well well well

Har ni läst artikeln om mig på Aftonbladet? Det verkar ju blivit en snackis på Twitter åtmistonde. Ja, jag vill ha kammat hem Grammys, jag vill ha haft ett antal listettor på billboard, jag vill sälja ut arenor på mina världsturnéer. Han frågade vad min dröm var och jag svarade ärligt (med en glimt i ögat). Varför ska folk lägga sig i fosterställning och gråta över något sådant? Och varför skulle jag ljuga om att jag inte ville uppnå allt det? Folk fattar ju inte ens skilldnaden mellan ödmjuk och målinriktad. Att vuxna människor ska säga att jag har hybris osv haha det är ju jättepinsamt. Jag har ALDRIG sagt att jag bättre än någon annan, jag har ALDIG sagt att förtjänar detta mer än någon annan. Usch, att jag ens ska behöva försvara mig. Lyssna på I was here med Beyoncé så fattar ni vad jag menar. Sen så kan jag lägga handen på hjärtat och säga, nej denna artikel hade jag kunnat skriva bättre. Sjukt dåligt vinklad och jag förstår att många får en dålig bild av mig. ''Svenska popundret dissar Melodifestivalen'' är rubriken liksom. Komiiiggeeennn... Jag älskar Mello, men jag ser mig själv inte stå på melodifestivalen.
 
Jag har inget emot aftonbladet, Artikeln var ju faktiskt inte så farlig, utan man får ta saker med en nypa salt. men hope you guys get it. Läs häääääääääär 
 Förlåt för mina stavfel, jag är så trötterrrrr..
 
 

Matilda //

Du är sjukt fiiin. Kolla gärna in min blogg

Skrivet 2013-06-23 kl. 22:31:42
URL: http://mardner.blogg.se/
Make the seconds count //

Det är väl inte direkt förvånade att nyhetstidningar vinklar saker hur som helst?

Skrivet 2013-06-23 kl. 22:34:26
URL: http://makethesecondscount.blogg.se
Lisa //

Du är så sjukt grym!

Skrivet 2013-06-23 kl. 22:35:03
URL: http://lisasblog.blogg.se
Emma //

jag såg en tweet om det på twitter och när jag läste artikeln hon tagit skärmavbild på förstod jag att du snackade på med en nypa salt och inte alls divigt som aftonbladet och många andra velat vinkla det till. men jag antar att det bara är o vänja sig vid att folk kommer vara avundsjuka och tidningar vinkla saker åt alla möjliga håll! det är klart att du ska sikta högt för att komma någonstans!! ta inte åt dig av den dåliga energin men jag tycker fortfarande det är bra att du förklarar dig för de som inte förstår =) I grund och botten handlar de tyvärr om avundsjuka!

Kram på dig och lycka till!!

Skrivet 2013-06-23 kl. 22:46:46
Jenny //

AB är ju inte direkt kända för sin högklassiga journalistik. De lever ju delvis på att "vinkla" grejer. De hyllar kändisar ena dagen och trycker ned dem nästa.

Skrivet 2013-06-23 kl. 22:52:28
Emma //

Kvällstidningar är kvällstidningar och det skrivna ordet är alltid problematiskt om man vill förmedla "glimten i ögat". Finns ju lägen när man kanske inte ska säga precis allt man tänker, under en intervju med AB till exempel.

Skrivet 2013-06-23 kl. 22:52:41
Vilma //

Surt...

Skrivet 2013-06-23 kl. 22:53:36
Fanny //

Fortsätt drömma Zara! Det är det som har fått dig hit du är idag och det är det som kommer ta dig ännu längre! Jag är ett stort fan av dig och jag hoppas att du uppnår alla dina drömmar! Kom bara ihåg att ha fötterna kvar på jorden när du är lika stor som Beyonce ;) då kommer det gå superbra för dig, det tvivlar jag inte en sekund på! :) Kram!

Skrivet 2013-06-23 kl. 22:54:07
Sandra //

http://www.youtube.com/watch?v=IECbRle8i_c snälla kan du inte spela in en cover på den så får vi höra skillnaden?! Du är så läskigt snygg och sjunger rent ut sagt som en ängel!! Åh skulle göra allt för att få vara dig!! Snälla spela in en cover för du är 100x bättre än originalet!! Åh du är så bra, längtar tills she's not me kommer på spotify!! :D<3

Skrivet 2013-06-23 kl. 22:59:26
Anonym //

Så är det att vara kändis Zara 😉 Detta kommer hända 1000 gånger till om din karriär rullar på... Tidningar överdriver ALLTID för att sälja.. Kolla bara på Justin Bieber..

Skrivet 2013-06-23 kl. 22:59:34
Julia //

Ja jag läste den artikeln förrut.. Lite dåligt skrivet av Aftonbladet!

Skrivet 2013-06-23 kl. 23:09:42
URL: http://ojulias.blogg.se
Anonym //

du är bäst:)

Skrivet 2013-06-23 kl. 23:19:14
Julia- Om vägen till att bli sjuksköterska //

Vart har du köpt tröjan du har på dig i intervjun? :)

Skrivet 2013-06-23 kl. 23:21:14
URL: http://sskjulia.blogg.se
Sara Whitmore //

Såååå snygg Zara!!! Längtar till dina nya låtar kommer ut :D

Skrivet 2013-06-23 kl. 23:22:17
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Maja //

Dom kommer väl inte på nått att skriva om o då ändrade dom på det du hade sagt för att det skulle verka mer intressant. Men det är verkligen inte okej!

