single ride your girlfriend

Bad Boys - Mina ögon vill ploppa ut, springa och gömma sig och aldrig mera se ljuset när dom läser era kommentarer. Men Gud vad läskigt att jag pratar om mina ögon i tredje person haha. Jag hoppas ni förstår att jag kan se erat IP-nummer. Jag menar inte att jag ska söka upp er och kritisera er på skolgården eller något. Jag vet inte ens hur man gör det och det ligger verkligen inte i mitt intresse. MEN jag ser dock vem som skriver vad. Vilken ''adress'' eran avsändare har på datorn/mobilen. Det hjälper inte att du skriver 26 olika kommentarer med olika namn för att få fram din åsikt. Jag ser mycket väl att det är samma person, med samma IP på alla kommentarer. LOOOOOL. Jag försöker inte vara Beyoncé för att jag vickar lite på axlarna haha. Var ärliga nu, hur många av er hade tänkt så om ni inte VISSTE att min förebild vad Beyoncé? I won't lie, hon är min största inspiration och jag är inte i närheten av henne. Det skulle bara vara konstigt, med tanke på att hon bokstavligen har dubbelt så mycket erfarenhet än mig. Min ålder x 2 = Beyoncés ålder. Så det betyder att jag har måååånga år på mig att öva. Jag inspirerades av Robyn, Ciara och Beyoncé men att få ideér, tankar och inspiation av någon betyder inte härma och det tycker jag verkligen inte att jag gör. Men visst är det lite kul endå? Att folk ändå tänker på Queen B när dom ser videon? Då kan jag ju inte ha misslyckats helt ;) 
 
Sen vill jag ju inte glömma tacka för allt gryyyymmt stöd jag fått av alla fina människor där ute. Det värmer mitt lilla hjärta.  
 
 
 

Eljesa //

Skit i såna kommentarer och tänk på att videon&låten är så sjuuukt bra!

Skrivet 2013-10-30 kl. 21:08:57
Hannah //

Du är så bra och tycker så kn inte vissa förstå eller acceptera att du är så framgångsrik. Fortsätt leverera med fötterna på jorden! Kramiiis

Skrivet 2013-10-30 kl. 21:12:10
Hannah //

Du är så bra och tyvärr så kan inte vissa förstå eller acceptera att du är så framgångsrik. Fortsätt leverera med fötterna på jorden! Kramiiis

Skrivet 2013-10-30 kl. 21:12:59
Ida //

Det är en så sjukt bra låt och jag älskar den och dig! Om du fortsätter som du gör kommer du bli stor inom musikvärlden!!!

Skrivet 2013-10-30 kl. 21:42:30
URL: http://fames.se/idaojessii/
Alexandra //

Du är så fantatisk Zara! Har gått och nynnat på på låten hela dagen. Att en så "simpel" video kan viljas se om och om igen tycker jag är riktigt coolt. När ingen ser försöker jag härma dansen i spegeln. Riktigt talangfull är du <3

Skrivet 2013-10-30 kl. 21:51:16
Elsa //

Jag tycker iaf att videon var galet bra och att du är sinnesjukt snygg!!

Skrivet 2013-10-30 kl. 21:53:42
Anna //

Zara du är grym!!!

Skrivet 2013-10-30 kl. 21:55:25
URL: http://annasz.blogg.se
Johanna //

Älskar låten och videon såå mycket! Jag och min kompis satt hela kvällen och såg videon om och om igen.

Skrivet 2013-10-30 kl. 21:55:37
Anonym //

Alltså din blogg är verkligen the best, och jag hade uppskattat som bara den om du bloggade mer och oftare inte bara i omgångar om du förstår vad jag menar? Man blir alltid lika pepp när man ser att du har bloggat. Någonting som jag verkligen skulle vilja se mer är outfits inlägg, som jag tycker är superkul att kika på! Hoppas att du tar åt dig utav min kommentar, för som sagt jag älskar din blogg och vill bara läsa mer! Förresten, din nya låt är sjukt bra! Kram!

Skrivet 2013-10-30 kl. 22:04:23
Beatrice //

Hej Zara! Skit i alla dumma kommentarer, jag tycker låten är grymt bra samt musik videon. Ser fram emot mer musik ifrån dig <3

Kram

Skrivet 2013-10-30 kl. 22:04:47
URL: http://bakamedbea.blogg.se
klara //

LÅTEN OCH VIDEON ÄR BARA WOW. SÅ GRYM E DU keep it up

Skrivet 2013-10-30 kl. 22:19:35
URL: http://klarawallmans.blogg.se
jessica //

men ååååh. Jag såg dina kommenterar på ask, och även massa på youtube. fan va negativa folk äääär, fan varför kan vi svenskar aldrig vara glada för någon annans skull? varför kan vi aldrig se andra lyckas??? nä då ska vi fort som fan vara där och pilla och ha åsikt om allt. fan va pinsamt
fast vi svenskar kommer ju få gå ner på knä och tacka dig sen när du toppar alla världs listor.


nej Zara du är bäst. Videon är skit snygg, och låten är grym. kan hela låten utantill, den sätter sig haha... Du sjunger som en guuud typ, och du är skit snygg. är lite avis på ludde nu måste jag erkänna

Skrivet 2013-10-30 kl. 22:35:50
Elin //

haha, men åh, svenskar alltså. Gud vad folk ska klaga på allt! Men Beyonce är ju grym så det är väl bara tacka och bocka för att andra lägger märke och tycker du är lik henne. Du är helt fantastisk Zara, låten är helt sjukt otroligt grym bra så att jag dör! Har lyssnat sönder den snart, haha. Musikvideon är supercool, du är nästan så ofantligt snygg att man dör. din röst är amaziiing, ryser när jag lyssna på dina låtar! Dina svar på ask är så jävla roliga ibland när du svarar på "klagokommentarer" och kan alltid hålla med dig och dina åsikter. Du är bäst Zara!

