my Beyoncé experince

Idag har det varit en extremt känslosam dag. Den bästa dagen i mitt liv. Det började uselt med att jag gick hem från skolan när jag kände att migränen var på väg. Jag såg stjärnor överallt och började må illa. Jag sprang upp till skolsköterskan för att hämta tabletter innan migränen bröt ut ch tänkte ''det får inte hända, jag pallar inte migrän, inte idag, Beyoncé är idag..'' Jag visste att det redan var försent, migränen var på väg och jag började storböla på vägen hem. Skulle migränen få förstöra den största dagen i mitt liv? Min träff med Beyoncé? Efter tre timmars sömn i mitt mörklagda rum mådde jag fortfarande skitdåligt och käkade en citodon. Jag fick säkert 100 samtal kändes det som, som skulle störa mig när jag sov. Ett utav samtalen var mammiii. Hon ringde och berättade att ''om du vill träffa Beyoncé måste vi åka nu''. Det är något jag inte berättat för er. Något som var ''den stora grejen'' som jag kallade det för några dagar sen här på bloggen. Jag skulle få träffa Beyoncé. Dock ville jag inte säga något eftersom täänk oooom det inte skulle bli så, då skulle det varit lite pinsamt. Så jag höll mig på the safe side innan det var 100%. 
 
Jag sket i att jag hade ont i huvudet och vi åkte till VIP-entén där en trevlig tjej väntade på mig. Hannapiggy var redan där inne i arenan. Jeanette, som den trevliga tjejen hette, jobbar med Bey. Hon visade mig till 'The Beyhive' som praktiskt taget var på scenen. Det enda som skilde åt scenen från där vi stod var en liten trappa där hon skulle gå ner. Runt min vänstra armled satt mitt fina band, som visade att jag tillhörde Beyoncés Beyhive. I min vänster hand hade jag Hannas band och min golden circle biljett, som jag slängde haha. GC, my ass, det fanns inga bättre platser än dom jag stod på. Jag hittade tillslut Hanna i folkhavet. Hela konsterten var så sjuk. Underbar. Magisk. Jag grät och sjöng med i alla låtar, så hårt att sjukpersonalen frågde om jag var ok. Jag dansade med i alla danser och skrek hela tiden. Hon kom fram och rörde mig, två gånger. Hon kollade alltid på mig och log för jag var dne enda som grät där jag stod haha. Jag blev så irriterad på folk som stod i Beyhive, som hade dom bästa platserna, och allt dom gjorde var att instragrama, smsa, blogga osv. KAN NI INTE NJUTA AV SHOWEN ISTÄLLET FÖR ATT STÅ MED NÄSAN I EN TELEFON!!!???? Ni förtjänar inte platserna.. Jag hade i alla fall mitt livs bästa ögonblick. Jag grät av lycka. 
 
Efter konserten tog Jeanette med mig, Hannapiggy och 10 personer backstage. Mitt hjärta gick i 180 och jag höll på och svimma. Allt omkring mig var en dröm, jag pratade med alla! Jag sa hur duktiga dansarna var, the mama's, hennes band och jag hälsade och pratade med Tina, Beyoncés mamma som gick förbi i korridoren. Alla blev inslussade med hjälp av supertrevliga människor i ett mysigt rum med TV, Vita soffor, snacks, drickor, spel osv. Jag och Hanna hann inte sitta där länge innan en kille pekade på oss två och bad oss komma ut. Vi gick ut ur rummet och jag var så uppspelt, det var helt sjukt. In genom näsan och ut genom munnen - var det enda jag tänkte på när jag andades. Jag vet inte hur länge vi satt där, men efter ett tag bad dom oss komma in igen och då var alla borta, Det var bara jag, Hanna och våra kompisar som satt en bit bort (dom hade också backstage för Lisas pappa jobbar med henne dock visste jag inte det förrens vi träffades på konserten) och Beyoncé. Framför mig står min idol, min ispiration, min hjälte, Beyoncé. Utan att tänka efter gör jag en djup inandning och börjar panikgråta / Hyperväntilera. Jag sätter mig som en liten boll och bryter ihop. När jag ställer mig upp igen står hon där, så vacker, och säger ''aaww sweetie, don't cry''. Sedan kommer en kille fram och introducerar mig för Beyoncé, berättar att jag är signad för LA Reid, vad jag gör, vem jag är etc. Jag står bara och gråter. Jag gråter av chock och av ren lycka. 
 
''I'm really sorry.. My intetion was not to cry, but i can't help it'' Hon kramar om mig och skrattar och säger ''Haha I definitly remember you from the audience, I definitly do! True fan''  och frågar hur det går för mig med musiken och om när jag kommer tillbaka till USA. Jag svarar så gott jag kan och känner att jag vill säga allt jag känner. ''You are my biggest and greatest inporation of all time. I know every line, in every song of yours, I know all the choryagrofy and as soon as I'm home i put on your music really loud and dance like crazy. I love you with all my heart, I love you and I've met so many cool people that worked with you. And it's a big thing for me if they've worked with you, because I want to be just like you. Jag vet inte hur jag fick fram allt det, men hon stod och lyssnade, log och tog åt sig när jag stod och snörvlade fram allt i en röra. Vi pratade om vem jag träffat och skrattade, jag grät, vi tog massa kort och jag fick hennes autograf. Jag fick säga hej till dansarna, musikerna, två killarna i kostym från Afrrrrrika. Jag hade den bästa kvällen ever. Det är såhär en meet and greet ska gå till. Dock kunde man ju inte köpa biljetter men det ska man inte göra heller. Det här mötet var så personligt och något både hon och jag kommer komma ihåg. Bilderna kommer jag få mejlade, jag hade ingen egen kamera. 
 