Skrivet 2013-06-23 kl. 23:44:03
URL: http://www.powerc.blogg.se
Anonym //

måste säga att du sjunger otroligt bra, men du kanske ska tat lugnt med vad du säger till pressen osv då du själv vet vid det här laget att dom överdriver vad du än säger. så tänk på det och keep it up girl, du är grym.

Skrivet 2013-06-23 kl. 23:48:51
Lisa //

Jag förstår vad du menar! Jag tycker du har så mycket talang så ställ inte upp i Melodifestivalen och sånt. Som du själv vill, du borde satsa som Beyoné!! De ville säkert bara få människor som läser interjuvn. Fortsätt som du gör, du kommer säkert bli lika känd som Beyoncé :D

Skrivet 2013-06-24 kl. 00:05:18
Isabella //

Var har du köpt blusen som du har på intervjun? Den är jätte fin! Kram!

Skrivet 2013-06-24 kl. 00:17:52
anonym //

jag är så fucking avundsjuk på dig!!!du har fått träffat min största idol beyonce. Har älskar henne så länge jag kan minnas.. Du kommer bli hur stor som helst och du kommer få göra det jag alltid har velat göra enda sedan jag var pyytteeliten... Alltså dansa och sjunga inför folk i stora arenor! asså zara om du bara visste vilken tur du har.. Jag är kanske liiite av en hater men det är bara reen avundsjuka. Men fortsätt som du gör. Allt hard work, det kommer vara sååå värt det!

Jag ser själv hur du ser upp till Beyonce, det gör jag också. Men glöm inte att det bara kommer vara en Beyonce. Man kan inte bli the next beyonce! asså dom kom på något själva och blev stora, tex Beyonce med sin sasha fierce, diva on stage eller michael jackson med sin moonwalk osv. Jag tror man blir stor om man har något helt eget. Att vara unik är oerhört viktigt om man vill komma långt i musikbraschen skulle jag vilja tro. Visst kan man bli inspirerad, det är helt okej. Men jag ser att dina goals är precis allt som beyonce har gjort. Men jag gillar hur du liksom.. Reach for the stars haha, det skulle jag verkligen också göra om jag nu hade den chansen som du har. Skit i fucking aftonbladet haha riktiga amatörer. Dröm om Grammys, billbords osv! det är väl vad vilken artist som helst skulle drömma om?
Men bli inte en nästa beyonce, det kommer aldrig hända för det kommer aldrig bli en nästa beyonce :)

Skrivet 2013-06-24 kl. 01:01:37
Anonym //

och en grej till. Var ödmjuk, det är vad som kommer ta en längst! jag kan tänka mig att du inte är såå ödmjuk. Men jag kanske har fel :/

Skrivet 2013-06-24 kl. 01:04:00
Saga //

Hahaha såg allt på twitter, jag önskar att folk kunde sluta vara såna jävla haters. Sluta gråt liksom...

Skrivet 2013-06-24 kl. 01:35:00
Jörgen //

Zara, vilken härlig inspiratör du är och tack för att du delar med dej på din blogg.

Skrivet 2013-06-24 kl. 01:38:11
W //

Även om du menar väl, tänk på hur du formulerar dig, kvällsblaskorna vrider och vänder på allt. Du är grym, ingen kan ta det ifrån dig, så varför ens lägga ner din tid på alla haterz? De kan inte stoppa dig från att bli störst!

Skrivet 2013-06-24 kl. 01:58:15
boris jelic //

''– Hon är en sådan artist som aldrig har haft en svacka. Hon har inte haft någon Britney-period och rakat av sig håret. ''

Asså gumman, alla som börjar som barnstjärnor kommer förr eller senare att få en breakdown. Ifall du nu blir en världsstjärna och turnerar runt i världen och har en massa grammys, så förvänta dig minst 1 breakdown där du känner att du bara vill ta livet av dig. Anledningen till Britneys breakdown och varför hon snaggade sig var pga. att hon hade 2342484357893 papparazzis efter sig, något beyonce aldrig haft eller kommer att ha för ingen bryr sig om henne. Det är så sorgligt att jag vet mer om kändisskapet än dig för du redan är typ känd i sverige, o jag är inte. Lol!

Svar: Gubben troddu han visste
zara

Skrivet 2013-06-24 kl. 03:28:01
URL: http://nattstad.se/borisjelic
Ellen //

Jag fattar inte ens problemet med att du sagt vad ditt mål är, jag vill också vinna grammys osv.. Problemet är dock att jag inte har någon talang alls, men det har du!:)

Typiskt folk att lägga sig i bara för att det går bra för dig..

Skrivet 2013-06-24 kl. 07:10:46
Nadeen //

Dåligt skrivet av Aftonbladet!

Skrivet 2013-06-24 kl. 08:03:49
URL: http://Nadeens.blogg.se
Sandra //

Superfin blogg!

