baddest bitch

Alltsåå åååhhh nu blev min dag/kväll/whatever-who-cares mycket bättre. Pratade med Ludwig jättelänge på Skype. Det går inte att vara sur på den människan. Jag tänkte ringa och skälla ut honom för något, bara för jag kände för det (sånt humör är jag på, ett ''inte tycka om L humör'', eller rättare sagt inte tycka om någon). I know, jättekonstigt, men ni vet när man vandrar på krigsstigen och nästan längtar efter att starta ett argument. Haha ja ni.. Förstå att vara med mig nästan hela dagarna, alla dagar i veckan. Jag säger inte att jag är en dålig och jobbig flickvän! Jag älskar L mer än någonting, lika så mina kompisar. Jag är inte elak, jag bryr mig otroligt mycket, Men vissa stunder skiner jag inte så starkt bara hehe. 
 
Han började berätta massa roliga grejer, den där charmören som jag kallar min pojkis och då blev jag jätteglad. Vi skypar hela tiden men vissa samtal får 5 av 5 tosters och det här var ett sånt samtal. Blev så lycklig. Vi pratade om en sak som jag pratade om i USA med några killar jag jobbade med.. Alltså killar vill ha snygga tjejer. Det är väl ingen hemlis? Killar vill ju ligga med nästan allt, men det ska vara snyggt. Och ''girls just wanna have fun''. Dom (killarna) menade på att det är oftast de mindre snygga killar som får alla bad bitches bara för att dom måste kämpa lite. En snygg kille får bara tjejer här och där, men en ful kille måste vara charmig, rolig, få tjejen att skratta och vad var det tjejer ville ha nu igen? Juste! They wanna have fun! Så vilka tror du får alla snygga tjejer i slutändan? Troligtvis dom fula, för att dom snygga inte har så mycket att komma med efter ett tag när man tröttnat på deras fina ansikten. Dom får alla girls serverat på ett fat så dom behöver inte vara roliga och charmiga och allt det där som man faller för 100%. Och kom inte här och ljug! Visst spelar uteéndet roll!!! Men varför skulle Beyoncé fallar för Shawn ma brotha? (förlåt Jay...) men Beyoncé skulle kunna få VEM SOM HELST men den där luringen Jay Z fångade hennes hjärta på riktigt!! Förstår ni hur rolig han måste vara haha. Jag tror det är exekt samma sak för tjejer egentligen men inte kanske exaaakt på samma sätt.
 
Jag tycker ju min kille är the shit och han tycker jag är the baddest bitch. Jag har så fruktansvärt, fruktansvärt roligt med honom. Ludwig och Hanna kan jag skratta i oändligeheter med!  Dom två personerna haha.. Han ser ju bara stört bra ut och är väldens mysigaste. Jag inte vill ha någon annan ever! Ever! Så 'film-killar' finns där ute. Som både kämpar och ser bra ut. Öppna hjärtat och sinnet för humor och inte kolla så mycket runt om kring vem som är ''snyg'', för den du älskar blir ditt ideal av perfektion ändå!
 
 

Thestarss //

Hej, allt bra? Själv är det grymt. Vi har precis skaffat en blogg, har du några bra tips? Kolla gärna in! Kraaaammm

Skrivet 2013-11-26 kl. 11:26:16
URL: http://www.thestarss.blogg.se
klara //

Jag har aldrig riktigt varit intresserad av musik, men jag avundas hur du har följt din dröm sen du va liten. inget är omöjligt liksom, tack för det!

Skrivet 2013-11-26 kl. 11:42:14
ZANDRA //

FIN BLOGG ZARA!

Skrivet 2013-11-26 kl. 11:58:41
URL: http://zandralinnea.blogg.se
Frida //

VAD ÄR JULEN FÖR DIG? kika gärna in i min blogg och läs om vad jag älskar med julen och ge gärna din egna input :) kram!