 
HAHAH förlåt för min engelska och stavning just nu. Jag ändrar allt sen när jag vaknar och orkar. Jag är helt död nu. Död och lycklig. Jag är så glad för att få göra det här. Jag ringde LA Ried och tackade och han var så glad för min skull. Vilka underbara människor det finns i denna värld. 
 
 

Anna //

Var de dig hon var hos och sjöng när hon liksom "avbröt " i sjungandet? Om du förstår vad jag menar haha. Jag antog att hon stannade för att nån grät och hon blev rörd eller nått, var de då?

Skrivet 2013-05-30 kl. 02:05:12
Anonym //

SATAN vad glad jag blev av att få läsa det här!!! Du förtjänar det och ja de här gjorde typ mig glad,att du fick träffa din största idol,de är ju magiskt!!!

Skrivet 2013-05-30 kl. 02:19:17
Linda //

Men gud vad avis jag blir!! Var på konserten och är ett lika stort fan av Beyoncé som du är. Kan i princip alla hennes låtar, min iphone är bombarderad av hennes låtar. Själv satt man typ längst upp i globen, men det gjorde inget för jag fick iallafall se henne. Det var ju många som inte ens fick chansen att gå.

Men min fråga till dig är: Vad var kriterierna för att kunna få en VIP biljett egentligen? Undrar bara, eftersom du skrev att det inte gick att köpa sånna biljetter.

Skrivet 2013-05-30 kl. 02:47:15
Anonym //

jag är så glad för din skull du förtjänar verkligen det :)

Skrivet 2013-05-30 kl. 02:54:04
Linn //

AAAAAHHH ZARA, GU VA ROLIGT!!!!!

Skrivet 2013-05-30 kl. 05:58:01
anonym //

Såååå kul!!! så glad för din skull!!
Vad var¨det för biljetter ni hade och vilka biljetter tycker du man ska köpa för att få dem bästa platserna, och vilka ska man köpa för att träffa sin idol? :)

Skrivet 2013-05-30 kl. 06:18:47
Andrea //

ÅHHH! ❤

Skrivet 2013-05-30 kl. 06:41:45
Julia //

Åhh Zara vad roligt för dig! <3

Skrivet 2013-05-30 kl. 06:44:08
URL: http://ojulias.blogg.se
Kaffehörnan //

Gud vad kul. Du är så värd det

Skrivet 2013-05-30 kl. 06:55:29
URL: http://www.kaffehornan.se
Sofia. ❤ //

Så roligt och fantastiskt Zara! Jag hade blivit lika hyper som du om jag fick träffa Miley :)<3

Skrivet 2013-05-30 kl. 06:59:05
Stina //

Vad kuul! Åh var det bara typ du som fick göra det?
Du har såå tur Zara (Med allt hehe)
Tänk om kommer du jobba med Beyonce nån gång :D
Ps. Du är sjukt duktig på att sjunga! <3

Skrivet 2013-05-30 kl. 07:00:32
Anonym //

Fick du inte migrän på konserten? :)

Skrivet 2013-05-30 kl. 07:04:00
Lovisa //

Wow, du är lyckligt lottad! Jag skulle också varit den som stått och dansat o gråtit och inte den som står med mobilen o instragramar! Jag tycker att ditt inlägg var jätte bra på bloggen!!

Skrivet 2013-05-30 kl. 07:07:06
Lolo //

Zara! Jag blev så himla glad av att läsa detta! Asså jag började nästan tjuta själv. Tänk att du, fick träffa din största inspiration, idol, allt, och att hon verkligen lyssnade på dig. Jag kan föreställa mig alltihop och jag är så himla glad för din skull!! Detta förtjänade du verkligen!

Skrivet 2013-05-30 kl. 07:09:00
Alva ❤ //

Ååå du hade verkligen tur!!!! Jag fick bara tag på en C läktare så jag såg knappt någonting men du fick lixom stå så nära! Hon gick ju typ ner bland er. Men det var ändå världens bästa kväll

Skrivet 2013-05-30 kl. 07:13:26
URL: http://alvathysell.blogg.se
Anonym //

"Jag ringde LA Ried(...)" KAN JEG VÆRE DEG?! please

Skrivet 2013-05-30 kl. 07:14:08
Clara //

ååh va kul är verkligen avis! Det här var du verkligen värd är så glad för din skull! kram

Skrivet 2013-05-30 kl. 07:17:23
Hanna //

Ååååh vad kul det måste ha varit!! Sååå fusk

Skrivet 2013-05-30 kl. 07:17:50
URL: http://hannaek.webblogg.se
Jossan //

Gud vad kul!! Hade gjort nästan vad som helst för att stå och snacka med min största idol så!

Skrivet 2013-05-30 kl. 07:31:46
Lina Dawood //

Omfg jag ville bara gråta när jag läste din text! Är så avundsjuk :'(
Grattis iaf, du är en lyckligt lottad tjej!

Skrivet 2013-05-30 kl. 07:34:42
URL: http://www.streets.blogg.se
Anonym //

Skillnaden är väl att Justin har 200-300 personer att hinna med. Inte 10 ;)

Skrivet 2013-05-30 kl. 07:37:28
Alice //

Ååååh vad avundsjuk jag blir men fan vad glad jag är över din skull! Jag hade verkligen hoppats på att du skulle få träffa henne för det var du verkligen värd! Fina du!

