bloggbomb^^

haha nu fick jag lust att sitta hela natten och skriva, jag älskar verkligen att skriva de är så kul! jag gillar svenska lektionerna jättemycket, fast jag tror inte att Beata, vår lärare, gillar mig så mycket för jag kommer alltid sent... aaalltid... jag har alltid svenska på morgonen. och grejen är att antingen försover jag mig och sen nästa dag så tänker jag, ne nu jävlar ska jag komma i tid! och då är de växel/signalfel på tunnenbanan man ba jaha-.-

haha men jag kommer ihåg förra året när de var sååå kallt så tuben funkade inte, den var typ paj så det gick ersättningsbussar till gullmars och alla bussar bara körde förbi!! där stod jag och frös ihjäl! tillslut när jag hade stått där i två timmar så fattade jag att bussarna bara körde förbi HELA TIDEN så jag gick hem och kunde inte gå till skolan på hale dagen för att de gick inga bussar och inga tunnelbanor...

btw, nu när idol har börjat sitter palli som en bäver och typ skiriker när jay sjunger haha, shiiieeeet *_*

BILDER KOMMER SENARE!.... typ... haha

vera //

fett fin blogg (; och bra

Skrivet 2010-12-10 kl. 21:59:21
URL: http://verastudio.blogg.se/
Anonym //

jag älskar oxå svenska! :D

Skrivet 2010-12-11 kl. 14:11:20
Ellinor //

Jag kollade just på ett klipp på youtube (talang). Du sjunger super bra!!! Och din blogg är jätte bra!

Skrivet 2010-12-14 kl. 19:01:17
Anonym //

hej Zara, jag bor i England sa ledsen on jag stava nagot fel och jag dont ens vet vad jag ning att kommentar om. sa jag vill bara saga att jag tror att du ar fantastisk pa att sjunga, du ar verkligen sot och jag sjunger till, jag skulle alska att bli beromd och vinna Britains Got Talent har!!! :D :P :)<3

Skrivet 2010-12-20 kl. 15:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0