Skrivet 2013-10-30 kl. 22:46:53
E //

du är ju bara för härlig zara!!
http://www.youtube.com/watch?v=3Zu3g4d9giw#t=10s

Skrivet 2013-10-30 kl. 22:47:08
Chelsea //

Jag tycker du är såå awesome! Du kommer verkligen bli riktigt stor. Du dansar så jäkla bra och sjunger sååååå bra! :)

Skrivet 2013-10-30 kl. 22:47:53
URL: http://chelseao.blogg.se
Josefine♥ //

Tänkte inte ens på att det var likt Beyoncé, för det var inte det! Du gjorde din egen grej och du lyckades bra, grymt fin är du också :D kram

Skrivet 2013-10-30 kl. 22:50:28
URL: http://josefines.se
amanda<3 //

jag tyckte badboys låten och videon var helt suveräään! den var as as as bra! dom som skriver allt skiit är sjukt avis på dig! du kommer komma riktigt långt! och du har redan kommit jätte långt för att vara 15år! kram<3<3

Skrivet 2013-10-30 kl. 23:02:07
Anonym //

Jag har inte läst kommentarerna till det inlägget, men jag tror till 90% att de är mest avundsjuka för att de förmodligtvis inte kommer lyckas som dig! Jag tycker bad boys är bra och har väldigt beyonce (jag älskar Beyonce) stuk, bara att du har en ljusare röst och låter mer "ungdomlig" om du förstår för Beyonce låter väldigt vuxen! Har den släppts på spotify , har inte jag märkt när jag kollade i morse, men isf när kommer den ut! för det är verkligen en danslåt som kommer spelas i mins lurar allt från mattelektion till de kvällar jag har på högsta volym och dansar framför spegeln och önskar att jag har en sångröst som du! Kram

Skrivet 2013-10-30 kl. 23:17:03
En larreman //

Jag älskar videon och låten! Skit i dem Zara <3

Skrivet 2013-10-30 kl. 23:17:05
En larreman //

Jag älskar videon och låten! Skit i dem Zara <3

Skrivet 2013-10-30 kl. 23:17:08
Vera //

Bad boys är as bra, älskar låten! :)

Skrivet 2013-10-30 kl. 23:17:30
Ida //

Jag tycker att låten var den bästa jag hört på länge! Hur bra liksom? Fattar inte att andra människor kan sitta och skriva 1000 olika kommentarer om hur dålig du är och så! För de är du inte!
Tänk du är så ung och har sådan framgång redan nu, hur många drömmer inte om det liksom? Du är helt fantastisk Zara! Du kommer att gå så långt, uppnå dina drömmar! All lycka till!
Kram! <3

Skrivet 2013-10-30 kl. 23:18:48
Belinda //

Hej snälla kolla min blogg :) förlåt för kommentaren men snälla ni som är intresserade av inlägg om lite allt möjligt ska kolla in bloggen :) www.beliindaas.blogg.se

Skrivet 2013-10-30 kl. 23:20:27
URL: http://beliindaas.blogg.se
Amanda //

http://awanza.blogg.se

Skrivet 2013-10-30 kl. 23:22:42
Anonym //

Den var ju asgrym!!

Skrivet 2013-10-30 kl. 23:26:22
!! //

Ja gud! Kollade din ask, haha har folk inte nåt bättre för sig? Jag tycker iallfall att videon och låten var skiitbra! Visst, ljudet kanske var liite osynkat men what the hell? Jorden har inte direkt gått under, förstår inte vrf folk ska hålla på o hypa och skriva typ 30 kommentarer om hur dålig den var. Zara, du är verkligen sjukt bra på att sjunga o dansa, videon var aaasbra! Har beundrat dig ända sen jag och min kompis såg dig på tv 2008, jag har följt din blogg och du har ju kommit sååå långt, och du kommer gå ännu längre! Love you zara<33

Skrivet 2013-10-30 kl. 23:41:32
Matilda //

Ta inte åt dig av alla idioter som skriver dumma saker! OMG asså det är väl bra att jämföras med Beyonce? Fattar verkligen inte varför alla tycker att det är så jävla dåligt!!! Du är bäst på det du gör och du är min främsta förebild! Du är allt jag vill bli och du har den grymmaste rösten!Bry dig inte om alla dåliga kommentarer, bry dig bara om de bra! ALLA som säger nått dumt är bara avensjuka. Tänk efter, varför går de annars in på din blogg och kommenterar taskiga saker? Världen är full av idioter men du har många fler som tycker om dig än som inte gillar dig! Det är jag säker på !// Larreman FOREVER

Skrivet 2013-10-30 kl. 23:47:41
URL: http://avmatilda.blogg.se
En blogg om 5 systrar - Systrarna Backström♥♥♥ //

Ta ingen skit :) Tycker du ska vara stolt att avundsjuka personer tycker du påminner om beyonce liksom ;)! Ta det som en komplimang ^^ / Ida

Skrivet 2013-10-31 kl. 00:05:13
URL: http://systrarnabackstrom.se
ZANDRA //

FIN BLOGG!