Kolla gärna in min!💖

Skrivet 2013-06-24 kl. 08:45:26
URL: http://sandraerikssons.blogg.se
Wilma //

HEJ jag är på jagt efter fina toppar/blusar, den du hade i artikeln ungefär! Vad har du köpt den och vilka affärer tipsar du om? Kramis

Skrivet 2013-06-24 kl. 08:48:23
URL: http://wilmaericas.blogg.se
Theater.blogg.se //

Kolla gärna in min blogg:)

Skrivet 2013-06-24 kl. 09:45:24
URL: http://theater.blogg.se
Emma Berglund //

Fin Bild!

Skrivet 2013-06-24 kl. 09:47:53
URL: http://emmaberglunds.se
Josefine //

Det finns faktiskt skrämmande många personer som inte förstår sig på humor.. Tragiskt.

Skrivet 2013-06-24 kl. 09:56:13
URL: http://yohseefeen.blogspot.de/
Amanda //

Åhhhhhh! So typiskt svenskar att balla ur!! Vad är det för fel med att ha drömmar och att tro på sig själv? Så fort någon inte följer Svensson-ledet så blir alla trångsynta svenskar pika. Omg säger jag bara!

You go zara! Jag tror på dig och din talang!

Skrivet 2013-06-24 kl. 10:08:19
URL: http://amandahed.blogg.se
Mari //

Haha ja, att folk orkar... och att media vinklar allt åt fel håll är ju också himla typsiskt.

Skrivet 2013-06-24 kl. 10:24:27
URL: http://www.marriie.blogg.se
Hulya C //

Lagomlandet Sverige !!!!! Du ska inte tro att du är bättre än andra!!??!! Men nu är det så att du är jävligt bra på det du gör och måste få ha dina drömmar !!! Herregud vilken sångerska drömmer INTE ??? Men inte många vågar uttala sig som dugör.Fortsätt sikta mot toppen , för du kommer att nå den. Men alltid rädd om ditt privatliv och dina nära och kära , när stormarna är för hårda kommer dem alltid finnas där för dig.Var rädd om dig,Kram<3

Skrivet 2013-06-24 kl. 11:28:05
Anna Hult //

Elina Månssons senaste inlägg om dig var bra skrivet.
Senaste inlägget på hennes blogg: http://dirtyheels.myshowroom.se/

Skrivet 2013-06-24 kl. 11:49:01
Lollo //

Zara, bry dig inte om hur dom vinklar artiklarna, så gör dem alltid. Dem är journalister, dem vill inte veta vad du har att säga, dem vill ha en story. Tro mig, dem visste inte enns vad billboard var innan du sa det. Men så är det i Sverige, landet lagom. För att lyckas här behöver du bara vinna melodifestivalen och då klassas du som kändis. Men har man verkligen lyckats då? Nej. Fortsätt så som du gör Zara, dröm stort så blir du stor. Take care!

Skrivet 2013-06-24 kl. 11:57:43
cecilia //

Har inte läst deb men ska nog göra det haha

Skrivet 2013-06-24 kl. 11:59:39
URL: http://fashionperspective.blogg.se
Theater.blogg.se //

Kolla gärna in min blogg:)

Skrivet 2013-06-24 kl. 12:06:34
URL: http://theater.blogg.se
Rebecka :) //

hej :)
om du inte har hört denna covern tycker jag verkligen
du ska lyssna på den, han är grym!
ha en bra dag. kram!
http://www.youtube.com/watch?v=cmD-yp-lKJs&list=HL1372067680

Skrivet 2013-06-24 kl. 12:07:30
URL: http://rebeckanilsson.blogg.se
Anonym //

Asså när jag läser den artikeln så blir man så glad. Tänk hur långt du kan komma Zara, tänk hur mycket kvar du har att göra och visa för resten av världen! När man har följt din blogg så länge så blir man på något sätt stolt! Man blir så himla glad över att läsa hur bra det går, hur alla vill ha kontrakt med dig, och hur ljus din framtid är! Blev även så glad när du fick träffa Beyonce för det förtjänar du verkligen!! Skit i alla som säger elaka saker och låt inte dom trycka ner dig för du är så sjukt duktig och du kommer bli så stor! Du kommer bli hon vi kommer vara så stolta över här i Sverige! Din blogg äger och ge aldrig upp på dina drömmar för du är grym!! Puuusss

Skrivet 2013-06-24 kl. 12:33:07
Alma //

Hej jag vill bara säga hur mycket jag ser upp till dig.
Du fömedlar en känsla som man blir så glad att man ryser av.
Du är så vacker även om du är så trött att man tror jorden går under så lyckas du alltid se bra ut.
Jag har tänkt länge vad jag ska skriva till dig, men det blev vad som kom från hjärtat.
kan du skriva en kommentar på min blogg om du svarar?

Skrivet 2013-06-24 kl. 12:48:36
URL: http://happiness.blogg.se
Lotta //

Efter att ha följt din blogg ett bra tag så trodde jag faktiskt inte alls på det som aftonbladet ville "få fram" genom sin artikel. Du är en helt underbar tjej och man förstår att dom vinklat det en hel del =)

Skrivet 2013-06-24 kl. 12:55:10
URL: http://olesenstjej.blogg.se
Erica //

Äsch, artiklar är inget man kan lita på, speciellt en kvällstidning såsom Aftonbladet vars syfte främst är underhållning och att väcka åsikter. Det är självupplevt haha... Diggar dig Zara!
Undrar var den fina blusen kommer ifrån? :)

Skrivet 2013-06-24 kl. 13:00:58
Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan //

Hej Zara!