Skrivet 2013-05-30 kl. 07:42:07
Johanna //

Jag satt med tårar i ögonen när jag läste detta inlägg. Kände hur jävla mycket glädje som fanns bakom denna text.
Jag skulle reagerar precis likadant om jag fick träffa mina idoler. :)

Skrivet 2013-05-30 kl. 07:43:39
URL: http://makeupmylife.devote.se
Ebba //

Ååh det här är ett sånt bra exempel som visar att drömmar kan uppfyllas! Jag önskar jag kommer få säga så till One Direction och Little Mix någon gång i framtiden! Kommer lätt vara så otroligt lycklig då! Så roligt att du kunde gå tillslut och att du hade det bra. Kul att höra!

Skrivet 2013-05-30 kl. 07:46:15
URL: http://ebbars.blogg.se
Edit //

Gud jag är så himla glad för sin skull !! omg a Kkuuuul

Skrivet 2013-05-30 kl. 07:49:14
URL: http://edit.blo.gg
Vilma //

Ååh är så glad för din skull Zara! Du förtjänar verkligen det här och det är så himla härligt att du fick träffa din största idol pch att hon pratade med dig och kramade dig istället för att ignorera. Puss fina du <3

Skrivet 2013-05-30 kl. 07:52:01
Lisa //

Vilka Beyoncé låtar lyssnar du mest på? och tycker du är bäst?

Skrivet 2013-05-30 kl. 07:57:39
URL: http://moaandlisa.blogg.se
Lotta //

Gud va roligt!! Är så himla glad för din skull :D

Skrivet 2013-05-30 kl. 08:05:59
URL: http://olesenstjej.blogg.se
cecilia //

Wooow vad kuuul!

Skrivet 2013-05-30 kl. 08:12:54
URL: http://fashionperspective.blogg.se
Nora //

tänker inte ens läsa tidigare kommentar om det är så att dom innehåller saker som "wäää vad orättvist" "varför får du allt??" "Inte rättvist någonstans" osv, fyyyy på såna. Jag har läst din blogg sen du hade typ 50 läsare haha och vi är nog tillochmed vänner på Facebook sen mååånga år tillbaka..

Måste skriva hur kul och faktiskt stolt jag är över dig Zara. Det är så kul att följa en tjej som är bara ett år yngre och följa den resan du har gjort.

Jag kan inte vara något annat än så otroligt glad och tacksam och allt vad det heter för att du fick träffa din största idol. Är mer glad över det än saker jag fått göra och personer jag fått träffa. Ååh vad jag är glad för din skull!!!

Skrivet 2013-05-30 kl. 08:15:46
URL: http://noras.se
Anna //

Wow! Du är vekligen värld att träffa din idol!

Skrivet 2013-05-30 kl. 08:21:00
URL: http://jjaw.blogg.se
Ronja Palm //

ÅÅÅÅH Grät nästan när jag läste detta! Så himla glad för din skull Zara, jag tror verkligen du kommer bli så jävla stor så jag är sjukt stolt att vara ett fan av dig nu, kunna se dig utvecklas och gå på dina feta konserter sedan! GALET! Kram på dig och krya! PUSS!!

Skrivet 2013-05-30 kl. 08:45:07
URL: http://minipalmen.blogg.se
Jenny //

Satt på t banan när jag läste allt det du skrivit, började fasen gråta lite grann.. Är sååå glad för din skull ❤😄😊

Skrivet 2013-05-30 kl. 08:45:46
SANDRATORN.SE - TÄVLING I BLOGGEN! //

Riktigt häftigt! Kul för dig! :)

Skrivet 2013-05-30 kl. 08:46:23
URL: http://sandratorn.se
Lina //

Härligt Zara! Säkert inte sista gången du träffa henne. You go girl!:D //Lina 24år! ;)

Skrivet 2013-05-30 kl. 08:47:38
Jennifer Nilsson //

Åh, jag såg allt framför mig och blev helt tårögd, fyfan vad kul det måste ha varit för dig! Glad för din skull, ville också dit! :)

Skrivet 2013-05-30 kl. 08:47:46
URL: http://jennifernilssoon.blogg.se
Anonym //

Haha jag började fan grina!!! Du är så värd detta :)

Skrivet 2013-05-30 kl. 08:49:28
Josephine Frans //

jag satt där vid beystage, alltså dom bästa platserna håller verkligen inte med om att dom som satt där förtjänade det hälften var medelålders herrar som antagligen var journalister.. Dom kom dom kollade och så gick dom dom brydde sig inte om att showen egentligen det var ganska stelt där bara jag och min kompis som stog upp och dansade hela tiden som tur var var parisa amiri och victoria törnegren framför oss och dansade också :)

Skrivet 2013-05-30 kl. 08:56:20
N //

Wow! Guud, så glad för din skull! Du förtjänar verkligen det efter allt ditt jobb :) Du kanske kommer ihåg mig, vi möttes på JB konserten. Och jagoch min kompis kom fram till dig och du stod framför oss en lång stund oxå! Du är verkligen underbar och jag tror verkligen du kommer bli nått STORT! krami


Åhhh, min dröm är att få jobba med musik precis som du gör.
Allt handlar om musik i mitt lov, nästan. Lyssnar på musik konstant och älskar att dansa & sjunga.

Skrivet 2013-05-30 kl. 09:01:27
Jonna //

Så kul för dig :D

Skrivet 2013-05-30 kl. 09:01:38
URL: http://jonnahjalmarssons.devote.se
Alice //

Åh gud så himla awesome!

Skrivet 2013-05-30 kl. 09:04:31
URL: http://www.aliiicejohanssson.blogg.se
Gabriella //

Åh Gud va underbart! Sitter med tårar i ögonen för de var så fint hehehe. Detta är du verkligen värd! Som du skrev, är man på sin största idols konsert ska man fan njuta av det istället för att instagramma osv.. Detta är en sån upplevelse man aldrig glömmer, är glad för din skull :) <3

Skrivet 2013-05-30 kl. 09:23:31
URL: http://gabriellamedin.webblogg.se
Jenny //

Åh gud Zara vad glad jag är för din skull!! fick själv inga biljetter eftersom jag gick på Justins konsert istället. kram (:

Skrivet 2013-05-30 kl. 09:43:37
URL: http://jennyljungkvists.blogg.se
Anonym //

den som kommenterade "Skillnaden är väl att Justin har 200-300 personer att hinna med. Inte 10 ;)" Justin har typ 50-100 på M&G.
-
gud så kul för dig Zara!!