Skrivet 2013-10-31 kl. 00:14:48
URL: http://Zandralinnea.blogg.se
Anna //

Hej jag ville bara säga att låten är så sjukt bra du borde vara jätte stolt och den där idioten som hade skrivit allt är ju bara avensjuk😘❤❤

Skrivet 2013-10-31 kl. 00:20:07
Ella //

Zaraaa låten är så jävlaaa grym och videon!! Skit i alla haters du kommer gå så långt <3<3<3

Skrivet 2013-10-31 kl. 00:21:20
paulina //

allt hat handlar om avundsjuka. FYFAAAAAAN VA PEERFEKT DU ÄR! riktigt grym! låten spelas om och om på min spotify.
skitsnygg är du också för den delen. fortsätt :D <

Skrivet 2013-10-31 kl. 00:30:52
Erika //

Älskar både låten och musikvideon! Jag älskar även skorna du har på dig i videon, någon aning om var de kommer ifrån!? :)

Skrivet 2013-10-31 kl. 00:35:08
Ebba //

Videon var inte sådär jätte bra gjord om ja ska säga någonting men det var skit grymma dans steg och låten är grymt bra! Forsätt i den stilen bara!

Skrivet 2013-10-31 kl. 00:35:52
Marcus //

Om man får 99 positiva kommentarer och 1 negativ brukar man oftast komma ihåg den negativa mest! Tänk istället på hur många som verkligen gillar låten, för du har verkligen lyckats skapa något grymt, Bad Boys är den bästa du gjort hittills! Musikvideon är verkligen någon som sticker ut jämfört med alla andra svenska tråkiga musikvideor! Och som du säger, ingen hade sagt att du härmar Beyonce om de inte visste att hon var din förebild!

Skrivet 2013-10-31 kl. 01:07:22
Josefin //

Jag är 21 år gammal och jag tycker din musik är så bra, har gått runt och sjungit på Bad Boys massor av gånger idag och Uncover är en av dom bästa låtarna jag hört. Jag minns när du var med i talang och jag minns att jag grät när du sjöng My heart will go on för du sjöng-sjunger så himla fint. Fortsätt göra grym musik! Kram

Skrivet 2013-10-31 kl. 03:38:19
URL: http://josefinpetterssonss.blogg.se
Johanna //

Jag förstår inte varför folk ska behöva trycka ner andra. Man får absolut ha en åsikt, men är den åsikten inte av det snällaste laget så kan man väll helt enkelt skita i att sätta ord eller text på den. Och samvetet när man skriver något sådant, det måste vara i botten, för jag skulle få så sjukt dåligt samvete om jag visste att det jag sa eller skrev har eller kan sårat någon.

Btw Zara, jag tycker du är grymt duktig, har en stor talang och din musik är fantastisk. Fortsätt med det du gör för det blir så grymt bra! :)

Skrivet 2013-10-31 kl. 07:42:16
URL: http://jjohannastankar.blogg.se
bahar //

Hej Zara. Först och främst grattis till att du lyckats komma så långt. Många av de spydiga kommentarerna kommer nog från osäkra 16-åringar som inte vet bättre än att hata när någon kommit längre med sitt liv än de själva gjort. Det är just därför alla småpojkar hatar Justin Bieber. Nåväl tänkte bara önska dig lycka till i framtiden, du har en behaglig röst att lyssna på och den senaste videon var intressant. Dock skulle det vara kul o se dig med lite mer känsla. Ditt ansiktsuttryck var densamma hela videon igenom, skulle vart en häftigare video om det verkade som att du verkligen menade vad du sjöng. Bara ett litet tips på vad du ev. skulle kunna förbättra :))

sköt om dig och hacka inte upp dig på dessa onödiga kommentarer

Skrivet 2013-10-31 kl. 07:52:48
Tina //

Nej jag fattar inte heller varför en del personer har behov att skicka 700 kommentarer, även om de uppger olika namns osv. Dom får väl lova att skaffa sig ett liv!

Ta ingen skit från dom som tycker något är dåligt! Alla är olika! De som säger något dåligt har väl själv något som inne alla "tycker om".

Kram

Skrivet 2013-10-31 kl. 07:53:22
URL: http://photobytina.blogg.se/
Lina //

Bäst är du Zara, no way in hell att du ens ska läsa det. Får helt ont i magen, du är favoriten&du gör ett jättebra jobb!<3

Skrivet 2013-10-31 kl. 09:09:07
Anonym //

Sen är det alltid så att ju kändare och mer framgångsrik du blir ju fler haters får du, så det är bara ett tecken på att du har lyckats!

Skrivet 2013-10-31 kl. 09:56:07
Anonym //

jag tyckte den var jättebra hihi

Skrivet 2013-10-31 kl. 10:00:41
Olivia //

Du har en amazing röst och visst är din musikstil lik andra artister på många sätt, men det kallas genre. Att tillhöra samma genre är INTE att härma varandra. Det gör bara att de som gillar Beyonce eller Rihanna nu även har en nu artist att lyssna på! :) You go girl!

Skrivet 2013-10-31 kl. 10:15:08
Emelie //

Jag lyssnar på Bad boys hela tiden, seriöst bästa låten. Du är sjukt fin i musikvideon!

Skrivet 2013-10-31 kl. 10:33:05
URL: http://emeliewestins.blogg.se
Anonym //

Jag brukar aldrig kommentera men kändes som ett bra läge att kommentera nu, du är så jävla begåvad och framgångsrik och jag tror folk stör sig på det bara för dom inte är det själva, jag är också avundsjuk på dig men det kan jag stå för och bara därför har man ingen rätt att slänga skit på dig, du är en stor förebild för så många och helt amazing!

Skrivet 2013-10-31 kl. 10:51:30
Julia //

Jag tycker din låt var jättebra och du sjunger ju så bra så att man får gåshud. Kommer ihåg när du var med på talang och jag tyckte du var så sjuuuuukt grym.

