schema

jag veeeeet, jag uppdaterar som ett FREAK! men besides så har jag inget att göra och så kan ni ju få nått att läsa när jag är i thailand (där de förmodligen inte blir nån uppdatering....alls *dun dun duuuuun*) hha men jag tänkte faktiskt sno något från en superfin blogg sophiefoto.blogg.se...... -drum´rol- ett schema! :D

Dag 1 - Presentation av mig själv
Dag 2- Något jag tipsar om
Dag 3- Mina syskon
Dag 4- Frisyren jag trivs bäst i
Dag 5- Min kärlek
Dag 6- Min dag i detalj
Dag 7- Mina bästa vänner
Dag 8- Mitt arbete
Dag 9- En perfekt helg för mig
Dag 10- Mina passioner
Dag 11- Det här hade jag på mig idag
Dag 12- I min handväska
Dag 13- Det här åt jag idag
Dag 14- Vad hade jag på mig idag
Dag 15- Mina drömmar
Dag 16 - Fula ovanor
Dag 17- Min favoritresa
Dag 18- Min bästa födelsedag
Dag 19- Något jag saknar
Dag 20- Idag för ett år sen
Dag 21- Min önskelista
Dag 22- Detta upprör mig
Dag 23 - Något jag önskar att jag gjorde mer
Dag 24- Detta får mig att gråta
Dag 25- Min skoltid
Dag 26- Mina räddslor
Dag 27- Min favoritplats
Dag 28- Mina favoritskor
Dag 29- Mina ambitioner
Dag 30- Om jag var tvungen att byta utseende med någon skulle de vara me...

sådär ja! de kommer jag skriva om dom närmaste dagarna :D


sophie och hennes familj var över igår på middag, mysmys hade vi dock hade vi en diskution om vad man får lov att göra i vår ålder typ alkohol och sånt. då tänker väl ni: MEN HALLÅ!? VADÅ FÅR MAN FÅR JU INGET! neeee, men de är ju jättevanligt att ungdomar dricker ^^<3

nu ska jag packa färdigt puuuuuuuusssssssss

Anonym //

Skrivet 2010-12-30 kl. 18:59:38
Anonym //

hur länge ska du vara i Thailand? <3

Skrivet 2010-12-30 kl. 18:59:50
tora juhlin //

fin blogg du har =)

Skrivet 2010-12-30 kl. 20:27:38
URL: http://torismile.blogg.se/
knivstabo //

FORTSAÄTT MED DEN HÄRA



ÅH DU ÄR SÅ SJUKT SJUKT FIN :)

Skrivet 2011-03-09 kl. 18:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0