Skrivet 2013-11-26 kl. 12:07:36
URL: http://blojorochbus.blogg.se/
Ida Emma ^^ //

Pratar med min kille på Skype hela tiden också för vi bor i olika länder haha :p

Skrivet 2013-11-26 kl. 12:21:42
URL: http://idasteinwalls.blogg.se/
Den Vite Msfts //

Be different. Msfts.
http://www.youtube.com/watch?v=ljbhRXjoDjk

Skrivet 2013-11-26 kl. 13:14:29
URL: http://denvite.blogg.se
Moa //

Wow... Dina senaste inlägg har varit så jävla grymma, du sätter ord på allt på ett helt sjukt sätt både när du sjunger och bloggar. Du är grym Zara!

Skrivet 2013-11-26 kl. 13:38:28
Margareta Nilsson //

Så sant!

Skrivet 2013-11-26 kl. 13:46:12
URL: http://margaretanilsson.devote.se
Julia //

Jag tror att gillar man någon på djupet, verkligen gillar, så blir utseendet vackert oavsett. Jag tror att när man börjar se sådant man innan tyckt varit defekter som vackert, det är då man är riktigt kär. Jag kan efter tre år tillsammans med min kille fortfarande stanna upp och kolla på honom och bli alldeles häpen över hur otroligt vacker han är. Men det som fick mig att fastna från första början, det är att vi kan umgås både som vänner och som ett kärlekspar. Tycker det är himla viktigt. Att allt inte hela tiden måste vara fluffiga små rosa moln, annars har man inte roligt ihop. Utan att man klarar av att spendera en tråkig söndag ihop, att man klarar av att ha en vardag.

Tycker du och Ludde är jättesöta tillsammans. Det märks att ni bryr er mycket om varandra. Rätt ovanligt ändå att hitta något så stadigt i så tidig ålder. Meant to be?

Skrivet 2013-11-26 kl. 13:51:08
Saga //

Har er podcast släppts eller när ska den släppas? Kram! :)

Skrivet 2013-11-26 kl. 14:42:12
URL: http://sagaclasson.com
amanda<3 //

Mååå vad söta ni är! ❤❤❤ kram

Skrivet 2013-11-26 kl. 14:53:58
Feminist //

Jag håller inte riktigt med dig om att killar vill bara ha tjejer för att ha som sexobjekt. Om jag hade varit tjej så hade jag INTE accepterat att killen vill ha tjejen för utseendet. Jag som manlig feminist tycker att kvinnors prestationer, förmåga och insida är viktigare. Hoppas att du förstår vad jag menar. Kram :)

Skrivet 2013-11-26 kl. 15:39:06
Mensbruden //

Hej!
Nu e det ungefär två månader sedan jag mailade dig första gången. Jag vill verkligen ha svar på mina frågor. Sitter här hemma nu efter skolan å nästan spyr, har så kraftiga menssmärtor (har också PMS nu, fan vad jobbigt vi kvinnor har det). Jag har fortfarande inte berättat för min Mamma att jag fått min mens. Snälla Zara, svara på de frågor jag skickade dig på mailen, behöver VERKLIGEN få tips av dig. Snälla Zara, jag bönfaller dig, svara på mina frågor snart. // Nödställd ung kvinna på 12 år. P.S Är i bråk med nästan alla jag känner nu p.g.a att det är den tiden i månaden. D.S

Skrivet 2013-11-26 kl. 16:10:30
HELMLIG //

checka min blogg.
Min pappa är miljonär och jag får inte berätta det för någon. det är svårt

Skrivet 2013-11-26 kl. 16:40:32
URL: http://moneyislife.blogg.se
Chelsea //

Alltså dina ord, du skriver så bra! :)

Skrivet 2013-11-26 kl. 16:46:19
URL: http://chelseao.blogg.se
- //

hashtag truuu

Skrivet 2013-11-26 kl. 16:47:51
Anonym //

Jigga man är ju skönast på jorden, definitivt hans charm som fångade Bey!