När jag såg videon tänkte jag faktiskt inte på Beyonce, jag tänkte helt sjukt nog på Robyn. Jag skojar inte ens! Fast du kommer säkert bli lika stor som Beyonce, skulle inte förvåna mig. Du är ju så super duper mega bra på att sjunga så ;)

Oj vad konstig kommentar det blev nu men skit i vad folk tycker, kör ditt race. Kram <3

Skrivet 2013-10-31 kl. 10:54:11
Phototshopadinabilder //

Vill du få dina bilder redigerade? Kika in här :)

http://photoshopadinabilder.blogg.se/

Skrivet 2013-10-31 kl. 11:04:10
URL: http://photoshopadinabilder.blogg.se/
Ida tallavaara lind //

Åh vad jag stör mig på sånna! Herregud snart får man ju inte göra vad man vill längre! Tycker din musikvideo var just bra ochdu är så himla fin!! Kolla gärna in min blogg så blir jag super glad !

Skrivet 2013-10-31 kl. 11:19:43
URL: http://idatallavaaralind.devote.se
Elsa //

Du är sjukt bra Zara!

Skrivet 2013-10-31 kl. 11:27:19
sofia //

Haha, att folk ens kommer på sig tanken att kritisera något som dom vet dom inte kunde göra bättre? Den var helt grym videon och låten.

När jag ändå är inne här så kom jag på att jag fick några riktigt fina bilder på dig från hudikkalaset, bättre sent än aldrig och ifall du vill kolla länkade jag inlägget i bloggadressen.

V I L M A L A ♔ //

Halsbandet i videon, var är det från? :)

Skrivet 2013-10-31 kl. 11:43:21
URL: http://vilmala.blo.gg/
V I L M A L A ♔ //

Halsbandet i videon, var är det från? :)

Skrivet 2013-10-31 kl. 11:43:21
URL: http://vilmala.blo.gg/
Emma //

Riktigt härlig låt! Sådan som man verkligen blir peppad av :) Den kommer nog få hamna på min taggningslista inför ungdoms-sm! Lycka till med allt :) //Emma

Skrivet 2013-10-31 kl. 12:09:21
Elina //

Bad boys är inget mer än jäkligt tuff! :D

Vill ni hjälpa en 13-årig tjej att uppnå sin dröm, så klicka er gärna in på min blogg! Vill gärna komma en bit inom blogg- och vloggandet så jag försöker verkligenverkligen!
Ta 10 sekunder av ert liv och klicka er in?
Over & peace out! <3

Skrivet 2013-10-31 kl. 12:30:56
URL: http://elinaedsberger.blogg.se
Matilda Carlsson //

Du är grym Zara, låt ingen trycka ner dig! Gå bara ut och gör din grej. ♥
Btw, låten är super :)

Skrivet 2013-10-31 kl. 12:40:14
URL: http://matildacarlssonss.blogg.se/
Josefine //

jag ÄSKAR bad boys och videon! *-*

Skrivet 2013-10-31 kl. 12:44:27
Tina //

Fuck them,DU ÄR GRYM!

Skrivet 2013-10-31 kl. 13:19:41
Erik //

Palla dom! Bad Boys videon är ascool, bra koncept. Och du som bara har jobbat proffisionellt under sådan kort tid, självklart kan man inte jamföras med legender som Beyonce. Men om några år kan man nog :D

Öva och kör hårt på dans, sång och allt vad som nu kan förbättras så har vi snart en ny svensk världsstjärna! Go Zara!

Skrivet 2013-10-31 kl. 13:48:09
URL: http://erikflaeder.blogg.se
Olivia //

Du dansar sjukt bra! Har du någon koreograf?

Skrivet 2013-10-31 kl. 14:06:35
Matilda //

Fattar inte varför du får så mycket negativ kritik. Låten och videon var ju asgrym!!

Skrivet 2013-10-31 kl. 14:13:11
URL: http://matildanderssonn.blogg.se/
Anonym //

Asså, jag tycker du gör videon jätte bra! Och låten äger!!! Wihoooo! Men..! Om man verkligen har en en stor inspiration så brukar man Härma personen, och det tyckte jag att du gjorde lite:/ du måste själv erkänna att det är Beyonce stil?;) och ta emot lite kritik också^^ Du lyckades jätte bra att Herman henne iaf, och vissa kanske tyckte det också och blev avundsjuka, det är ju lite onödig! Men lycka till i USA du har Sverige vid din sida!!!!:)

Skrivet 2013-10-31 kl. 14:20:22
Sandrine //

OBS glömde skriva mitt namn ^

Skrivet 2013-10-31 kl. 14:21:08
Anonym //

Okej finaste Zara, såhär ligger det till: I början av din karriär tyckte jag inte om dig alls. Det tog ett tag innan jag förstod vad det berodde på, men nu vet jag - Avundsjuka. Jag var så fruktansvärt groteskt avundsjuk på att du i princip lever livet som jag själv strävar efter. Jag vill också sjunga och framträda! Jag vill också vara snygg och eftertraktade! Jag vill också ha en pojkvän som älskar mig och en syster som jag kommer bra överens med och en mamma som följer med mig och stöttar mig i allt jag gör!
När jag väl insett vad jag höll på med så la jag av direkt. Jag klickade mig in på bloggen med nya ögon och gav dig en ny chans. Idag gillar jag dig sjuuuukt mycket och är så otroligt glad för hur långt du har kommit.
Det jag vill komma till är helt enkelt att jag tror att alla dessa kommentarer är skrivna av människor som är precis som jag var. Som anstränger sig för att hitta fel på dig för att man själv ska kunna bevisa för alla andra att du minsann inte är så fantastisk som du faktiskt är. Så strunta i dem, fortsätt med din egna grej, var dig själv och jag lovar att du kommer gå lång lång lång lång! :)

Skrivet 2013-10-31 kl. 14:32:17
fashiondreamzz //

Älskar alla de låtarna :)

Skrivet 2013-10-31 kl. 15:01:24
URL: http://fashiondreamzz.forme.se
Shizzle dizzle //

Shoo zarish, du är kung. Att folk jämför med Beyonce!!! Cred till dig, de som är så jävla negativa, säkert sådana tjocka jävlar som sitter hemma o dömer folk för utseende. Dem kan få äta ditt poopoo. Seriöst blir så arg på riktigt ...

