till er som undrar vad jag gör

Dom sista dagarna i LA uppdareade jag ju inte så mycket för att jag inte orkade. Dom dagarna var jag på några möten med några coola killar! Jag var på Universal och pratade med killen som fixar musiken till The hunger games. Han gjorde ettan, nu håller dom på med tvåan! Han bad mig skriva en låt till de filmen, alltså Fatta eld. Mest som en rolig grej, men man vet ju aldrig. Sen var vi och träffade en Atlantis som har artiser som Bruno Mars, T.I. Wiz Khalifa och många fler. Och sist men inte minst Mercury, en label som ligger under universal. Dom har artiser som JB, Jay-Z, Rihanna osv! 
 
Jag är inte där för att jag ''måste bli signad till någon av lablarna'' utan mest för att säga ''Hej, I exist'' typ haha. Det är ju bara sjukt bra att träffa dom här människorna! Kolla om dom är intrsserade eller inte. Men det är klart att jag måste bli signa till ett utav bolagen för att kunna bli internationell. Det är ingen brådska med något egentligen, jag har skivkontrakt med Univarsal i Sverige och vi börjar nog här som en kul grej. 
 
Om jag inte blir artist kommer jag såå hååårt jobba med att sitta och upptäcka nya, signa in dom på olika skivbolag, producera, vad som helst! Men jag kan verkligen inte tänka mig växa upp och inte hålla på med musik. Never. 
 
Om ni har några frågor går det jättebra att ställa dom!

Vicki //

Paramore i bakgrunden på sista bilden! I LOVE THEM! :D

Skrivet 2012-08-05 kl. 14:52:57
URL: http://vickiso.com
Vendela //

Såg du några kändisar när du var där? :)

Skrivet 2012-08-05 kl. 14:53:12
Lisa //

Jag tycker det skulle va jättekul om du la upp ett videoklipp på när du sjunger :)

Skrivet 2012-08-05 kl. 15:03:05
Heej! //

Men vrf var du där? Va du bara där för att dem skulle se dig. Eller sjöng du nåt? Hur gick det?

Skrivet 2012-08-05 kl. 15:16:01
Anonym //

Fan va coolt! Zara du är en så underbar person(eller den bilden har jag fått, haha kan vara att du är ett riktigt ass irl men verkar inte så!) har humor OCH du sjunger OTROLIGT bra. Keep up the good work <3

Skrivet 2012-08-05 kl. 15:36:56
Sofia //

Gud vad roligt för dig! Tycker verkligen att du ska göra en skiva och satsa på musiken! Du är jätteduktig! När du säger JB menar du då självaste Justin!? Undrar också om du träffade på några kändisar när du väl var i USA? Hoppas du hade en underbar resa! Det hade jag när jag var där för några veckor sen! Den röda tur och turistbussen i SF var bäst haha! En äkta turist asså, haha men det var kul. Puss!

Skrivet 2012-08-05 kl. 15:45:52
Anonym //

Kommer du välja någon musiklinje i gymnasiet? Eller vad ska du välja? :) och vilket gymnasium vill du gå i? förstår om du inte har bestämt dig än haha men undrade bara :)

Skrivet 2012-08-05 kl. 15:48:33
Olivia //

Hur låmg är du och vad väger du?:) fin blogg!

Skrivet 2012-08-05 kl. 17:00:50
Rebecka //

Vad roligt! Sol bad och shopping kanske inte hinns med eller?

Skrivet 2012-08-05 kl. 17:29:28
URL: http://onlymyblogg.blogg.se
Alice :) //

Jag bara undrar en sak, är du 98 elr 97? Kolla värna min blogg, skulle betyda extremt mycket! :)

Skrivet 2012-08-05 kl. 18:12:00
URL: http://www.daysofdreams.devote.se/
Anna //

Shiiit va cool du är. Du är verkligen en förebild! PUSS

Skrivet 2012-08-05 kl. 18:17:30
Anonym //

Hej! Finns det någon chans att du kommer få träffa dom, te.x jb?
Kram

Skrivet 2012-08-05 kl. 18:35:04
URL: http://johanna.tapper.se
Anonym //

va kul ! :) är du bra på engelska ?

Skrivet 2012-08-05 kl. 19:31:12
Anonym //

va kul ! :) är du bra på engelska ?

Skrivet 2012-08-05 kl. 19:31:13
Ella //

Hej kolla gärna in min novell blogg!!!!!!

Skrivet 2012-08-05 kl. 19:55:39
URL: http://ellasnoveller.bogg.se
Rebecka //

Gav du dem något sjungprov?:)

Skrivet 2012-08-05 kl. 20:49:47
Emma (EMMANDENS.BLOGG.SE) //

fick du sjunga för dom?
en annan sak som jag länge har undrat, innan du sökte till talang, vad hade du för "plan" på för hur du skulle bli känd?
och sist, NÄR KOMMER DIN COVER PÅ HALO??????? haha

Skrivet 2012-08-05 kl. 22:12:04
URL: http://emmandens.blogg.se
Anonym //

det är klart att du blir artist. med den rösten!

Skrivet 2012-08-05 kl. 23:31:41
hanna //

Heeeeeeeej! Jo asså du e ju ganska jätte stört snygg i "den normalavärlden" med ditt blonda hår och allt. Men i "artistvärlden" sticker du ju inte ut så mycket (no offence bejb). Skulle du kunna tänka dig att färga håret brunt eller någon annan färg och klippa någon cool frisyr om du var tvungen? Bye bye biiiiiiiiiiird

Svar: sanningen är att det är inte alls många blonda i musikvärlden. Brunetter är ju myyycket vanligare. Sen behöver man ju inte sticka ut som lady gaga om du vet jag jag menar haha. Jag skulle aldrig klippa mitt hår eller ändra något på mig om jag inte själv vaknade en dag och tänkte ''det här vill jag göra!''
zara

Skrivet 2012-08-06 kl. 10:41:07
hej //

Du sjunger verkligen jätte fint Zara,hur länge har du egentligen tränat?

Skrivet 2012-08-06 kl. 12:03:12
Amy //

You should post more videos of singing! You are unbelievably talented and have a beautiful voice! I sing and would absolutely love to be as amazing as you are! Good luck! If you get signed, I'll definitely buy your CD! :) <3 xx

Skrivet 2012-08-06 kl. 15:09:37
Amina //

De här hör ju inte till musik elr nåt..;)
Men hur fixar du dig en vanlig skoldag typ?
Tex smink o sånt:) Vore kul om ja fick svar!:)

Skrivet 2012-08-06 kl. 18:11:35
Felica //

Vaa! Jag älskar verkligen the hunger games (: Gud vad kul att få skiva en låt för catching fire även om den kanske inte blir vald så är det ju ändå sjukt kul att bli erbjuden det :D

Skrivet 2012-08-07 kl. 10:01:14
Anonym //

Träffa du några kändisar i USA? Vem är din favorit sångare? Hur gammal är Hanna? Brukar du få finnar?

Skrivet 2012-08-08 kl. 22:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0