Jag har skrivit ett litet inlägg om dig och det vore jätteroligt om du ville kika in det eller till och med dela till dina bloggläsare. Du är helt fantastisk! <3 Sluta ALDRIG att sjunga!! http://musicismyboyfriend.blogg.se/2013/june/zara-larsson-sveriges-nasta-varldsstjarna-2.html#comment

Skrivet 2013-06-24 kl. 13:04:42
URL: http://musicismyboyfriend.blogg.se
m //

Du är verkligen cocky.
Du slickar sångaren verkligen.
Du eftersom det är lyx, vet du inte de känslor av folket.
Säger att varje gång du New York, Beyonce, Justin. Vänligen stoppa sångaren om halvhjärtat känsla. Du är inte alls den ansträngning och hårt.
Irriterande!

Skrivet 2013-06-24 kl. 13:15:47
Fanny //

Synd att det blev så, men tror de flesta förstår att man ska läsa en tidning med "en nypa salt" Jag tycker du är en riktigt härlig tjej och jag vet att du kommer lyckas i allt de du vill göra! :)

Skrivet 2013-06-24 kl. 13:21:49
URL: http://fannypeltola.blogg.se
Denise //

Tycker att det är skit bra att du har sånna höga drömmar och det ät precis sånna personer som du som kommer att gå riktigt långt!
Bry dig inte om vad dom som tex på Twitter säger, så typiskt att dom ska klaga på dig bara för att du har höga drömmar! Fortsätt kämpa precis som du gör och skit i dom bara! Du är bäst

Skrivet 2013-06-24 kl. 13:22:39
URL: http://www.nattstad.se/denisejohansson
JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM //

I was here med Beyonce... kärlek.
känner helt samma sak.

kör hårt!

Skrivet 2013-06-24 kl. 14:57:42
URL: http://josefinsdream.blogg.se
Ronja //

Du har så fin blogg, och du är så vacker!

Skrivet 2013-06-24 kl. 15:10:49
URL: http://ronjajasmin.blogg.se
Fanny //

Vad brukar du göra när du inte ha något att göra? du verkar som en busy woman..

Skrivet 2013-06-24 kl. 15:30:12
felicia //

du är en helt fantastisk person zara glöm inte det så jäkla vacker och trevlig och duktig. du kommer gå långt! hoppas allt går som du vill jag hejar på dig! kram!

Skrivet 2013-06-24 kl. 15:43:03
anonym/ //

Håller med till fullo! Detta är något som jag själv upplevt vid flertalet tillfällen i mina idrotter som jag utövar dagligen. Många i min förening strävar efter att uppnå något, t. ex. Att kunna bli ekonomiskt oberoende, spela i en viss liga. Etc. Eftersom jag är väldigt intresserad inom satsningstänk och hur man gör för att bli framgångsrik, så brukar jag ofta söka efter intelektuella utalanden från tränare och från närstående till tränaren. De vanligaste som sägs; man ska vara ödmjuk och altid göra sitt bästa. Men att man är målmedventen och motiverad är något som sällan nämns, inte på det sättet iallafall. Enligt min åsikt är det minst lika viktigt att vara målmedveten som ödmjuk. Det tror jag redan du har insett zara, vilket kommer göra dig till en grymm sångare!

Skrivet 2013-06-24 kl. 16:05:00
Gubb-Robert //

Aftonbladet är sådana. En intervju brukar spetsas med ett konstigt uttalande. Du sade Nej till Mellon. Vad hade Ulrik Munther och YOHIO för att inte tala om Carola, varit utan Melodifestivalen? I USA vill låtskrivarna att den artist som tros sälja låten bäst och mest ska sjunga låten. Oftast en redan etablerad kändis. Det är därför de etablerade idolerna kan vara aktuella så länge fast det var länge sedan de gjorde någon ny superhit. Skivbolagen vågar sällan prova nya unga personer om de kan bli idoler. Säkrast att satsa på de redan kända. Alltså är ditt nuvarande projekt att bli en etablerad kändis. Du behöver en super-duper-hit! Om det inte dyker upp någon super-duper-hit under halvåret 2013 så prova den svenska Melodifestivalvägen istället. Låten UNCOVER hade nog kunnat vinna hela Mellon. Men dina låtskrivare tror inte på Mellon. Nu vet du i alla fall vilka du ska förbanna i framtiden om det inte blir något stort alls i karriärväg.

Skrivet 2013-06-24 kl. 16:05:49
Alan //

Spana in Nicki Minaj bröst - endast på GossipGuy.se

Skrivet 2013-06-24 kl. 16:21:23
Sofia //

Ja, men grejen var att du inte pratade om din dröm, du berättade vart du förväntade dig att du skulle vara.
Man ville bara att du skulle lugna dig lite

Svar: Nehe, okej här kommer DU och ska berätta vad JAG pratade om. Jag får väl för den andra förvänta mig exakt vad jag vill.
zara

Skrivet 2013-06-24 kl. 16:25:36
Lolloh //

Hej!

