vans virgin

 

Om ni ska läsa min blogg kan ni ju LÄSA mig blogg. Tror det skulle underlätta för alla. Inlägget under handlade inte ens om Hitler. Det handlade om rätt och fel, beroende på hur man ser det. Sen ska det komma några ''smarta'' jävlar och starta argument men i själva verket dumförklarar dom bara sig själva lol. Om ni läser inlägget igen hoppas jag ni fattar vad jag menar. Jag tog Hitler som exempel för att dramatisera det, inte för att det skulle komma någon som råkade få ett betyg högre en C senaste gången på historian och skriva en uppsatts om andra världskriget. 

 

Det jag egentligen ville säga var att jag köpte mina första Vans igår! Min syrra har några stycken som jag kan låna men dessa såg jag i en vintagebutik på Fairfax. Dom var helt oanvända och jag fick dom för ca 150 kr! Väääääärt. Puss!

 
 
 

Elin //

Snygga!

Skrivet 2013-11-12 kl. 19:45:53
URL: http://bloggareello.blogg.se
Sandra Josefsson //

Fasen vad snygga! Fråga en fråga på min frågestund om du har lust eller nå? :)

Skrivet 2013-11-12 kl. 19:55:28
URL: http://sandrajosefsson.webblogg.se/
Emiliapiggys/zaralarsson_fanclub //

Äääälskar din blogg och läser allt du skriver i den ❤️❤️❤️

Skrivet 2013-11-12 kl. 19:56:03
amanda<3 //

åhhh vad snyggga skooor! vill ha sånna! haha! kram<3<3

Skrivet 2013-11-12 kl. 20:00:30
Matilda //

Måste bara säga att du skriver väldigt kloka och intressanta texter. Riktigt trevligt att läsa och man får även en tankeställare, t.ex efter inlägget om vad som är rätt och fel och vem som bestämmer det. Keep up the good work!

Skrivet 2013-11-12 kl. 20:24:15
URL: http://nattstad.se/matildajs
JUNITJEJ //

Vilka snygga vans!

Skrivet 2013-11-12 kl. 20:32:18
URL: http://www.junitjejen.se
Sofia //

Snygg ;-)

Skrivet 2013-11-12 kl. 20:42:44
URL: http://lovejournal.blogg.se/
Eva Braun //

hahahaah jag dööör att du beter dig såhär fruktansvärt motbjudande mot dina läsare, så himla oproffesionellt! En riktig artist hade svarat EXAKT samma budskap fast 100gg artigare.
Vadå "har fått över C" på sina historieprov? Nej... ren allmänbildning annars? :P I vilket fall som helst är du väl fruktansvärt respektlös mot folk som nu är lite nördiga och duktiga på historia!
För övrigt tog ju bara hitler exemplet för att du inte kan något annat flicka lilla och inte för du ville överdriva ...
Nej, nu blev det för mycket hat mår nästa dåligt av mig själv haha men jag HOPPAS verkligen småflickor inte läser dina inlägg och tänker att du är det smartaste som finns och går och citerar dig i skola eller hem ...

Och fint att DU påstår att folk dumförklarar sig själva när du inte ens kan stava ordentligt... Ditt föregående inlägg om något flicka lilla, är nog ett ganska hårt slag mot den lilla intelligensen du besitter...

Skrivet 2013-11-12 kl. 20:45:02
EN BLOGG OM 5 SYSTRAR - Systrarna Backström♥♥♥ //

hahaha det är sååå irriterande att folk bara läser rubriken och sen börjar gapa.. haha:) Men bry dig inte om dom ;)!

Snygga skor btw :D :D !!! / Ida

Skrivet 2013-11-12 kl. 20:45:22
URL: http://systrarnabackstrom.se
Julia //

så snygga!

Skrivet 2013-11-12 kl. 20:46:11
URL: http://juliakarlsson.webblogg.se
Gunther //

Åh Zara you touch my oh la la, my ding ding dong /Gunther and the sunshine girls <3

Skrivet 2013-11-12 kl. 20:53:34
HOLLYWOOD DREAM //

Åhh vad tuffa!!