Skrivet 2013-10-31 kl. 15:41:15
Klara //

Du är otrolig! Dina låtar är så fantastiska och bad boys får mig att vilja gråta för att den stämmer in så mycket på mitt liv. YOU GO GIRL!!!

Skrivet 2013-10-31 kl. 15:48:01
Rebeckaaaaa //

Måste bara säga att jag tycker Bad Boys är säåååå bra! Dina andra låtar har kanske inte fallit mig precis i smaken, men wow, är så impad av dig. Bara 16 år från lilla mellanmjölksverige och såååå gryyyyymmmmmm
YOU GO GIIIRRRL

Skrivet 2013-10-31 kl. 15:50:40
Vilma //

Gå gärna in på min blogg http://vilmajosefina.blogg.se
Jag lovar, du kommer inte ångra dig! :)

Skrivet 2013-10-31 kl. 15:51:03
URL: http://vilmajosefina.blogg.se
Lars //

Zara.. du har talang, och du är skitsnygg! Lyssna inte på alla negativa saker som fega människor kommenterar! Ta istället in allt fantastiskt och positivt som människor har att säga om dig :)

Skrivet 2013-10-31 kl. 16:19:17
Daniela //

Älskar bad boys videon och sången :)

Skrivet 2013-10-31 kl. 16:38:34
URL: http://www.fames.se/aleinad
Nadeen //

Skit ba i alla:)

Skrivet 2013-10-31 kl. 16:46:14
URL: http://nadeens.blogg.se
Anonym //

Låten är super! Du kommer bli lika stor som Beyonce, trust me. :')

Skrivet 2013-10-31 kl. 17:06:15
Jonathan svensson //

hej , ville bara säga att din musikvideo var fett nice
och du är jävlig snygg //jonte ;)

Skrivet 2013-10-31 kl. 17:47:30
URL: http://www.facebook.com/Svenssonjonathan
Jessica //

Tycker verkligen inte du ska ta åt dig av vad de säger om låten. För den var grym! tycker de var bästa låten du gjort, videon, dansen, musiken, allt var perfekt.

Skrivet 2013-10-31 kl. 17:50:34
URL: http://jessicalahtii.blogg.se
Anna //

Helt GRYMT bra jobbat Zara!! Låten och videon är sååå jävla bra, du har blivit en favorit, verkligen utvecklats. Fortsätt med sådan musik, det gör du så himla bra. Och remember; haters är talanglösa människor som bara är avundsjuka. You go girl!!! Xxx

Skrivet 2013-10-31 kl. 17:58:42
URL: http://sandberganna.webblogg.se
Linn Strömberg //

Bra skrivet! Håller helt klart med dig <3 Skit i alla haters! Måste säga att jag älskar Ciara också! *_*

Skrivet 2013-10-31 kl. 18:18:46
URL: http://cigarettesncush.blogg.se/
Olivia //

Bad Boys är så sjukt bra!

Skrivet 2013-10-31 kl. 18:36:40
URL: http://itsolivia.blogg.se/
Emelie Philipsen! //

Håller med dej exakt !

Skrivet 2013-10-31 kl. 18:45:17
URL: http://arabheest.blogg.se
Tilda //

Zara du är helt underbar! Jag ska inte ljuga och säga att jag inte tänkte på Beyoncé när jag såg video för det gjorde jag men jag tog det på ett posivitv sätt. Både videon och låten är väldigt bra och jag går alltid och nynnar på den! Bara fortsätt med det du gör för det är helt fantastiskt :)

Skrivet 2013-10-31 kl. 20:34:10
URL: http://happyfreeconfusedandlonely.webblogg.se/
Sabina //

Jätte trevlig och fin blogg du har :D

Skrivet 2013-10-31 kl. 20:34:23
URL: http://smebacksflikka.blogg.se
mimmi //

jaaaaag älskar din musik! du är helt amazing, bad boys videon är ju helt galen, så braaaa

Skrivet 2013-10-31 kl. 21:35:33
Lorde //

Lorde är 16år och toppa listorna över hela världen
Med sin hit Royals
Så det är faktist inte sant att du
"har måååånga år på mig att öva"
badboys och din dans video är ingen hit , sorry ....

Skrivet 2013-10-31 kl. 21:41:13
Dezember //

Det är världsklass på det du gör! Fortsätt! Däremot ska du inte fortsätta lägga din energi på alla haters och alla negativa kommentarer. De kommer aldrig sluta kommentera. Vad du kan göra däremot, för din egen skull och din karriär, är att skita i dem. De är inte värda din energi. Lägg all din energi på dig själv, de du tycker om, dina fans och din karriär. Du kommer gå långt!!

Skrivet 2013-10-31 kl. 22:03:21
kk657 //

Är Dezember //
Zaras mamma ?

Skrivet 2013-10-31 kl. 22:14:11
Anonym //

År Dezember //
Zaras mamma?

Skrivet 2013-10-31 kl. 22:15:08
Lina //

Driver du? Fuck the haters, jag älskar låten.

Skrivet 2013-10-31 kl. 22:28:08
URL: http://www.streets.blogg.se
http://www.nattstad.se/SanningOmMode //

Söker du billiga (fejk) märkes kläder?
Vill du köpa DMretros kläder till mer än hälften av priset?