Skrivet 2013-11-26 kl. 16:49:23
Maria i Säffle //

Hej Zara!
Har också mens nu. För mig e det första gången, YES, he he NO DET SUGER ATT HA MENS. Kan inte du skriva om din fösta mens i ett inlägg. Berätta gärna var du var, hu gammal du var, hur du märkte det, hur du reagerade, vem och hur du berättade för först och hur du berättade för din mamma, Pappa din bror och Hanna. Berätta gärna också när det var, hur gammal du var och hur du mådde under din första mens samt hur du upplevde denna. Berätta gärna hur du gör för att lindra din mensvärk, PMS och andra "mensproblem" som du eventuellt "lider" av. Detta vore bra för oss ovana menskvinnor att läsa detta så att vi kunde få tips på hur vi ska berätta att vi fått mens samt hur vi ska hantera olika sorters "kvinnoproblem" (ja jag lyssnar på vakna med NRJ, tack Izabella Fröberg för det ordet) som har med mensen att göra.
Tack på förhand, vore tacksam om du gjorde det.
Förstår att ett sådant inlägg kan kännas pinsamt att skriva men tänk då på att mens är det naturligaste i världen för en tjej/ kvinna i din ålder att ha så därför borde det inte vara något konstigt eller något problem för dig att skriva om detta ämne i ett inlägg på din blogg och tipsa oss yngre tjejer som nyligen fått mens. Hoppas du håller med och uppfyller min och säkert många andra tjejers önskan. Tack på förhand och tack för en fantastisk blogg Zara, du är min idol och förebild.// Maria i Säffle.

Skrivet 2013-11-26 kl. 16:55:14
Sara //

Hej Zara.
Håller med "Maria i Säffle".
Ha det bra och hoppas på ett sådant inlägg nån gång.
Tack för en fantastisk blogg! Ha det bra och krya på din PMS. // Sara.

Skrivet 2013-11-26 kl. 17:01:59
Sonja 11år //

Vill åxå ha ett sådant inlägg. Tack på förhand. Sonja 11 år.

Skrivet 2013-11-26 kl. 17:04:56
Jenni //

Fin blogg :)

Skrivet 2013-11-26 kl. 17:06:59
URL: http://jennisblogg.ipublish.no/
Sandra. //

Vill också se ett sånt inlägg som "Maria i Säffle" bad om. Hoppas på det och tänk på att mens är något naturligt och inget att skämmas för. Alla fattar att du har det en gång i månaden eftersom du är tjej och i den åldern du är i så det finns ingen anledning för dig att tycka att det är pinsamt att skriva någonting som har med din mens att göra. Så snälla skriv ett sådant inlägg och hjälp oss unga kvinnliga bloggläsare. // Sandra.

Skrivet 2013-11-26 kl. 17:19:03
Philippa //

Hej!
Ville bara skriva att jag håller med Sandra. Fin blogg du har åxa. Ha det bra och krya på din PMS, jag vet hur det är och känner med dig, hade själv mens och PMS förra veckan, USCH OCH FY FÖR PMS OCH MENS SÄGER JAG BARA!!! //Philippa

Skrivet 2013-11-26 kl. 17:26:53
Emelie 12 år //

Hej!
JA; SNÄLLA Zara skriv ett inlägg om din första mens och hur du upplevde den osv som nån skrev högre upp i en kommentar och gärna också hur du upplever att ha mens idag och nuförtiden, skulle vara till stor hjälp för en som för någon månad sedan fick sin ALLRA första mens. Tack på förhand. //Emelie 12 år.

Skrivet 2013-11-26 kl. 17:31:41
Jenni //

Glömde en sak.
Håller också med "Maria i Säffle" & co.

Skrivet 2013-11-26 kl. 17:39:02
URL: http://jennisblogg.ipublish.no/
Emma Och Paulina //

Hej! Älskar din blogg Zara! Vi är två 18åriga tjejer från Stockholm som går och pluggar till frisör. I våran blogg hittar ni det mesta. Allt från tips till hur man får fram sin drömfärg på håret när man färgar hemma till inspiration på frisyrer/kläder/inredning.
Bor ni i Stockholm kan ni även höra av er till oss om ni vill klippa er eller färga håret till ett billigt pris!
Ha en super bra dag!
/Emma och Paulina

Skrivet 2013-11-26 kl. 17:39:07
URL: http://eochp.blogg.se
ZARA VAKNA FÖRFAN //

Hej jag måste bara säga fyfan för dig! SERIÖST!? Du är en så jävla liten bortskämd snorunge. ÅH jag hatar Los Angeles vill åka hem, Vill aldrig åka hem! Jag älskar min pojkvän, jag stör mig på min pojkvän. Allt är så jobbigt livet suger vill bara dö, åh kan inte någon köpa en väska till mig så blir jag glad? Det finns folk som skulle döda för ditt liv! varför kan du inte fucking vara glad någon gång? Du klagar hela tiden och din personlighet är så jävla hemsk! Du förtjänar inte allt du har! så jävla otacksam! Hoppas du läser detta och inser vilken jävla patetisk människa du är!