Skrivet 2013-11-12 kl. 20:57:38
URL: http://hollywooddream.blogg.se
Anonym //

ääälskar dina skor<3

Skrivet 2013-11-12 kl. 20:58:59
Charlotta //

Hola!
Hur gör man liksom en musikvideo? Alltså vem bestämmer
Vad man har på sig och hur man ska dansa? Hur spelar man in en musikvideo? Dansar du flera gånger och så läggs din röst på eller? Skulle bli sjukt glad om du kunde förklara för mig!
Tack:) jätte snygga skor!

Skrivet 2013-11-12 kl. 20:59:21
Charlotta //

Hola!
Hur gör man liksom en musikvideo? Alltså vem bestämmer
Vad man har på sig och hur man ska dansa? Hur spelar man in en musikvideo? Dansar du flera gånger och så läggs din röst på eller? Skulle bli sjukt glad om du kunde förklara för mig!
Tack:) jätte snygga skor!

Skrivet 2013-11-12 kl. 20:59:29
Ida //

Så super snygga:))

Skrivet 2013-11-12 kl. 21:00:24
A //

fan vad fina , skulle oxå vilja ha sånna

Skrivet 2013-11-12 kl. 21:11:42
Alva //

Hej! Har sett att du går på värmdö gymnasium, och jag är ganska intresserad att börja där. Skulle du inte kunna skriva lite om hur du tycker att skolan är (då du är där) och hur du tycker din klass är, hur det funkar med matkort och om schemat är bra! Skulle vara suuuuuper tacksam för svar! Kram :)

Skrivet 2013-11-12 kl. 21:23:40
Vilma Kouvo //

Du måste komma till Finland jag älskar dig! :)

Skrivet 2013-11-12 kl. 21:40:01
URL: http://vilmaswoorld.blogspot.fi
biktbloggen.blogg.se //

Har du ngt du vill berätta eller dela med dig av? Vill du läsa om andras upplevelser och berättelser?

Bikta dig hos biktbloggen! Du får alltid vara anonym!

Let the confession begin!

Skrivet 2013-11-12 kl. 21:49:55
URL: http://biktbloggen.blogg.se/
Anonym //

Förlorat all respekt mot dig efter ditt äckliga blogg skit

Skrivet 2013-11-12 kl. 22:25:19
Anonym //

Älskar din musik verkligen!!! men du skrev som rubrik i föregående inlägg, rätt att gasa judar? Då blir man ju frustrerad osv även fast du inte anser att hitler har rätt. Kram på dig

Svar: men det var ju det som var grejen
zara

Skrivet 2013-11-12 kl. 22:25:36
Cornelia //

Hej Zara! Kolla gärna min senaste kommentar på det inlägget du skrev. : " Vem är det som bestämmer vad som är rätt och fel"

Med vänliga hälsningar Cornelia.:)

Skrivet 2013-11-12 kl. 23:04:26
Alice //

Det heter inte "ett betyg högre en C", det heter "ett betyg högre ÄN C"! Förlåt, men jag var bara tvuuungen att rätta dig, för jag måste alltid rätta om någon skrivit fel! :) Förresten, när kommer din, Ludwigs och Noels podcast ut? Eller har ni ens spelat in den? Längtar jättejättejättejättemycket!!! :) <3

Skrivet 2013-11-12 kl. 23:09:20
Anonym //

Du har typ hitler som rubrik? Men iaf, alla har rätt att ha sin åsikt, ska man då uttala sig om så pass starka sammanhang är det bra om man även accepterar att folk reagerar. Istället för att dumförklara kommentarerna kan du väl läsa dem och ta med dem i dina resonemang, du verkar ju vilja ha fakta och svar?

Skrivet 2013-11-12 kl. 23:14:15
Amanda Johansson //

Åh fan vad grymma dem va! :D

Skrivet 2013-11-12 kl. 23:22:17
URL: http://aamandastyle.blogg.se
Anonym //

Vem som bestämer att det är fel att döda folk? Mänskligheten!!! Vi är inte skapta för att leva föralltid men vi är verkligen inte skapta för att någon diktator ska ta livet ifrån oss, på grund av religon dessutom! Nu kan man ju undra vem som bestämmer om religonsfriheten är rätt eller fel... Nej, detta hade ju kunnat gå hur långt som helst! Hade varit superkul att sitta och disskutera sånt här med dig Zarrr, du verkar ha starka argumentzzzz pussar från en sköning från söder

Skrivet 2013-11-13 kl. 00:04:25
Anonym //

Meeeeeeen måste dock hålla med om att du är lite för hård mot dina fans, tar personligen inte så illa upp men många gör nog det zarrr, vill bara ditt bästa! Om du förbättrar din personliget ett liiitet snäpp kommer du myyycket längre, förutom det är du bästbästbästbäst, tänk på att folk avgudar dig som du avgudar Beyonce! Pusssss igen från södersköningenn som du antagligen inte tycker är så skön hehe lav ju so muchie

Skrivet 2013-11-13 kl. 00:08:45
Yasmine //

Åh så fina!