BSEÖK http://www.nattstad.se/SanningOmMode

Skrivet 2013-10-31 kl. 23:07:59
www.nattstad.se/SanningOmMode //

Söker du billiga (fejk) märkes kläder?
Vill du köpa DMretros kläder till mer än hälften av priset?

BSEÖK http://www.nattstad.se/SanningOmMode

Skrivet 2013-10-31 kl. 23:08:38
URL: http://www.nattstad.se/SanningOmMode
BigFan //

Hej Zara
När kommer badboys del 2 och dans video del 2 ?

Skrivet 2013-10-31 kl. 23:19:50
Lisa //

Du är riktigt cool, i like your style

Skrivet 2013-11-01 kl. 00:02:26
URL: http://nattstad.se/lisaaolssons
Anonym //

Jag tänkte på Beyonce när jag såg musik videon men det var för att du dansade så sjukt bra att det såg ut som att det va hon som dansade! Jag älskar låten och det är min favorit låt just nu. Du är jätte duktig.

Skrivet 2013-11-01 kl. 00:13:53
Veronica //

Jag diggar som fan att du fått in lite Q.B moves!!! inte alla som klarar det inte!! Tycker du är grym, och fortsätt håll huvudet högt när dumma och okunnit folk ska klanka ner!!! Du gör så stora framsteg och gör dom bra!!! Om 10år så är du Q.Z! keep up the good work!!!
Kram Veronica!!

Skrivet 2013-11-01 kl. 00:25:45
URL: http://tvillingmama.blogg.se
Jennifer //

Låten är gryyym!!!!

Nystartad blogg, kika gärna in:
http://louisejennifer.blogg.se

Skrivet 2013-11-01 kl. 02:02:20
URL: http://louisejennifer.blogg.se
TheGrimReaper //

Hej Zara
Tycker du badboys är bra?
Skulle du köper den själv?
Jag tycker den är 100% shit
båda låten och den där komisk videon
obs jag är ingen hater
tycker att uncover är bra
men du skulle ge little mix en kredit
hooken är deras :)

Skrivet 2013-11-01 kl. 02:36:55
Alice //

Låten är gryymt bra på alla sätt!! Skit i alla som är elaka, dem är bara avundsjuka

Skrivet 2013-11-01 kl. 08:19:21
URL: http://alicesstenegard.blogg.se
lockigmetalchick //

Hej zara.
Tittade på bad boys videon idag. Jag förstår nu varför dem flesta är elaka mot dig. Du är en naturligt otroligt snygg tjej som kan sjunga och dansa. Och jag tycker om din dans för den är inte så överdriven som de flesta popstjärnor ex din idol beyonce. Jag lyssnar bara på metal/rock men de är något speciellt över dig, så på min spotify kan under my shades ex dyka upp.jag tycker inte ens beyonce är bra eller snygg för den delen, jag lyssnar hellre på dig. Kom ihåg Zara haters gonna hate. Människor kommer hata dig för vad du än gör för att du är en speciell. Jag hoppas vi ses igen kanske på en musikgala om några år. Ta hand þom dig!

Skrivet 2013-11-01 kl. 09:02:17
Anonym //

Uncover är skitbra. Den här låten är helt okej men med tanke på att Uncover var så bra och att den kom ut först så kopplar alla dina senaste låtar med Uncover! Men skit i alla hat-kommentarer. Du är ändå grym! :D

Skrivet 2013-11-01 kl. 09:14:52
Cecilia //

Du är gryyyyym Zara!!!

Skrivet 2013-11-01 kl. 09:26:36
URL: http://ceciliasj.blogg.se
Johanna //

tycker det är dumt att du bara bryr dig om de dåliga kommentarerna, ja, alla artister får hat!? Det är som att du inte bryr dig om alla gulliga kommentarer och det värsta av allt, du tycks aldrig tacka dina fans! De kommer snart försvinna om du aldrig visar någon tacksamhet!!

Skrivet 2013-11-01 kl. 09:44:47
Julia ' //

Men Zara. Du är snygg, kan sjunga, har en kropp dom allra flesta drömmer om och lever din dröm. Du måste förstå att så länge dina "fans" och följare är 13-18 (säkert många äldre också iofs) så kommer du stöta på en massa såna här kommentarer och endast pga av avundsjuka. Sen, när du blir äldre (och dina följare med) får vi hoppas att dom mognar och får lite eget självförtroende. Heja på så länge!!! KRAM :D

Skrivet 2013-11-01 kl. 10:19:06
Nikki //

:D <3

Skrivet 2013-11-01 kl. 10:27:26
URL: http://stylebynikita.blogg.se
Anonym //

bara för att det är samma ip måste det inte vara samma person, ip-adressen är ungefär som datorns postnumret.

Skrivet 2013-11-01 kl. 10:42:44
Anonym //

Snälla svara på detta : Tkr du man kan ha airmax tsm med bootcut jeans?
Inte testat och ska beställa ett par och du har säkert både bootcut och airmax!!! Puss

Skrivet 2013-11-01 kl. 12:21:14
hanna //

du äger! gud vad jag älskar dina svar, sätter dit alla haters så stort. skrattar bara jag tänker på dom. du är så grym zara!