Vad tycker du om pälsindustrin? Tycker du att den är galen, men inte vet hur du ska påverka? Gå in och gilla denna facebook sida:
https://www.facebook.com/pages/Guldslingan/586143148092074?fref=ts

Om du vill beställa en Guldslinga och visa på ett fint sätt att päls är fult, så beställ en guldslinga via facebook sidan.

Ha de så bra, ta hand om dig!

Skrivet 2013-06-24 kl. 16:31:18
URL: http://lolloh.blogg.se
Frida //

Det sjuka är ju att du faktiskt kan uppnå dessa saker du vill, för så duktig är du faktiskt! :)

Skrivet 2013-06-24 kl. 16:33:03
URL: http://fridarosengard.blogg.se
Marcus //

Det är ju typiskt svensson att börja grina när någon vill något stort.

Skrivet 2013-06-24 kl. 17:21:49
Sara //

http://vimeo.com/68930597
En video på när drake får hem och öppnar sin grammy , lyssna på det han säger, och skit i negativiteten bland alla!!!

Skrivet 2013-06-24 kl. 17:33:42
Anonym //

Háha helt ärligt håller med dig om melodifestivalen, det är ju inget man vill starta sin karriär med...

Skrivet 2013-06-24 kl. 17:37:02
elin berglund //

Har precis gjort om min design på bloggen, kika gärna in och lämna en åsikt tack!

Skrivet 2013-06-24 kl. 17:54:17
URL: http://elinberglundds.blogg.se
Klara //

Du är så fin Zara!

Skrivet 2013-06-24 kl. 18:42:38
URL: http://noraklara.webblogg.se
Nadeen //

Så finfinfin!

Skrivet 2013-06-24 kl. 19:58:07
URL: http://Nadeens.blogg.se
EMELIE //

Haha jag tyckte det var skönt svarat! Man ska inte vara för seriös, vore sjukt trist då - och bra att va målinriktad ju! :)

Skrivet 2013-06-24 kl. 20:08:36
URL: http://nattstad.se/bymelli
Annie //

Hej! Ville bara säga att jag har en giveaway på bloggen! Anmäl er gärna! :) annieolsson.blogg.se

Skrivet 2013-06-24 kl. 20:15:19
URL: http://annieolsson.blogg.se
anonym //

Jag tyckte de lät så sjukt överdrivet. Vet ju inte exakt vad du svarade de på frågorna men de lät så sjukt kaxigt och bara för mycket. Även fast du sa dina drömmar & vad du vill, så lät de skrytigt. Alla vet redan att du är duktig så du behöver inte säga de så som du sa de.. Men du är sjukt bra ska du veta, men gillade inte artikeln! :)

Skrivet 2013-06-24 kl. 20:57:46
clara //

Det är okej att tro på sig själv och vara målinriktad, det är samhället det är fel på, man ska höja sig själv inte sänka. Med andra ord, våga drömma! Du rockar Zara och lyssna inte på de negativa människorna :)

Skrivet 2013-06-24 kl. 21:06:31
bibbi //

Haha Zara sjukt skön du är xD

Skrivet 2013-06-24 kl. 21:53:18
Marcus //

Haha Zara mannen kolla ditt högra ben, töngt! :D

Skrivet 2013-06-24 kl. 22:04:37
matilda //

Hej Zara!
Älskar din blogg och dig som sångare, så på våran avslutningsmiddag för nian sjöng jag Uncover, och det skulle verkligen betyda skit mycket om du hade lust att kolla in den! om du har tid kolla gärna :) xo http://www.youtube.com/watch?v=S9DnabzK9DU
hoppas att du läser kommentarerna för jag har typ spammat haha..

Skrivet 2013-06-24 kl. 22:09:53
URL: http://wegmanns.blogg.se
Anonym //

Men lägg ner

Skrivet 2013-06-24 kl. 22:13:15
Longevity - en blogg om hälsa //

Aftonblaskkan stämmer sällan till hundra. Man får läsa det med tanken att det inte troligtvis alltid stämmer-

Skrivet 2013-06-24 kl. 22:14:07
URL: http://madelein.se/
Frida //

bra skrivet!

Skrivet 2013-06-24 kl. 22:18:41
URL: http://hedenskogs.blogg.se/
Moa //

Zara du är så vacker och du sjunger sjukt bra! Du har så fina kläder<3

Skrivet 2013-06-24 kl. 22:36:10
Emilia //

Aftonbladet stämmer inte ett skit när de skriver så!:( Om det skriver dåligt om dig så kommer iallafall inte jag sluta älska dig ( som artist ) jag älskar din musik, personlighet, utseendet.♥ Jag älskar hela dig. Och nördar dina låtar hela tiden. Älskar She is not me part 1 och 2. ♥ Uncover. ♥ Under My shades. ♥ Du är så sjukt bra! Om det skulle stå att du skulle ha "mördat" någon skulle jag ändå inte sluta älska dig♥ fast du skulle inte ha mördat någon isånnafall för att du är så himla duktig så man svimmar och slår i sig♥du är grym och finns ingen bättre! ♥ DU ÄR MIN STÖRTA IDOL!