Skrivet 2013-05-30 kl. 10:01:37
Tiffanie //

Jag är så jävla avundsjuk, du förstår inte... Men fan vad kul!!

Skrivet 2013-05-30 kl. 10:12:45
Anonym //

Du förtjänade detta verkligen! Du är så jävla tacksam också så jag blir knappt avensjuk för du var precis rätt person som fick träffa henne! Kram

Skrivet 2013-05-30 kl. 10:22:30
Fanny //

Guuud! Började nästan lipa när jag läste detta! Jag är så glad för din skulle Zara :) Detta var du så värd! Fortsätt jobba hårt med musiken nu så är jag säker på att det inte var sista gången du träffar henne ;) Du är bäst! Kram

Skrivet 2013-05-30 kl. 10:31:24
Charlotte Andersson //

Vilken upplevelse! Glad för din skull! :)

Skrivet 2013-05-30 kl. 10:32:50
URL: http://lottebloggar.blogg.se/
Emma Sandberg //

Åh, så fantastiskt!

Skrivet 2013-05-30 kl. 10:38:45
URL: http://priska.se
Sara //

Du har träffat beyonce, TRÄFFAT BEYONCE! ! ! ! ! ! ! !! ! ! OMG, själv så hackade sidan när jag skulle köpa och sen fanns det INGA biljetter kvar, jag var och är så himla ledsen!
Jag är glad för din skull men samtidigt så gråter jag för att det inte var jag! Hur fick du biljetter, var det genom ditt skivbolag ?
JAG DÖR, NÄR JAG LÄSER DETTTA BÖRJAR JAG GRÅTA

Skrivet 2013-05-30 kl. 10:45:06
Amina //

Shit vilken kväll du verkar haft!
Grymt kul att du fick chansen till allt detta. De började pirra i min mage när jag läste hur kul du hafT!
Grymt glad för din skull! :D

Skrivet 2013-05-30 kl. 10:49:45
Joanna //

Låter helt fantastiskt, det är du värd!:)

Skrivet 2013-05-30 kl. 10:51:08
URL: http://Coolers.blogg.se
Emelie //

Shit vad roligt det måste varit för dig! :D

Skrivet 2013-05-30 kl. 11:19:02
URL: http://nattstad.se/bymelli
Anonym //

Ååh jag rös över hela kroppen när läste det här

Skrivet 2013-05-30 kl. 11:23:25
Anonym //

Gud vilken resa! Hon är så fantastisk! Grattis!!

Skrivet 2013-05-30 kl. 11:23:37
Sophia //

Du är såååå värd det fina du!

Skrivet 2013-05-30 kl. 11:27:56
URL: http://oddsophia.blogg.se
rebecka //

åh gud vad roligt! fan va avis man blir haha, beyoncé är verkligen the beezzzt, du måste ladda upp bilderna sen!

Skrivet 2013-05-30 kl. 11:54:46
Sofia //

Sååå himla roligt för dig!! Satt och grät själv bara av att läsa! Hoppas att du blir stor i USA och att ni en dag kan göra ett samarbete, drömma och hoppas kan man alltid göra:)

Skrivet 2013-05-30 kl. 11:59:30
Daria //

*Zara, jag va tjejen med grönt linne och långt hår backstage. Vet inte vem ja ska prata med för det är SJUKT. Jag vaknade upp idag i CHOCK fortfarande, kan du FATTAAAAAA vad vi fick vara med om igår? Det är så jävla stort, jag dör av tanken varja gång jag tänker den*

Skrivet 2013-05-30 kl. 12:05:47
lisa //

jag vet inte varför men när jag läste detta inlägg blev jag så rörd att jag började gråta, så äkta. kanske för att jag skulle agerat likadant inför one direction. är så glad för din skull, i truly am!

Skrivet 2013-05-30 kl. 12:28:02
G I N A ~ //

Nej vad kul för dig!! :D

Skrivet 2013-05-30 kl. 13:14:58
URL: http://kissen.se
Make the seconds count //

Vilken upplevelse! Blir så glad för din skull :)

Skrivet 2013-05-30 kl. 13:22:51
URL: http://makethesecondscount.blogg.se
Anonym //

Justin hade 200- 300 m&g ;)

Skrivet 2013-05-30 kl. 13:31:18
Nicole //

Åååh, jag började gråta när jag läste det! Jag har precis likadan kärlek för justin. Texten kändes som en spegel, du grät, hon såg på dig osv.. men jag är så glad för dig skull att du träffade henne personligen och att hon lyssnade, brydde sig, åååååååh vad lycklig jag är för dig skull zara! BAMSEKRAM!

Skrivet 2013-05-30 kl. 14:33:16
URL: http://nicoleidaelisabeth.blogg.se
Ida Emma //

kul ;p

Skrivet 2013-05-30 kl. 14:33:17
URL: http://idasteinwalls.blogg.se
Lova & Jenny //

Gud vad roligt för dig!!