Skrivet 2013-11-01 kl. 12:23:29
Linnea //

Hej! Zara jag gjorde en blogg idag, en fan blogg av dig jag skulle bli världs glad om du besökte min fan blogg om du gör det hoppas att du blir väldigt glad!
PS:Din nya låt ''bad boys'' skit grym!!! <333

Skrivet 2013-11-01 kl. 12:52:36
URL: http://zaralarssonfanpage.blogg.se
Selma //

Hej
Jag bara älskar din blogg
och undrar on du kunde kolla in min blogg?
Tack :D

Selmaaass.blogg.se

Skrivet 2013-11-01 kl. 13:03:58
URL: http://selmaaass.blogg.se
Sara //

Hej Zara! jag skulle älska ifall du kollade in på min blogg

Kram,

Skrivet 2013-11-01 kl. 13:50:17
URL: http://sarablohm.blogg.nu
Linnea //

Hej! Vad ska du ha för vinterjacka i vinter? Kan nt du ladda upp några bilder på snygga vinterjackor och på vart man kan köpa dom. Kram

Skrivet 2013-11-01 kl. 14:09:19
Zarazara //

Behöver lite smink tips Zara
Kan du göra en video typ 30 - 45 minuter när du visa alt du kan om smink
tack
Zarazara

Skrivet 2013-11-01 kl. 14:25:00
Emelie //

Hahahaha folk är så patetiska, jag skulle vilja se dem gå fram till dig på stan och säga samma sak som de gör på din blogg ^^

Skrivet 2013-11-01 kl. 14:55:56
URL: http://nattstad.se/bymelli
Felicia //

Du ska vara så jävla stolt över dig själv Zara, du är så himla bra!
Du ska sträcka på dig o ta åt dig enbart av de positiva kommentarerna! Jag skulle göra vad som helst för att få vara där du är idag, jag vet att det ligger jävligt hårt arbete bakom allt. Och därför förtjänar du det bästa!
Åh du är så bra!! Skit i dom som bara hatar, dom har för stor skalle för att berömma dig!

Massa kärlek till dig! Puss

Skrivet 2013-11-01 kl. 15:14:52
Sarah //

Jag var en av dem som kritiserade låten, men jag tyckte att jag höll en trevlig ton och hoppas att andra också kunde göra det. Av döma av ditt inlägg verkar det dock inte så. Jag vill bara återigen säga att du är så jäkla fantastisk. Din röst är en gåva, och jag hoppas att du tar vara på den och kör ditt eget race. Världen vill inte ha en till Beyonce eller Rihanna - vi vill ha dig! Du är Sveriges nya stjärnskott och åtminstone jag blir stolt över att vara svensk när du hyllas av resten av världen, haha.

Skrivet 2013-11-01 kl. 15:21:39
Anonym //

I bad boys videon speciellt så är du väldigt lik modellen cara delevingne

Skrivet 2013-11-01 kl. 16:42:53
Anonym //

När kommer din nästa hit?
Och blå eller svart till goth bröllop?

Skrivet 2013-11-01 kl. 17:00:05
Anonym //

Varför skrivs det så mycket bullshit här på din blog?
blah blah blah blah blah blah
det ta aldrig slut lol ha ha
ha det

Skrivet 2013-11-01 kl. 17:07:44
Anonym //

Jag säljer herbal life produkter
hur kommer jag i kontakt med dig?
p.s din låt badguys är ass bra

Skrivet 2013-11-01 kl. 17:17:30
madde //

för bra för sverige... alla har så jävla mycket kommentarer bakom skärmarna och skulle inte våga öppna kakhålen och säga vad de tycker framför dig, du vet att ingen skulle klara av det du gör.
För att lätta upp stämningen och tala sanning,
den är grym, du är grym.

Skrivet 2013-11-01 kl. 17:47:12
Jessica //

Tycker badboys åten är så där och videon är barnsligt
Är ingen hater det är bara min åsikt
uncover är en bra låt,hoppas för din skull
att du får en hit till annars är det över för din del.

Skrivet 2013-11-01 kl. 17:54:26
Ella //

Din blogg är så fin <3






Kolla gärna in min om ni har lust :)

Skrivet 2013-11-01 kl. 18:03:56
URL: http://sockervaddstankar.blogg.se
Phototshopadinabilder //

Skulle du vilja få dina bilder redigerade? Kika in här :)

http://photoshopadinabilder.blogg.se/

Skrivet 2013-11-01 kl. 18:43:25
URL: http://photoshopadinabilder.blogg.se/
Valentina //

Zara! Skit grym video!!! Skit i alla som hatar, de vet ej vad de snackar om. Stort fan e jag!

Skrivet 2013-11-01 kl. 18:47:50
Anonym //

Hej!
Jag är bara lite efter men "She's not me" pt.2 är det som en "förlängning" av She's not me pt 1 eller som en helt ny låt?

Tacksam för svar

Skrivet 2013-11-01 kl. 19:47:44
URL: http://klaraissa.blogg.se
M //

Hej! Det skulle vara till hjälp om du som en stor bloggare uppmärksammade detta! :)

En artonårig kille som heter Laziz Sharifov ska utvisas efter att ha bott här i Sverige i hela 6 år. Men det är många som kämpar för att han ska stanna, då han enligt oss och mig har stora skäl att få vara kvar här. Han skulle som uzbek(en minoritet) inte vara säker i Kazakstan, han har inte gått ut gymnasiet än och han är en riktigt duktig boxare. Du kan läsa mer om fallet på internet :
http://flyktingarna.se/laziz-sharifov/ , http://www.aftonbladet.se/sportbladet/kampsport/boxning/article17750134.ab och skriva på namninsamlingen: http://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=8176 
samt kolla in facebooksidan "Låt Laziz stanna i Sverige".
Laziz ska ingenstans, han ska få stanna i Sverige, vi kämpar!

Tack på förhand :)

Skrivet 2013-11-01 kl. 20:19:57
T //

Men eh what tyckte inte ens det var nära beyonce. Du är dansar och sjunger på ditt egna sätt! (Alltså väldigt bra) skit i the h8rs, du sjunger helt otroligt och dansar bra<3<3

Skrivet 2013-11-01 kl. 21:26:40
bredtjej //

Hej Zara
Ska du hjälpa till
och
"Låt Laziz stanna i Sverige". ???????