Skrivet 2013-06-24 kl. 23:37:27
Naomi //

Aftonbladet behöver bara något att skriva om. Dom gjorde ju så allt du sa lät värre. Det är hur bra som helst att du siktar högt,

Skrivet 2013-06-25 kl. 02:04:51
URL: http://minniesliv.blogg.se
Johanna //

Jag håller med dig! om jag var en artist så skulle jag aldrig vilja vara med på mello. Det känns lite oprofessionellt :)

Skrivet 2013-06-25 kl. 08:39:16
URL: http://johannasomskar.blogg.se
martinaaa //

svenskar är så jävla tråkiga och dom fattar ingenting, jag förstår verkligen vad du menar och håller med dig till 100% i det du säger, så fort man säger något som inte passar resten av svenska folket så börjar folk bli orolig och måste börja hata, för dom klarar inte av att folk gör saker på andra sätt än dom själva. man kan inte vara annorlunda här för då börjar alla döma en. fortsätt göra exakt som du gör, resten av folket kan shove something up their ass

Skrivet 2013-06-25 kl. 14:12:37
URL: http://martinaelsalinnea.blogg.se
LIENE //

tidningsartiklar stället alltid så konstiga rubriker :P

Skrivet 2013-06-25 kl. 17:06:19
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Kajsa ♥ //

Hej!
din blogg är verkligen sjukt fin!
har du lust å kika in på min blogg?
vore trevligt om du slängde in en kommentar oxå ♥ kram.

Skrivet 2013-06-25 kl. 17:40:40
URL: http://kajsahager.blogg.se
ellen //

men herre haha. Dom kan väl sluta gråta och börja ta saker med en nypa salt. Tycker det är jättebra att du är målinriktad! Det ska man vara om man ska komma nån vart! kram Zara, du är bäst och jättevacker och min förebild!!!

Skrivet 2013-06-25 kl. 17:50:56
URL: http://ellenellen.blogg.se
nicolinda.blogg.se //

Folk kommer alltid att tolka en fel. Det är så synd! Och tyvärr så finns det människor som drar förhastade slutsatser.

Du kommer att uppnå allt du vill här i livet! Jag hoppas att du alltid tror på dig själv, att du alltid tar dig dit du själv vill och att du alltid lyssnar på din inre glöd. Du är en fantastisk sångerska och du kommer att beröra hela världen en vacker dag, för det har du i princip redan gjort.

Kram, Sara! Njut av allt det goda i ditt liv och glöm inte bort att även le för dig själv varje dag, för ditt leende förgyller liv.

Skrivet 2013-06-25 kl. 17:51:19
URL: http://nicolinda.blogg.se/
claudia //

Bara för man är målinriktad så behöver man inte tappa sin ödmjukhet.
Men älskling hur ska du vinna grammys om du inte ens skriver någonting själv och enbart levererar det som andra ger dig?
Sen är du säkert en jättegullig person, men att komma in och haspla ur sig massa osköna grejer i en intervju är inte så superbra kanske.
Visst men oavsett vinklingen så kan man inte göra dina ord till något riktigt positivt och en upplyftande ton i artikeln.
Du satte själv tonen på artikeln genom att uttala dig negativt om något som är en stor och uppskattad produktion.
Vare sig du vill eller inte så är du från pyttelandet Sverige och visst det kanske är ett skämt men, du ställde dig just och snackade skit om den största produktionen i Sverige och i vuxenvärlden så ses inte det med så blida ögon då det faktiskt i verkligheten är så mycket mer än bara synas på en scen, det ger jobb åt 1000- tals personer och det är fasen stort att kunna se till att folk kan jobba och ta hand om sin familj!
Så ibland får man tänka ett varv till innan man downar.
Vad är det förresten som är negativt med att bryta ihop? Det är väl det att man lappar ihop sig själv igen som är huvudsaken, och inte blir kvar på bottnen!
Sen är Beyoncé din drottning och allt det där, och hon har världens arbetsmoral och är så jävla duktig, men att inte kunna visa att man går igenom tuffa saker och se ut som en robot när man går igenom det är för mig och säkert många andra en svacka i sig.
För hur många visste egentligen att hon sparkade ut sin pappa ur bolagen och i princip bröt kontakten med honom förrän långt senare?!!
Hon tryckte ur sig musikvideos, knåpplade ihop sin nästa turne´ och påbörjade den utan att någon kunde ana vad som skedde under ytan.
The show must go on mentaliteten är väl fin och så men ingenting är cool när det går till överdrift.

Jag är sjukt imponerad över dig som är 16 år och är så målinriktad, men för den sakens skull behöver man inte ordbajsa om allt man inte gillar och tycker att man står över.
Personligen tror jag inte heller att du är menad att sjunga schlagerdängor och åka på melodifestivalgrejer, men varför ens nämna det.
Skulle det vara hela världen att få en förfrågan ifrån melodifestivals produktionen, och helt sonika bara tacka nej, utan att låta alla veta att man enbart kan tänka sig det, när man är gammal och har en karriär som behöver en reboot!

Du är målinriktad, har arbetsmoral, snygg, ok sångröst när du låter som dig själv, men dessa attributer behöver inte göra en självgod.
Du kan väl knappast vara förvånad över hur artikeln blev i slutändan med orden du gav journalisten.
Sen är det klart lite barnsligt av den personen att blir så sårad att han ordbajsade en smula på dig, men ska sanningen fram så trampade du personen på tårna genom att så osmidigt uttrycka dig om melodifestivalen, något som journalisten arbetar med när det beger sig.
Det är som att bli bjuden på middag hos någon, det finns ingen anledning att säga man inte gillar maten och sen skjuta bort tallriken, ibland håller man bara käften och lyfter upp det som är positivt t ex dukningen (ja, du hajar grejen).