Skrivet 2013-11-13 kl. 00:19:42
URL: http://yasmineepiknjac.blogg.se/
saranda //

bästaste bloggen!!!

kolla gärna min:
-mode
-skönhet
-träning
-musik

Skrivet 2013-11-13 kl. 01:19:01
URL: http://sarandas.blogg.se
ZANDRA //

SNYGGA!

Skrivet 2013-11-13 kl. 11:18:54
URL: http://zandralinnea.blogg.se
Cecilia - Träning, foto & vardag //

Snygga!!!!!!

Skrivet 2013-11-13 kl. 13:37:44
URL: http://ceciliasj.blogg.se
Wilma //

Snyyyyygga, http://wilma.vionno.se/
skriver om mode, smink

Skrivet 2013-11-13 kl. 17:44:36
URL: http://wilma.vionno.se
Alice //

Ett tips bara! Skit i dem elaka kommentarerna det tar bara en massa negativ energi! Och när dem som skrivit dessa kommentarer väl ser att du bryr dig och skriver ett helt inlägg om det fortsätter dem bara och "vinner" på så sätt! Keep up the good work!

Skrivet 2013-11-13 kl. 19:47:01
Olof //

Men oj, jag tycker det känns så onödigt att du är så uppstudsig i dina texter. Ta det lugnt, tjejen! Andas.

Sen till en annan sak, vill du bli tagen seriöst så för det första, låt bli att svära, tack.

Skrivet 2013-11-13 kl. 23:13:20
Håller med. Detta är DINA läsare, skaffa lite respekt för bövelen. //

"hahahaah jag dööör att du beter dig såhär fruktansvärt motbjudande mot dina läsare, så himla oproffesionellt! En riktig artist hade svarat EXAKT samma budskap fast 100gg artigare.
Vadå "har fått över C" på sina historieprov? Nej... ren allmänbildning annars? :P I vilket fall som helst är du väl fruktansvärt respektlös mot folk som nu är lite nördiga och duktiga på historia!
För övrigt tog ju bara hitler exemplet för att du inte kan något annat flicka lilla och inte för du ville överdriva ...
Nej, nu blev det för mycket hat mår nästa dåligt av mig själv haha men jag HOPPAS verkligen småflickor inte läser dina inlägg och tänker att du är det smartaste som finns och går och citerar dig i skola eller hem ...

Och fint att DU påstår att folk dumförklarar sig själva när du inte ens kan stava ordentligt... Ditt föregående inlägg om något flicka lilla, är nog ett ganska hårt slag mot den lilla intelligensen du besitter..."

Skrivet 2013-11-13 kl. 23:14:44
Ida //

BRA Zara! Låt inga negativa saker get to you för dem är bara avundsjuka för att du har allt de vill jag menar du lever ju drömmen och har redan en karriär. Jag förstår att det blir svårt för dig att skriva att du uppskattar alla fina läsare som du har när det är så många losers som hatar, så fy skäms på dem! Jag fattar precis vad du menar med förra inlägget du fick mig värkligen att tänka och det är en svår fråga som du säger. Men jag tycker du är en av de bästa bloggarna för du skriver verkligen vad du tycker och du verkar vara så djup och tänka på så mycket och jag tycker att det är fint att du delar det med dina läsare, det gör din blogg så intressant. Sen finns det ju några fega jävlar som ska vara elaka för att dem inte har något liv så deras hobby är att näthata! Det här blev en liten rörig kommentar men jag vill bara säga ta åt dig av det positiva och skit i det andra, och jag är ett stort fan! kram<3

Skrivet 2013-11-14 kl. 00:16:18
Maja //

ååh, dem är såå coola!

Skrivet 2013-11-14 kl. 06:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0