... nu tänkte jag sätta mig och kolla på let's dans:)

PS. till dom som vill att jag ska lägga ut bilder på mig och sånt så kan jag säga - I will
kanske till och med ikväll,  vi får se ;)

puss puss puss // zara <3

Agnes //

äääntligen jag har suttit och kollat varje daag!! Och jag vill också säga att jag går på next generetion och du kommer komma dit snart sa Leif, ska bli såååå kul!!

Puss

Skrivet 2010-02-13 kl. 11:16:35
URL: http://zessancarlsson.blogg.se/
Anonym //

vad heter din syrra på gsm?

Skrivet 2010-02-14 kl. 22:09:19
Jennifer nilsson //

hejj zaraaa! :)

tänkte bara säga att du är sjukt söt & otroligt bra röst, värsta förebilden :)

för jag bara äälskar musik, :)

kolla in min blogg om du har lust :p

www.jennifernilsson.devote.se

kraam. <3

Skrivet 2010-09-14 kl. 21:43:34
URL: http://jennifernilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0