Apropå dina ständiga stavfel, gumman de beror inte på trötthet du kan helt enkelt inte bättre.
För isåfall skulle du lida av konstant trötthet;).
Men vad gör det! Vissa är grymma på att stava och du har andra kvaliteter.
Jag stavar också åt helvete emellanåt och jag står för det!
Man blir inte bättre bara för man försöker dölja/ bortförklara sina svagheter.
Det är ju ens svagheter som gör folk uppmärksammar det man gör bra ännu mer.

Ett tips är att "glimt i ögat" är svårt att få fram genom en artikel om den man intervjuar inte kommer med kvicka och komiska leveranser av det som är lite taggigt uttryckt!
Har du någon mediatränare? Om du har det ge den personen sparken asap och skaffa någon vettigare som kan leda dig igenom den här jäkla labyrinten.
Och sen ska man komma ihåg att om jesus ens fans och typ uppstod så skulle folk skriva på hans twitter vilken jävla idiot han är, med andra ord folk kommer alltid vara uttråkade och ha taskiga saker att säga oavsett hur snäll, rolig och ödmjuk man än är.

Ps. Glöm inte att va lite sjyst mot din morsa och farsa!
När gjord du något för dem senast?
Och nej, att stå på scener är inte för deras skull det är för din skull, utan gör något som gör deras dag!
Just sayin'




Skrivet 2013-06-25 kl. 23:00:39
Rebecca //

Ta inte åt dig ett skit av alla människor som snackar dom är bara avundsjuka på din framgång! Det är bara bra att ha höga mål och drömmar man kan stäva efter. Jag tycker du är FANTASTISKT duktig och du ska inte ta åt dig av dom som försöker sänka dig, you go girl!!

Skrivet 2013-06-25 kl. 23:29:55
Emma //

ja.. avundsjukan i detta land rinner över. Du svarade på vad som är din dröm, och varför då ljuga? Fortsätt kämpa och sälj ut dina världs tunéer och ha låtar på billboard så ska vi se vilka som skrattar om 10 år!! :)

Skrivet 2013-06-25 kl. 23:44:06
URL: http://emmandens.blogg.se/
Ella //

asså har tidningen ändrat det du har sagt? för att det som står låter väldigt egoistigt?

Skrivet 2013-06-26 kl. 00:56:54
Elin //

Att Aftonbladet formulerar sig såhär är väl inget nytt direkt, dom försöker ju alltid få det att låta som det värsta. Jag förstår dig helt, en målinriktad person som du vet vad du vill, jag är själv likadan. Jag har stora framtidsplaner inom min hästkarriär, OS t.ex., sen om det går bra eller åt skogen det vet man ju aldrig. Men utan drömmar kommer man ju aldrig någon vart, man kommer stå på samma ställe och trampa. Det är en enorm skillnad på att skryta och att vara målinriktad. Du gör helt rätt i att sätta ribban högt. Sen när du väl står där med dina grammys så kommer dom inte ha så mycket att säga. Jag önskar dig all lycka till Zara!

Skrivet 2013-06-26 kl. 01:08:22
URL: http://dreamsintoplans.blogg.se
Anonym //

Det där är såååå typiskt Sverige. Man får inte tycka att man själv är bra på något, man får inte tycka att man är själv är snygg, man får ha mål, men om nån som du kommer och kommer förmodligen uppnå dina mål, då blir det kallabalik. Självklart finns det flera människor som är målinriktade och kommer lyckas, jag själv är sån. Men du är offentlig, så allt du gör kommer att få större reaktioner. Du VET vart du vill komma och du VET vart du vill vara om 10 år. Det är inte många som vet det. Dom skriver en massa skit om din artikel, dom är inget annat än avundsjuka på att du vet vad du vill, dom är avundsjuka på att du kommer att lyckas med det här och inte dom.

Zara, du är grymt duktig, du kommer att gå långt, jättelångt. Du kommer att skratta dom här människorna rakt upp i ansiktet när du står där 24 år och har precis avslutat din tredje världsturné och håller din andra grammy i handen.
Lycka till Zara ♡

Skrivet 2013-06-26 kl. 11:49:37
Karro //

jag skrev kommentaren ovan men glömde skriva mitt namn :)

Skrivet 2013-06-26 kl. 11:50:17
ÖVERKLASSEN - ALLT DU BEHÖVER VETA //

Alla hemligheter vi i den övre samhällsklassen håller.. Både dyra, exklusiva och ovanliga

A M A N D A - The L.A dream! //

Alltså så jävla dumt zara, för ärligt talat? aldrig haft en period som Britney Spears och rakat av sig håret. alltså herregud. tänk såhär - du ser upp till Beyoncé men reconsider snälla! Bara för att DU ser upp till henne betyder inte att ALLA ANDRA gör det, för nog finns det folk som ogillar Beyoncé också, (och jag är inte ens av dom) men, jag har sett upp till Britney enda sedan jag var sju år gammal och jag erkänner, hon var helt jäkla creepy där ett tag, men tror du inte att hon hade en anledning? Britney kanske inte har världens bästa röst heller men hon är inte afrikansk men hon har jobbat minst lika mycket för sina drömmar, HON FIXADE ALLT SJÄLV, VAD GJORDE BEYONCE? HENNES PAPPA. Du kanske vill dethär, men om vi säger såhär, vad har du gjort själv? Är du så framgångsrik som du påstår och alla dina ''fans''? För det är väl inte du som skrivit Uncover? nej. Du är bara jobbig.