Checka våran blogg också är ni gulliga :*

Skrivet 2013-05-30 kl. 14:45:41
URL: http://olsystrarna.blogg.se
Jennifer //

kan inte du ha en frågestund snart skulle vara jätte kul :)

PS. du har jätte bra röst :)

Skrivet 2013-05-30 kl. 14:55:01
URL: http://jennifershoppar.bloggplatsen.se
Elin //

haha, är så himla glad för din skull, satt och log när jag läste ^^ haha, det känns så sjukt töntigt att jag skriver det här xD nejmen jag skulle väl bara säga att jag är jätteglad för din skull, skulle reagerat likadant om jag träffade min största förebild ^^ kraamisar larreman

Skrivet 2013-05-30 kl. 15:16:23
Pankakan //

LLyyylllloos dig!!!

Skrivet 2013-05-30 kl. 15:23:22
Daniela //

Gud, blev tårögd när jag läste det här! Du förtjänar verkligen det!

Skrivet 2013-05-30 kl. 15:38:23
Frida //

Håller helt med Daniella, du förtjänade verkligen att träffa henne och stå där längst fram!!!!☺

Skrivet 2013-05-30 kl. 15:45:52
Eline //

Sjuuuuuuuukt!

Forlåt min svenska är nooooo goooood.. Jag är från Norge, tyvarr kunne jag inte åka på Beyonce här 😭 Och ja, jag tycker inte man ska kunne köpa meet & greet, själv om jag gjor det til Nicki Minaj (men, vi hade vår egen inngång och man kunne se alla av oss 25 utan 1 va true barbz och 99% av publiken stod bara der med sina mobiler och instagrammade och textade så...) men som jag kollar tilbaks tycker jag fortsatt det inte skulle vara så. Det är ju en riktig personlig grej för dom flesta och bara fordi man har penger så betyr inte det at man skulla träffa QueenBey, JB, Nicki eller 1D - jag vet om hur många som helst som egentligen inte tycker mycket om dom men bara kjöper m&g fordi dom tycker det skulle vara kul liksom...

Jag vet ju hon värklen är din idol och jag tycker VÄRKLEN det va fair du fikk møta Bey!

Skrivet 2013-05-30 kl. 16:05:18
Jessica //

seriöst. Detta fick mig att gråta. jag vet typ inte ens vad jag skriver för att tårarna sprutar verkligen. Jag är inte jättejättejätte fan av Beyonce, men såklart jag tycker om hennes låta. Hur kan ogilla Beyonce. Sån attityd och girlpower men samtidigt så är hon är så äkta och så jordnära. Det hade varit så häftigt att träffa min stora idol och förebild, Justin Bieber. Jag skulle göra vad som helst nästan för att träffa honom, och jag är så glad för din skull. Så glad att du fick träffa henne, och se henne. Måste ha varit så otroligt häftigt och ett minne för livet. Är glad för din skull Zara. det är jag verkligen. kram

Skrivet 2013-05-30 kl. 16:22:58
Anonym //

OMG så jävla glad för din skull Zara!!

Skrivet 2013-05-30 kl. 16:27:54
Anonym //

OMG! HAR DU FUCKING LA REIDS NUMER? GAAAH

Skrivet 2013-05-30 kl. 16:45:53
emma //

Är så glad för din skull :D

Jag undrar en sak, vad innebär att du har blivit signad av LA reid vad kommer han göra och vad kommer hända med dig? har du planer på att flytta till usa? vad ska hans skivbolag göra? Kan du inte berätta mer detaljer är så nyfiken.

Skrivet 2013-05-30 kl. 16:46:39
Alice //

åhh, så glad för din skull, du förtjänar det verkligen!

Skrivet 2013-05-30 kl. 17:08:57
URL: http://alicelindstrom.se
ELSA //

Låter som en fantastisk kväll

Skrivet 2013-05-30 kl. 17:22:02
URL: http://bluueeandgreen.blogg.se
Solin //

Åh herregud vad roligt! :D

Skrivet 2013-05-30 kl. 17:30:55
URL: http://solinj.blogg.se
agnes //

ÅÅÅÅÅHHHH började gråta!!!

Skrivet 2013-05-30 kl. 17:33:21
karin //

åhh är så otroligt glad för din skull nu Zara! vet att du verkligen älskar henne och skulle själv veeeerkligen vilja träffa henne, men det vet jag att det aldrig kommer hända, så är väldigt glad för att du fick göra det, what a moment liksom!! :) <3 <3

Skrivet 2013-05-30 kl. 17:38:52
CVB //

Hej! Vi är 3 tjejer som precis börjat blogga och siktar på stort. Gå gärna in på våran blogg och kommentera! Kramisar C.V.B

http://cvb.forme.se

Skrivet 2013-05-30 kl. 17:55:18
URL: http://cvb.forme.se
ellennnnnnn //

NEEEEE! JAG DÖRDÖRDÖRÖDÖR VAD HÄFTIGT!! FAN VAD KUL FÖR DIG OCKSÅ!! TÄNK ATT HON KOMMER SITTA I SIN SOFFA OM EN MÅNAD OCH KKE TÄNKA PÅ DET HÄR OCH DIG! FAN VAD COOLT!!!! OCH TÄNK ATT HON KOMMER IHÅG DIG! ÅH HERRE MIN SKAPARE SÄGER JAG BARA! DET ÄR DU VÄRD <3 KRAAMMMM

haha vilken rörig kommentar! Men jag började själv nästan gråta av glädje när jag läste inlägget, och försökte tänka mig in i situationen själv haha! kram på dig zara du är min förebild!!

Skrivet 2013-05-30 kl. 18:00:42
URL: http://ellenellen.blogg.se
Sarah //

Ärligt. Då kan man ju säga att du inte förtjänade meet & greet biljetterna till Justin eftersom du inte var helt hysterisk där. Samma jävla sak.

Skrivet 2013-05-30 kl. 18:10:12
Beatrice //

Underbart inlägg, var också där igår helt jäkla galet bra var alldeles till mig efteråt.

