oh god...

Hej alla roliga!!

Whaooh vad länge sen de var jag gjorde ett inlägg :O Men men nu ska vi köra på här (för typ femtioelfte gången) Haha men just nu sitter jag med paulinne och kollar på Hannah Montana och gör mej redo för idol OMG!! JAY MÅSTE FAN VINNA!! Tycker inte ni också de? han är ju grym!!

-Har precis läst Chloé schutermans mode blogg, guuud vad snygg hon är och hon har så snygga kläder! Jättebra bloggerska faktikt:D

PS. tack för alla söta komentarer^^ blir verkligen gladerchoklader<3

Förlåt att jag inte bloggat något men att börja sjuan blev helt hjbcdbgkf för mig! Vi har såå mycket läxor och sånt... vill verkligen gå i sexan igen, men men nu är jag ju stoor och går i högstadiet:D right? JUUUSTEEEE jag fyller ju år om SEX DAGAR då blir jag tonåring !! awesome... men jag känner mig så puttenuttig till skillnad från alla mina klasskompisar som fyller år typ i januari och jag fyller ju år i december-.- så dom ba jag fyller fjorton om en månad, thaha men de känns endå skiieetkul!!

-JAG HAR FÅTT EN IPHONE 4 BTW!! jag blv så himla glad! Jag går i värsta iphone klassen haha det är jag, alex, shenie, andrea, sinead och erik har haft och isak kommer få<-- han har en ipad (cooooolt theehee)
C yah later ! ♥ ;)

Me

Anonym //

så himla kul! Du måste blogga ofta♥♥

Skrivet 2010-12-10 kl. 19:20:59
jessica //

asså zara du äger<3

faaaen va kuul att du skriver igen:)<3

Skrivet 2010-12-14 kl. 16:43:53
URL: http://jessicasliiv.blogg.se/
Ellinor //

Min klass e också värsta Iphone klassen....fast jag har bara en Ipad....:)

Skrivet 2010-12-14 kl. 19:06:48
Helwiz. //

Guuu vad fin du är, Zara! ;D<33

Skrivet 2010-12-20 kl. 19:08:02
URL: http://helwiz.blogg.se/
Frida //

Du är sjuuukt fiin! :D

Skrivet 2010-12-22 kl. 16:39:49
URL: http://enlitenjordgubbe.blogg.se/
johanniz //

haha kul att läsa innan du lärde känna chloe hahaha lol ;)

Skrivet 2011-12-25 kl. 22:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0