övaa..

Hejsan alla

just nu sitter jag och övar på en låt som jag ska sjunga på ett dop imorgon... yey-.- senare blir de cheerleaderträning med paulinne och sen jag sova hos henne, då ska vi fixa designen, kategorier m.m.. kuligt, kuligt :D

ses senare :)


btw, vem tyckte ni skulle vinna idol?
       kollade ni på nobelfesten?

Anonym //

Vilken cheerleading grupp går du i? och vilken nivå är du på? tävlar du på typ rm eller dm? :D

Skrivet 2010-12-11 kl. 18:39:14
Anonym //

vilken låt ska du sjunga på dopet?:D

Skrivet 2010-12-15 kl. 18:48:01
isabella //

Jag kan hjälpa dig med designen :) kan göra riktigt bra. fb - isabellaroosvall

Skrivet 2010-12-26 kl. 00:46:56
URL: http://bloggenisabellaalskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0