dagen innan nyår!

Imorgon är de ju nyår!! oh my gash :O
de här året har gått hur snabbt som helst och jag har redan gått halva sjuan, sen får jag betyg i åttan... läskigt läskigt. jag tycker de här året varit great faktiskt :D! just nu håller jag på att packa lite. jag ska inte packa så mycket eftersom att jag tänker shoppa såååå mycket där!


j'ttefin gammal bild *HOST*

förlåt att jag är så dålig med bilder men de blir super krångligt när jag inte har min mobil :/ men jäg tappade ju bort den (
smart jag vet) men efter thailand har jag en ny från försäkringen :D AWESOME!!

Frida //

Hej Zara!!!

Du är min absolut största idol!!! Ha älska dig sen den första ton jag hörde dig ta!!!! Okej, jag låter lite konstig nu men det är faktigts sannnnnnnnt!!!!

I love you!!!

Kan du inte besöka min blogg och lämna en kommentar? Vi kanske tillochmed kan följa varandras??? Det skulle vara duper super kul!!!När ska du till Thailand?///Frida

Skrivet 2010-12-30 kl. 21:38:45
URL: http://innebandyfrida-love.bloggplatsen.se
Ainy (spain) //

OMG!! my parents will kill me if i lost the iphone!! hahaha

a new one ? :O

oh so lucky!!

Skrivet 2010-12-31 kl. 12:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0