provecera?

jag snacka med en kompis för ett tag sen om alla bloggare/bloggerskor som provecerar. javisst är de kul att bli känd genom en blogg och tjäna pengar på bloggen men vilket pris ska man betala? så mycket häldre inte-en-så-jätte-känd-blogg och man är snäll eller säger som man tycker och kan stå för de om någon skulle komma fram på gatan och fråga tycker du att unga mammor är en skam för samhället (som har varit en ganska aktuell fråga) skulle man verkligen säga ja de tycker jag! i don't think so ärligt talat... häldre de än att sitta som bezie och säga så jävla sjuka saker! typ som att:



- är man fattig så är man lat (
barnen i afrika får skylla sig själva!)

-
om man är ung mamma borde man skutas (gick på micah personligt)

- att den där H-tröjan (baseball) från gina tricot kostade 1999 -hur tänkte du där?-

- dissade paow för att hon hade en stor panna?


 
han har sjävl sagt nån gång att han skoja men hur kul är de? har ni sett hur han skriver? de låter så seriöst?hur kul är de att bli känd om man är hatad av alla? provecera är lite 2009 snart är de ju ett nytt år igen med ny start :D men jag tycker ärligt att provecera är de dummaste man kan göra! nu kanske ni tänker MEN HALLÅ DU DISSAR JU BEZIE NU!? ja, de gör jag men om någon kommer fram till mig på gatan och frågar hatar du när man provecerar så skulle jag stå för de jag skrivit.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0