lägga mig tidigt ;)

nu har jag laddat ner 50 ny låtar till ipoden som jag kan lyssna på på planet :D yääy!
men som tur är vi skärmar! guud vad de är skönt!! man har något att göra hela resan. kolla på dom nyaste filmerna, spela spel, titta på Hannah Montana avsnitt haha och massa annat skoj^^ jag tänker faktiskt gå och lägga mig snart :O´konstigt faktiskt.... och inte alls likt mig! vi har haft gäster här men nu ska dom åka iväg :)
trevligt trevligt

tjinge-ling så länge :D puuusssss ♥

Jossan //

Otroligt fin blogg :D^^

Skrivet 2010-12-31 kl. 00:53:02
URL: http://jollipop.blogg.se/
Moises Martinez //

Hope for good weather ;)



haha 50 songs! must of taken alot of time?

this is a good blog.



Sorry i do not speak swedish haha lols so i have to translate all of this.. haha =^P



=^)



cheers,

Skrivet 2010-12-31 kl. 02:54:28
Moises Martinez //

i like to have u on facebook but i don't know which one it is haha.. oh welll...



I must say be careful and enjoy =^P



cheers,

Skrivet 2010-12-31 kl. 04:42:56
Ainy (spain) //

Have fun in Thailand sweet heart!!!

And take lot of pictures!!

Then tell us about the trip!!

Skrivet 2010-12-31 kl. 13:20:42
Ida //

Jag såg dig på flygplatsen, hahahha

Du ba ''o lugta på bloomorna''

Som fernidan :)

Skrivet 2012-04-21 kl. 10:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0