Svar: Du tror alltså att det var Beyoncés pappa som fick stå och repa och repa och repa och repa när DC var 15 år? Vet du hur mycket Beyoncé skriver själv? Hon är inblandad i väääldigt mycket musik som hon sjunger. Hon är en strárk person. Jag ser upp till henne, och har aldrig påstått att någon anna måste göra det. Hon är MIN idol! Jag har inte påstått att jag är framgångsrik? Men det är jag. Till en viss del. Hur gammal är du? Vad har du gjort då? Eller vad gjorde du när du var 15? Jag har bara gett ut en skiva med 5 låtar, snälla du, du vet väl inte vad jag skriver. Jag är 15. Ingen etablerad artist som stått på scenen i 10 år. Tack för mig
zara

Skrivet 2013-06-26 kl. 15:58:01
URL: http://amandaabitch.blogg.se
Titti Sundström //

söt bild!

Kram - www.lillapingu.blogg.se

Skrivet 2013-06-27 kl. 10:33:10
URL: http://lillapingu.blogg.se
Silvia //

SÅ fin blogg fina Zara.
Kolla in på min blogg, det vore så snällt, kramis :D

Skrivet 2013-06-27 kl. 17:23:45
URL: http://www.nattstad.se/SilviaS
Anonym //

Dem ställde frågan "Vart ser du dig själv om 10år", inte vad dina drömmar var så hela "dem frågade om min dröm" grejen funkar inte. Det är bra att du är målinriktad och vet vad du vill, men när du säger att du tror att du kommer bli typ nästa beyonce är det klart att folk blir provocerade..

Men lycka till med allt, du sjunger verkligen jätte bra :)

Skrivet 2013-06-27 kl. 17:53:13
Ellen //

Förstår vad du menar med "mellostämplad". Hoppas du når dina drömmar♥

Skrivet 2013-06-27 kl. 18:39:57
A M A N D A - //

Jag tycker att du ska lita på dina fans. 99% av kommentarerna här är positiva, och det är endast dem du ska fokusera på. Aftonbladet vinklade artikeln fel, vem som helst kan märka det så länge man inte är full av förakt. Du är fantastisk. FANTASTISK. Och inte bara på grund av din sångröst. Bloggen hoppas jag visar din personlighet, iallafall en liten del av den, och du verkar vara en jordnära tjej som älskar livet. Och därför är du fantastisk! Aim high girl!

Skrivet 2013-06-27 kl. 22:35:36
URL: http://amandajohansen.blogg.se
Maja //

Älskar din blogg!

Skrivet 2013-06-28 kl. 22:33:55
URL: http://www.majisch.blogg.se
Anders //

Fasen vad skön du är. Det är ju helt rätt Zara. Om man inte drömmer kommer man ingenstans. Sen vad blaskan skriver är inget att bry sig om. Och sen att det finns dom som inte förstår sig på detta med musik, och tror att allt handlar om skit(mello)festivalen får gå och ta den gamla filten, ta den över huvudet och skämmas.

Jag kan säga att jag hör nog till dom "vuxna". Det beror visserligen på vad du menar med vuxna människor. Jag hör i alla fall till dom lite äldre om man jämför med stora delar här. Slutligen vill jag bara säga att jag är helt säker på att du kommer att nå dit dina drömmar vill. Stå på dig och fortsätt som du gör. KRAM

Skrivet 2013-06-29 kl. 12:21:24
lova //

Om du står för vad du vill och inte vill ska du hålla fast vid det. Om du tycker att melodifestivalen inte skulle vara något för dig, varför ska de göra en sån stor grej av vad du inte vill? Du säger inget dumt om själva Mello liksom! Men så är alla nyheter just nu. Fyfan asså, att de inte kan skriva mer intressanta saker och inte hacka upp sig på så konstiga saker?

Skrivet 2013-06-29 kl. 22:42:33
Anna //

Alla ska ha rätt att följa sina drömmar och du och alla andra som har mål i livet (inkl. mig) kommer uppnå det om vi bara vill! :) Annars, läs "The secret" eller "The secret to teen power" så förstår ni!

Skrivet 2013-07-08 kl. 18:55:27
Jennifer //

Sluta aldrig drömma! Det är så viktigt! Och du ska veta att sådana nyhetstidningar kommer alltid, oavsett vem och vad kändisar gör, ena dagen höja dem och andra dagen sänka dem. Så bara skit i det och lev din dröm. Du är GRYM ska du veta!! <3

Förresten, vilka städer ska du uppträda i på RixFm festival?? Om du ändå ser denna kommentar kan du väl svara på den också? :) Eller jag kan skicka på ask också iof..

Skrivet 2013-07-09 kl. 22:07:17
URL: http://jjennaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej! Jag heter Zara och den här bloggen handlar om min vardag. Läs och kommentera!
RSS 2.0