Skrivet 2013-11-26 kl. 17:40:05
SirM //

dags att göra slut med killen :/

I know it and you know it.

Skrivet 2013-11-26 kl. 17:58:04
Amanda //

Både du och din pojkvänn har 'to die for' utseende!! Hur fan går det ihop då?! Haha

Skrivet 2013-11-26 kl. 18:13:27
URL: http://www.nattstad.com/lovisaamandap
Cecilia - Träning, foto & vardag //

haha fattar inte det här inlägget, haha!!!!!! men du, så du skulle inte säga nej till en dejt med lelle som du kallar honom? skämt åsido

Skrivet 2013-11-26 kl. 18:43:18
URL: http://ceciliasj.blogg.se
Lina //

haha älskar dina långa texter, så jävla najsa :)

Skrivet 2013-11-26 kl. 18:49:42
URL: http://www.streets.blogg.se
PYRAMID //

www . finest . se / Kingofstockholm

Samhälls-pyramiden




www . finest . se / Kingofstockholm

Samhälls-pyramiden




www . finest . se / Kingofstockholm

Samhälls-pyramiden




www . finest . se / Kingofstockholm

Samhälls-pyramiden




www . finest . se / Kingofstockholm

Samhälls-pyramiden




www . finest . se / Kingofstockholm

Samhälls-pyramiden




Skrivet 2013-11-26 kl. 18:50:07
URL: http://www.finest.se/Kingofstockholm
PYRAMID //

www . finest . se / Kingofstockholm

Samhälls-pyramiden




www . finest . se / Kingofstockholm

Samhälls-pyramiden




www . finest . se / Kingofstockholm

Samhälls-pyramiden




www . finest . se / Kingofstockholm

Samhälls-pyramiden




www . finest . se / Kingofstockholm

Samhälls-pyramiden




www . finest . se / Kingofstockholm

Samhälls-pyramiden




Skrivet 2013-11-26 kl. 18:50:35
Jonna //

Din dans på instagram var oerhört häftig, så himla grym är du!

Skrivet 2013-11-26 kl. 19:03:30
URL: http://lifewithmejonna.blogg.se
Josefin Åkerholm //

Är en tolvårig tjej som driver en blogg med massa inlägg om mina dagar. Har varit med om saker ingen borde vara med om som kommer sitta kvar för livet.
Skulle verkligen uppskatta om du kikade in på min blogg och kanske till och med la en liten kommentar så att jag själv kan kika in på din egen blogg sen ;)