Skrivet 2013-05-30 kl. 18:23:35
URL: http://bakamedbea.blogg.se
Anonym //

Fan va nice! Du förtjänar det :D

Skrivet 2013-05-30 kl. 18:25:30
Anonym //

"GC my ass" förlåt men var väldigt respektlöst skrivet. En biljett i GC kostar över 1000 kr, och de som stod där hade också sjukt bra platser! Nedvärderande mot alla andra som inte hade V.I.P för att de inte är kända. Visst du förtjänar det säkert och blablabla men låt andra vara glada över sin plats som de hade.

Skrivet 2013-05-30 kl. 18:43:59
Anonym //

ÅÅÅÅHH är super glad för din skull!!

Skrivet 2013-05-30 kl. 18:45:37
URL: http://swedishafrican.blogg.se
Anonym //

wooow

Skrivet 2013-05-30 kl. 19:04:15
Angie //

jag är inte

Skrivet 2013-05-30 kl. 19:18:18
URL: http://angiemunk.blogg.se/
Anonym //

Jag är inte avis tänkte jag skriva :P inte på det sättet, sitter bara och leeer för att jag är så HIMLA GLAD FÖR DIN SKULL <3

Skrivet 2013-05-30 kl. 19:18:41
olga //

åå gud vad kul det låter, hon verkar vara jätte trevlig! bättre än justin bieber antar jag... Vad coolt att hon frågade om din karriär osv!
kram!

Skrivet 2013-05-30 kl. 19:22:08
Lina //

Fan va nice!!
Läs gärna om mina modellerfarenheter i mitt senaste inlägg här: http://linaohlsen.se/2013/may/tips-till-dig-som-vill-bli-modell-2.html

Skrivet 2013-05-30 kl. 19:36:08
URL: http://linaohlsen.se

You 2 should perform together =))) xx

Skrivet 2013-05-30 kl. 19:44:40
Batseba Michael //

Åhhhh vad kul!! Jag gjorde exakt samma sak som du gjorde, grät, sjöng, dansa log och GRÄT!!!Jag ville oxå ha VIP men fick inte tag på några och det svider i hjärtat när min idol står en bit bort från mig och sjunger när andra som rör henne håller på med sina telefoner -,- Jag vet inte om du kommer ihåg mig men jag och mina kompisar stod vid A läktaren och fråga vem du va och om LA Reid?? Du stod vid VIP stället med Hanna?? Nää men det e lugnt om du inte gör det, ville bara säga en snabbis att du har en sån TUR, jag vill också träffa min drottning och förebild. BTW haters gone hate so just keep smiling ;)
Hej då! :)

Skrivet 2013-05-30 kl. 20:08:38
Ida //

åhh. jag höll på börja gråta när jag läste! JAG ÄLSKAR BEYONCÉ och det här som du har gjort var min dröm! är också lika stort fan som du! jag fick inte ens biljetter till konserten. åhhh önska jag vore dig då!

Skrivet 2013-05-30 kl. 20:21:07
Nadeen //

Åååh så underbart! Vill såååå gärna träffa henne! Känns som att du får ALLT

Skrivet 2013-05-30 kl. 20:36:23
URL: http://nadeens.blogg.se
Longevity - en blogg om hälsa //

Vilken lycka!!

Skrivet 2013-05-30 kl. 21:15:06
URL: http://madelein.se/
nelly //

VAD ROLIGT FÖR DIG!!
LOve you!!

Cecka gärna in min blogg: nellysegerqvist.blogg.se

Skrivet 2013-05-30 kl. 21:16:08
URL: http://nellysegerqvist.blogg.se
Madicken //

Wow skit vad häftigt !!! Det förtjänar du om något så mycket glädje du skänker genom din blogg och olika intervjuer !!

Skrivet 2013-05-30 kl. 21:16:39
Anonym //

Guuuud va kul för dig! Det låter helt amazing, du var sååå värd det

Skrivet 2013-05-30 kl. 21:23:05
Anonym //

Var kommer klänningen på bilden "zummer" på instagram ifrån? :)

Skrivet 2013-05-30 kl. 21:26:14
Michelle //

Verkar ha varit en så himla bra konsert!

Skrivet 2013-05-30 kl. 21:28:17
URL: http://nyheter24.se/nextinfashion2013/widners/
Anonym //

Oj vad jag är glad för din skull! :)

Skrivet 2013-05-30 kl. 21:31:55
Anonym //

Snälla hållkäften. Vadå man ska inte kunna köpa biljetter? Så vadå du tycker inte att nån annan än bara du förtjänade att träffa henne på det sättet du gjorde?

Skrivet 2013-05-30 kl. 21:39:25
Ellen //

Jag är glad för din skull MEN, du borde verkligen tänka på vad du säger Zarah. Dom förtjänade inte biljetterna? Klart som fan att alla förtjänar biljetter på de bästa platserna. Tänk hur många myyycket större beliebers än dig det finns, och om dom skulle gå fram till dig och säga "Zarah, du förtjänar inte biljetten, speciellt inte din meet and greet".

Skrivet 2013-05-30 kl. 22:00:36
Hey June //

Herregud vilken underbar historia! Det är sånt där man bara tror händer i drömmarna :) Haft en dålig dag, så det gjorde min kväll!