Skrivet 2013-11-01 kl. 21:28:33
NÄR KOMMER PODDEN? //

Någon som vet, Zara kan du inte skriva ut ett datum?
ÄLSKAR DIN VIDEO

Skrivet 2013-11-01 kl. 21:57:19
Johanna Ekelund //

Hej! Gå gärna in och kika på min blogg om ni har tid och lust! Kram http://johannaekelund.blogg.se/

Skrivet 2013-11-01 kl. 23:36:36
URL: http://johannaekelund.blogg.se
Johanna Ekelund //

Hej! Gå gärna in och kika på min blogg om ni har tid och lust! Kram http://johannaekelund.blogg.se/

Skrivet 2013-11-01 kl. 23:36:36
URL: http://johannaekelund.blogg.se
Dollargirl //

Kika in i min blogg för billigt löshår!
Oanvänt och oöppnad förpackning till superpris!

http://dolllargirl.blogg.se

Skrivet 2013-11-01 kl. 23:43:47
URL: http://dolllargirl.blogg.se
Hanna //

Du är grym Zara! Haterz gonna hate, lyssna inte på de avundsjuka idioterna som gömmer sig hemma bakom datorskärmarna och snackar skit! Ha det bäst, var dig själv och lycka till med hela USA-grejen
Kraaaam <3

Skrivet 2013-11-01 kl. 23:57:53
Delin //

Hej finaste Zara!!

Blir så ledsen när jag läser ditt inlägg. Låt inte haters dra ner dig. Du är SJUKT GRYM. Ingen svensk tjej har någonsin gjort det du gör som artist. Du känns så internationell. Du jämförs med Rihanna, Beyonce och du är bara 15 år. Stora saker kommer hända dig Zara, just shine all the way through för du är grym hjärtat. Älskar din nya låt bad boys, den är på repeat när jag åker till universitetet varje morgon. Den peppar mig. SO WHAT om den är inspirerad av beyonce, om någon kan pull it off så är det ju du!!!! All lycka till dig, kommer följa dig och din framgång :) kram!

Skrivet 2013-11-02 kl. 01:11:45
Dezember //

Nä, jag är inte Zaras mamma, vilket några kommenterat. Förstår inte varför jag automatiskt skulle vara Zaras mamma bara för att jag hjälper henne med hennes inställning:)

Skrivet 2013-11-02 kl. 12:04:18
Eila //

Jag tycker du är en grym tjej Zara. Men ja, jag tycker också att videon var väldigt Beyonce inspirerad. Jag tycker att du ska försöka hitta din egen stil, och inte fan vet jag hur det ska gå till som själv inte vet om jag vill ha blåbärspaj eller pannacotta till efterrätt. Och du är ung, riktigt ung, och för att kunna veta vad man vill måste man väl prova sig fram, prova på olika saker, tills man hittar sin egna perfekta blandning, så provar du single ride your girlfriend så lovar jag att prova pannacotta toppad med blåbärspaj, och du blir säkert, om möjligt, ännu större och jag blir mätt och glad! Puss på dig!

Skrivet 2013-11-02 kl. 23:01:46
A //

Åh vad svenskar ska vara avundsjuka och hata... Jag måste dock erkänna att även fall jag inte hade vetat att din idol var Beyonce, så hade jag ändå tänkt på henne! Det är väldigt mycket Beyonce! Men du är fortfarande väldigt ung och ny som artist, det tar ett tag innan man hittar sin egna stil. Du är jätte duktig och när du väl hittar din helt egna blandning och stil så kommer du vara otrolig :)

Skrivet 2013-11-03 kl. 17:01:09
Gunther //

Hej du!
Måste bara få säga att jag tittar på din musikvideo "Dåliga pojkar" och jag måste säga att jag tittar och jag tittar men var finns kärleken? Var finns passionen? Var finns rädslan men framförallt: VAR FINNS BARNDOMEN?
Jag försöker titta på videon från 33 olika vinklar och jag förstår mig inte på den riktigt. Vill du ha en bad boy eller vill du bara "Se men inte titta" liksom. Snälla svara på detta och besök min instagram och Twitta. Twittaa

Skrivet 2013-11-05 kl. 18:21:54
Anonym //

vadå Beyonce har dubbelt så mycket erfarenhet som dig? du har vart artist i typ 4 månader hahaha herregud

Svar: Hon är över 30, jag är 15 :)
zara

Skrivet 2013-11-06 kl. 19:56:31
GBG //

hahaha asså skit i dem. Kör på bara din egen race. Haters keep hating cuz theire your motivation.

MEN JAG HAR EN FRÅGA BA, e du illuminati ? för att du jobba med LA reid. Och dem flesta han jobbat. med är illuminati. Och en av dina video så gör du tecken asså illuminati tecken o sånt. sett andra kändisar gör likadant. Tycker du att det e värt att sälja sin själ.

Försöker inte vara otrevlig men är nyfiken bara. Tycker du att det är privat behöver du inte svar :)

Still love ya ;)!

Skrivet 2013-11-08 kl. 20:53:47
GGB, me again //

En fråga. Vf kan man inte se bad boy videon ? det står inte tillgägligt i ditt land ?!!!!!!!! serr

Skrivet 2013-11-08 kl. 20:57:59
edith //

hej zara jag älskar dig asså mitt rum är kanske inte fyllt med affisher på dig men jag lovar att jag ÄR dit största fan även fast jag är 10 år snälla svara på denna kommentaren du är mitt liv och mitt hopp i will allways love u ♥♥♥ XOXOXO

Skrivet 2013-11-13 kl. 15:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0