Skrivet 2013-11-26 kl. 19:13:10
URL: http://akerholm.blogg.se
Sofia //

Hej Zara!
Jag vet hur du har det, får själv grov PMS varje månad, det suger eller hur? Ja det var en retorisk fråga, ALLA tjejer som har haft det vet att PMS suger HÄSTBALLE (ursäkt mitt grova språkbruk men starka känslor kräver ett grovt språk och jag HATAR verkligen PMS, HATAR) Blir så jävla förbannad när jag läser kommentaren bakom signaturen "ZARA VAKNA FÖRFAN". Personen bakom denna verkar inte fatta vad PMS är och att det är för att du har PMS som du känner som du gör med ditt humör och så. Det är klart som fan att du inte är otacksam för allt du har och så som den personen tycks tro, du har bara PMS. Anledningen till att du inte är på bra humör just nu och kanske ett par dagar till är ju inte otacksamhet utan bara HORMONER. Slutligen vill jag bara säga till personen bakom kommentaren "ZARA VAKNA FÖRFAN", vilken för övrigt verkar vara en kille med tanke på hur INIHELVETE JÄVLA OFÖRSTÅENDE, OKÄNNSLIG OCH IDIOTISK DEN KOMMENTAREN VAR, (så nu fick jag det "out of my system"), GOOGLA PÅ "PMS" OCH LÄR DIG VAD DET ÄR FÖRFAN INNAN DU KLÄCKER UR DIG SÅDANA URBOTA KORKADE SAKER SÅ KANSKE DU HAR MER FÖRSTÅELSE FÖR VARFÖR ZARA INTE ÄR OCH INTE KOMMER VARA PÅ TOPPENHUMÖR DE NÄRMASTE DAGARNA OCH KANSKE ÄVEN DEN NÄRMASTE VECKAN. Blir bara så jävla trött på folk som atackerar dig för att du inte är på ditt bästa humör även fast du har skrivit att du har PMS. Alla som har haft PMS någon gång vet att man DEFINITIVT INTE är på sitt bästa humör de dagar man har det. Ville bara höja rösten till ditt försvar Zara. // Sofia.

Skrivet 2013-11-26 kl. 19:22:28
Emelie Philipsen! //

INSTÄMMER & love you du får mej att hoppas!

Skrivet 2013-11-26 kl. 19:39:57
URL: http://arabheest.blogg.se
Klara Strömqvist //

Du är så fiiin ZARRRA!!

Skrivet 2013-11-26 kl. 19:57:16
URL: http://klaralovisastromqvist.blogg.se/
daniela //

alltså VARFÖR har jag hittat din blogg först nu? måste börja följa den :) din musik är fantastisk!

Skrivet 2013-11-26 kl. 20:14:52
URL: http://ddanielas.blogg.se
Madeleine //

så mys att ha någon såå.

Skrivet 2013-11-26 kl. 21:46:15
URL: http://fames.se/madeleinealexandra/
Anonym //

hahaah sjukt jävla oklart inlägg, och älskar dina bloggläsare hahahaah första gången jag kommenterar och läser igenom kommentarerna ovan. seriöst. du måste ju ha så jävla kul varje dag när du scrollar igenom dom

Skrivet 2013-11-26 kl. 21:47:03
Annie //

HUR HAR DU DET I USA ? :)

Skrivet 2013-11-26 kl. 21:50:35
URL: http://ottossonannie.blogg.se
Johanna //

Du är så jävla grym

Skrivet 2013-11-27 kl. 00:35:55
Millan //

VARFÖR MÅSTE DET ENA UTESLUTA DET ANDRA????

Skrivet 2013-11-27 kl. 20:25:08
ZANDRA //

FIN BLOGG ZARA!

Skrivet 2013-11-27 kl. 20:38:30
URL: http://zandralinnea.blogg.se
Jonna //

Snälla zara, sluta dra alla över en kant! Alla killar är inte på ett sätt och inte alla tjejer heller! Och har du tänkt på alla oss som är gay? På oss kan det ju omöjligt stämma.

Skrivet 2013-11-28 kl. 22:01:17
sanna hyvärinen //

ALLA bloggare kika hit! Nu kommer inlägget vi alla har väntat på! :) Gör ett kollage med produkter ifrån Persunmalloch få $5 till $10 att shoppa för hos Persunmall.com! Du kan högst göra 5 inlägg, alltså så tjänar du $25 till $50 att shoppa för. Länka bara sedan inlägget till mig så mailar dem dig med presentkortet! Super bra tipps för alla som vill tjäna pengar på bloggen :)
Läs mer på bloggen, detta gäller bara till den 15 december. I min advents kalender kommer ni även ha chansen att vinna pengar ifrån dem!
/ WWW.FASHIONJOINT.SE

Skrivet 2013-11-29 kl. 07:33:37
URL: http://socosy.blogg.se/
anonym //

Hej!

jag tycker att du är så sjukt söt.
snälla kan jag få din kik det skulle betyda så himla mycket för mig snälla!!!!!!!!!!!!!

mvh/ din fan som väntar på svar

Skrivet 2013-11-29 kl. 19:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0