Skrivet 2013-05-30 kl. 22:10:37
URL: http://blottljuvligt.blogg.se
chelsea //

Det förtjänade du! :)

Skrivet 2013-05-30 kl. 22:25:48
URL: http://chelsea.blogg.se
H //

Du förtjänade fan inte det. Du har suttit och tjatat på på din jävla blogg om att du såååååå himla gärna vill träffa Beyonce osv. Det gjorde du bara för att någon skulle sponsra dig och låta dig träffa henne, men i ditt fall så ringde du istället LA Reid. Irriterar mig otroligt mycket då jag är en sjukt stor Beyonce beundrare och inte fick tag i någon biljett även fast jag kämpade in i sista minuten. Så jäkla orättvist. Har lyssnat på Beyonces låtar sen jag va en liten snorunge därför borde sådana som jag också få chansen att se henne och inte bara ni såkallade kändisar med era jävla sponsrade skit saker.

Skrivet 2013-05-30 kl. 22:33:55
Tommy //

vad roligt :)

Skrivet 2013-05-30 kl. 22:44:24
URL: http://runtjordenfastkvar.blogg.se/
:) //

Så himla kul!:)

Skrivet 2013-05-30 kl. 23:06:57
URL: http://bloggenhetershr.blogg.se
Elina //

vet att detta bara kommer vara en kommentar i mängden,, men är så JÄVLA GLAD FÖR DIN SKULL!!!! you go girl!

Skrivet 2013-05-30 kl. 23:19:18
URL: http://elinaerixon.devote.se
Isabel //

Jag måste bara säga att du verkar vara en otroligt härlig person. Skulle verkligen vilka ha en kompis som du (vi är lika gamla också ifall du ville veta ;)).
Sen vill jag bara säga att jag blev tårögd när jag läste inlägget. Du förtjänade verkligen det här. Folk kan säga att dom är avundsjuka, men jag tycker att du förtjänade det mest. Och att om det är någon som verkligen uppskattar det så är det du.
Fick tårar i ögonen för jag blev så glad för din skull. Jag är verkligen det! Och att du fick så mycket tid med henne och verkligen hann prata med henne. Inget Justin Bieber möte direkt...
Helt fantastiskt.
Jag hoppas verkligen du läser det här, men känns ganska omöjligt eftersom du får så många kommentarer, men nu har jag i alla fall försökt och nu står det ju här ifall ifall.
Alla avundsjuka jävlar kan dra, it was your moment!

Ha det bra!

Skrivet 2013-05-31 kl. 00:03:17
URL: http://isabelsantana.blogg.se/
Tina //

Jag heter också Tina❤ Jippi nu älskar jag mitt namn! 😂

Skrivet 2013-05-31 kl. 08:54:55
vendelan.blogg.se //

Åh vad underbart :)

Skrivet 2013-05-31 kl. 10:14:04
URL: http://vendelan.blogg.se/
Moa //

Asså jag grät själv när jag läste det där! Önskar såååå att det var jag, fast med Justin Bieber hihi! Men åh, så glad för din skull, hoppas inte du lider av allt för djup post concert depression ;)

Skrivet 2013-05-31 kl. 12:37:58
Johanna //

VARFÖR BLIR JAG SÅ RÖRD AV DETTA

Skrivet 2013-05-31 kl. 13:08:57
idapida //

jag blir så glad av att läsa detta!! du är en sån som förtjänar det! menar det verkligen! Beyonce är din stora idol,och du är min!! blir så glad när nån jag tycker om är lycklig!

Skrivet 2013-05-31 kl. 14:59:05
Anonym //

Så sjukt jävla orättvist att du ska få det här.
Bara för att du är lite känd så betyder det inte att du och din syster ska få vara backstage med Beyonce. Sjukt orättvist.

Skrivet 2013-05-31 kl. 16:59:49
Laila //

De är inte rättvist, de finns fler människor som verkligen är stort fan av henne, bara för att du är såkallad "känd" så får du träffa henne in person, medan dom som verkligen kämpar och dör för att få se sin förebild och är en "vanlig" människa inte får någon biljett, medans du skriver att du slänger en golden cirkel biljet verkligen orättvist, snacka om samhällsklasser helt seriöst!!!!!! Du kommer säkert inte lägga märke till min kommentar, men sanningen gör ont de är alltid så, vissa människor behöver jobba skiten ur sig och andra får de på en silver platta. Kommer inte säga till dig att du inte förtjänar detta, men vissa förtjännar faktiskt de lika mycket som du och många andra kändisar gör. Tackar för mig och skulle inte kunna sakt de här bättre och finare!! Största beyonce fanet i Sverige

Skrivet 2013-05-31 kl. 17:43:04
Lola //

Nej vad c00lt! Tänk att få stå face to face och prata med sin idol..! Grattis! :D

Skrivet 2013-05-31 kl. 17:54:26
mwasshe //

åhhh skulle kunna pussa dig just nu, jag om min syster var också på beyonce och dansade och sjöng med till allllaaa låtar. Men "fansen" runt omrking oss tycktes inte ha lika roligt, det var mycket mobiler uppe och egopicks nästan var femte sekund. Någon tjej petade på mig för att hon inte gillade att jag stod där jag stod för att jag tydligen var för crazy "DET ÄR FRFAN I MIG BEBYONCE SOM STÅR OCH DANSAR LOSS PÅ SCENEN O DU VILL ATT JAG SKA TA DET LUNGT" tänkte jag,hihii.Jag respondade med att dansa och sjunga i samma takt som innan.jag och syrran hade det ändå riktigt gött med Queen B <3

Skrivet 2013-05-31 kl. 19:43:48
URL: http://mimimoo.blogg.se
Anonym //

grät bara av att läsa detta hahahah

Skrivet 2013-05-31 kl. 19:55:22
Anonym //

Tack för att du delade med dig... du é speciell, helt klart!

Skrivet 2013-05-31 kl. 20:15:42
Amanda - vardag,foto,inspo,inredning,tips,vlogg //

ååh så kul är så glad för din skull :D

Skrivet 2013-05-31 kl. 20:22:18
URL: http://mandacecilia.blogg.se
YAY //

GUD VAD GLAD JAG ÄR FÖR DIN SKUUUUUUULLLLLLLLLLL!!!!!!!! DU ÄR SÅ VÄRD DET, SKIT I VAD ALLA SÄGER, DET ÄR VERKLIGEN SÅ ETT RIKTIGT FAN REAGERAR! KRAM SOM FAN ZARA

Skrivet 2013-05-31 kl. 23:10:25
Beyonceswe //

Åhh, låter helt sedrftghj perfekt!!

Skrivet 2013-05-31 kl. 23:24:24
URL: http://beyonceswe.blogg.se
Johanna //

åh gud vad glad jag blir över att läsa denna text! Så himla glad för din skull.

Skrivet 2013-05-31 kl. 23:25:02
Elin ❤ //

Jag började helt ärligt böla när jag satt på tunnelbanan och läste det här. Jag vill också se beyonce! ❤

Skrivet 2013-06-01 kl. 00:13:59
URL: http://balettelin.blogg.se
Frida //

Fyfan va glad jag blir! Du förtjänar det! Och ja som du sa, det är så där ett meet & Greet ska gå till!

Skrivet 2013-06-01 kl. 12:27:54
Brianna //

Kul för dig att du fick träffa Bey! Det som jag är mest imponerad av är att du har en sådan ''connection'' med L.A. Reid! Han äger en av världens största skivbolag! Dessutom så är JB signad där! Vilken jävla tur du har! Det handlar så klart om din otroliga talang och jag önskar dig all lycka! Du kommer bli stor!

Skrivet 2013-06-01 kl. 14:50:12
Fridaaa //

Började seriöst lipa när jag läste det här,men det här förtjänar du verkligen Zara, gud så magiskt!! Du är en sådan stor idol och förebild för sååå många barn/ungdomar, du är en underbar person! När jag går in på fin blogg och läser så blir jag så sjukt glad, peppad och inspererad på livet! Glädjespridare med andra ord. Men som sagt, du förtjänade verkligen den här kvällen, kram:)

Skrivet 2013-06-01 kl. 23:03:48
johanna //

herregud vad häftigt!

Skrivet 2013-06-02 kl. 17:10:47
URL: http://tigermysig.se
Susanna //

Kommer det bilder på dig och Beyonce tillsammans? :) Du förkänade att träffa henne!

Skrivet 2013-06-02 kl. 21:38:40
LÖDDER //

Migrän är verkligen hemskt!

Här kommer ett litet husmorstips som kan hjälpa, verkligen inget vetenskapligt bevisat med kanske värt att testa.

När du dricker kaffe (förutsatt att du dricker kaffe) så lägg en citronskiva i koppen) detta sägs hjälpa mot migrän.
Som sagt, ingen större uppoffring om det nu hjälper dig

Hoppas på bot och bättring!

Skrivet 2013-06-02 kl. 22:43:15
URL: http://hemmaspa.blogg.se
Cayman17 //

I am very pleased for you. ;-)

Skrivet 2013-06-03 kl. 10:54:56
mathilda //

ÅH HERREGUD vilken underbar upplevelse!! kunde inte andas normalt när jag läste, sååå glad för din skull! tänker bara, tänk om jag skulle träffa Justin Bieber på det här sättet. Asså herrejävlar vet inte vart jag ska ta vägen.

Skrivet 2013-06-03 kl. 22:50:19
URL: http://mathildakull.blogg.se
Charlotta //

Tror jag är lite sent ute dock men ....
Jag började nästan gråta när jag läste detta inlägg.
Det här förtjänar du!
Är verkligen glad för din skull! :)

Skrivet 2013-06-07 kl. 14:17:19
URL: http://chall.blogg.se
💎 Moa Diamant //

Kan inte du lägga upp bilder från meet and greet? :) Så härlig konsert, var själv där och stod parkett ståplats, hon är en gudinna!!

Skrivet 2013-06-08 kl. 03:46:50
URL: http://moagasste.blogg.se/
Emma //

Lite avis är jag faktiskt, haha. Hon är så jävla sjukt bra! Älskar den människan. Hon är obeskrivlig. Jag visste det redan hos dig men hon är också min inspiration, och Aguilera! Själv är jag redan 16 och vill så gärna följa min största dröm... men kommer nog känna likadant som du "Va fan har jag get mig in på?!" Hahaha, nämen man undrar ju :)

Skrivet 2013-06-08 kl. 23:01:41
Amanda //

Åh vad roligt för dig! :'D

Skrivet 2013-06-09 kl. 10:41:08
URL: http://www.lesphotos.blogg.se
Anonym //

OMG ZARA JAG ÄR SÅ JÄKLA LYCKLIG FÖR DIN SKULL

Skrivet 2013-06-09 kl. 14:24:08
Ina //

Bara så du vet dom två killarna "i kostym från Afrrrika" är Tofo Tofo.. Aka, killarna som gav Beyoncé inspiration till videon RTW. Dom är t.o.m i videon och dansar med henne. Trodde du visste det, eftersom du är ett sådant stort fan :)

Svar: well i know
zara

Skrivet 2013-06-10 kl. 13:08:56
Ester //

Skulle blivit lika glad att träffa dig!

Skrivet 2013-07-02 kl. 08:10:33
Julia //

Kan läsa det här inlägget hur många gånger som helst verkligen, varje gång är som en liten film. Man känner verkligen din lycka. Skriver det här typ ett år efter men när ja är lite nere kan jag läsa det här och uppleva glädjen.
Zara jag hoppas verkligen att du kommer få träffa bey igen, för du är verkligen värd det. Du är grym :*

Skrivet 2014-03-01 kl. 22:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0